Turnausreissu Islantiin helmikuussa 2014
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Re: Turnausreissu Islantiin helmikuussa 2014
Luulen ettei ole aikaa tarpeeksi järjestää helmikuuksi mitään, vaan voin olla väärässäkin :)
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Joo. Talvisotaan en pääse, mutta veikkaan että maasto ja pelipöydät loppuisivat kesken aika äkkiä jos olisi vielä Talvisotaan mukaan ympätty.smaxx kirjoitti:Mä voin vuokrata duunin alakerran, kerro vaan aika. Siitä tulee vaan hiukan kustannusta, eli pitää huomioida turnaushinnassa. Sinne joutuu myöskin roudaamaan foamit sinne ja takaisin, eli tuottaa työtä. Jos hoidatte muut faciliteetit kuntoon, niin mä hoidan kyllä paikan varauksen. Tonne saa sen 30 pelaajaa viikonlopuksi pelaamaan. Toisaalta, kertsille mahtuu 20 - 22 pelaajaa, eli lisäarvo lisäduuniin nähden on pieni.A. Meaney kirjoitti:Samoin valitettavasti Helsingin suunnalta. Katotaan nyt. Mielessäni kävi myös, että ois kiva järjestää helmikuussa 2014 kaksipäiväinen turnaus Helsingissä mallia "Finnish Late War Championship", eli "Suomen Mestaruus" tyylinen turnaus. Pakettihahmotelma päässä. Haluaisi järjestää vain riittävän hienot puitteet ja saada pelaajamäärältään suomen isoin turnaus aikaiseksi.
Tonhan ois voinut yhdistää Talvisotaan 2014, mutta taisit olla silloin reissussa ?
Tila on ainoa rajoittava tekijä, ja sitäkin on luultavasti tarpeeksi.A. Meaney kirjoitti:Joo. Talvisotaan en pääse, mutta veikkaan että maasto ja pelipöydät loppuisivat kesken aika äkkiä jos olisi vielä Talvisotaan mukaan ympätty.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/