Turnausreissu Islantiin helmikuussa 2014
Turnausreissu Islantiin helmikuussa 2014
Islannissa järjestetään Fow Turnaus helmikuussa 2014. Itseä vähän houkuttaisi lähteä tulen ja jään maahan.
http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... &afv=topic
Oisko muita alustavasti kiinnostuneita.
http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... &afv=topic
Oisko muita alustavasti kiinnostuneita.
Re: Turnausreissu Islantiin helmikuussa 2014
On. Se olis hieno maa käydä muutenkin. Pitää vähän asiasta vääntää vaimon kanssa.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
On. Se olis hieno maa käydä muutenkin. Pitää vähän asiasta vääntää vaimon kanssa.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
Turnausmatkailusta on pelkkiä positiivisia kokemuksia joten alustavasti olisin kiinnostunut kyllä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Menopaluu lentojen hinnat 250e. Ei ollut niin paha kuin olin kuvitellut.
Joop. Jos lennot pysyy alta kolmensadan, niin kuvittelisin että opiskelustatuksesta huolimatta lienee mahdollista. Lahden suunnalla kiinnostusta tuntuu löytyvän kosolti muutenkin.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
Vois vaihteeksi yrittää koordinoida Lahden kanssa, että jos täältä Helsingistä ja Lahdesta ois lähtijöitä, niin vois kattoa esim. yhteismajoitusta, ynms. logistisia kysymyksiä, joilla voitaisiin vähentää juoksevia kustannuksia.
- Sotalammas
Täälläkin aina kiinnostusta ulkomailla pelaamiseen.
Laitetaan tähän nyt sit vaikka onkin vähän offtopic, mutta kuitenkin
7-8.12 olisi n.40-50 pelaajan turnaus Prahassa jonne viimevuoden tsekin ETC kapu kutsui mukaan. Minä ja oskari ollaan ainakin lähtemässä pelaamaan.
Tässä siis aikaisemmin jo matkaa tarjolla jos innostusta löytyy. Jos opiskelija rahat riittää niin itse mukana molemmissa =)
Lammas
Laitetaan tähän nyt sit vaikka onkin vähän offtopic, mutta kuitenkin
7-8.12 olisi n.40-50 pelaajan turnaus Prahassa jonne viimevuoden tsekin ETC kapu kutsui mukaan. Minä ja oskari ollaan ainakin lähtemässä pelaamaan.
Tässä siis aikaisemmin jo matkaa tarjolla jos innostusta löytyy. Jos opiskelija rahat riittää niin itse mukana molemmissa =)
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
- Halkomahooli
Kiinnostusta löytyy, eri asia oisko aikaa/rahaa/heltiääkö lupa starttiin. Muuten kyllä täältä oltaisiin tulossa!
An Eternity Of War And Carnage
Tsekkasin kuluja, hotelleja ja lentoja
Tässä arvioidut matkakustannukset:
Lennot - 250€
Turnausmaksu - 40€
Majoitus hostellissa (3 yötä, pe-ma) - 60€
Yhteensä siis 350€
Yöpymiset ovat noin 20€ / yö.
Tässä arvioidut matkakustannukset:
Lennot - 250€
Turnausmaksu - 40€
Majoitus hostellissa (3 yötä, pe-ma) - 60€
Yhteensä siis 350€
Yöpymiset ovat noin 20€ / yö.
Olisko sitten noin marraskuun/joulukuun alussa lento+muuta sälät varaukseen+ostoon. Siihen mennessä on neuvottelut kotirintamilla käyty ja kunnia saarelle kutsuu poikiaan......
Jeps. Islannin veijot on tulossa tuonne brittein GT:hen myös, eli varmaankin tuossa reilun viikon päästä on vähän enemmän tietoa asian tiimoilta.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
Ok. Kyselkääs niiltä tarkemmin. Viimeistään lokakuussa pitäisi varmaan lennot varata.
- Halkomahooli
Ei tuo kyllä paha rasti sinällään hinnallisesti olis... pitää säästää... jos siis lupa heltiäis :O
An Eternity Of War And Carnage
Väliaikatietoja: Lentojen hinnat laskeneet - nyt 199 euroa.
Ota Meaney homma haltuun ja kursi matkan skeleton esitys esille.. eli koska mennään milloin pois ja mitä maksaa…….
Lahden suunnalle tuntuu hivenen heikentyneen tuo Islannin innostus...
Lahden suunnalle tuntuu hivenen heikentyneen tuo Islannin innostus...
Samoin valitettavasti Helsingin suunnalta. Katotaan nyt. Mielessäni kävi myös, että ois kiva järjestää helmikuussa 2014 kaksipäiväinen turnaus Helsingissä mallia "Finnish Late War Championship", eli "Suomen Mestaruus" tyylinen turnaus. Pakettihahmotelma päässä. Haluaisi järjestää vain riittävän hienot puitteet ja saada pelaajamäärältään suomen isoin turnaus aikaiseksi.
Mä voin vuokrata duunin alakerran, kerro vaan aika. Siitä tulee vaan hiukan kustannusta, eli pitää huomioida turnaushinnassa. Sinne joutuu myöskin roudaamaan foamit sinne ja takaisin, eli tuottaa työtä. Jos hoidatte muut faciliteetit kuntoon, niin mä hoidan kyllä paikan varauksen. Tonne saa sen 30 pelaajaa viikonlopuksi pelaamaan. Toisaalta, kertsille mahtuu 20 - 22 pelaajaa, eli lisäarvo lisäduuniin nähden on pieni.A. Meaney kirjoitti:Samoin valitettavasti Helsingin suunnalta. Katotaan nyt. Mielessäni kävi myös, että ois kiva järjestää helmikuussa 2014 kaksipäiväinen turnaus Helsingissä mallia "Finnish Late War Championship", eli "Suomen Mestaruus" tyylinen turnaus. Pakettihahmotelma päässä. Haluaisi järjestää vain riittävän hienot puitteet ja saada pelaajamäärältään suomen isoin turnaus aikaiseksi.
Tonhan ois voinut yhdistää Talvisotaan 2014, mutta taisit olla silloin reissussa ?
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Tuota Finland Grande tournamenttia juonittiin jo Novi Sadissa alustavasti. Tarvitseeko sen myös helmikuussa olla?
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Kunhan heitin Helmikuun. Oliko sulla jotain silloin?
Sitä ennen en itse ainakaan voi osallistua, mutta jos hyvissä ajoin vois sopia jonkun viikonlopun, niin varmasti jengi pääsee osallistumaan, kun voi varautua ajoissa.
Sitä ennen en itse ainakaan voi osallistua, mutta jos hyvissä ajoin vois sopia jonkun viikonlopun, niin varmasti jengi pääsee osallistumaan, kun voi varautua ajoissa.