Figutapahtuma kirjastolla Kansallisena pelipäivänä 9.11.2013

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Figutapahtuma kirjastolla Kansallisena pelipäivänä 9.11.

Viesti Kirjoittaja Runt »

Itse saataan myös lähteä maanantaina paikanpäälle. Sairasloma kun pukkaa päälle niin hyvä vain jos on jotain köykästä tekemistä.
Minun puolesta tosiaan jos joku omistaa kauniimmat figut kuin mitä nuo minun niin saa viedä paikkani. Yleisölle tätä tapahtumaa kuitenkin järjestetään eikä meille harrastajille. Eikä nuo empiren ihmiset nyt kuitenkaan edusta sitä fantasia puolta juurikaan. Tässä lähinnä noida syrjän delffejä mietiskelin, toki onhan empirellä nuo sotakoneet ihan mageita kapistuksia joista yleisö saattaa innostua.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

No mutta empiressä on toisaalta just se etu, että koska ne on ihmisiä, niin jos joku ei tajua mitä hittoa noi vihreet pirpanat on niin ne ymmärtää että hei tossa on miehiä keihäät tanassa tää on joku keskiaikatouhu :D

Muistuttelen tästä vielä mutta näillä näkymin siinä puol neljän tienoilla todennäköisesti maanantaina voitaisiin alkaa hommiin kirjastolla. Itse varmaan suuntaan paikalle heti kolmen jälkeen joka tapauksessa.

Mutta hiotaan sunnuntaina yksityiskohtia =)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Mä tulen sinne maanantaina tuomaan mitä alustavasti multa tarvitaan, loput lauantaina. Ja riippuen miten blood bowl pelissä huomenna käy tuon vaikka tiimini sinne katsottavaksi.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Mä nyt hiukan tsekkailin omilla delffeillä tuota rioraamaa. On muuten loppuviimeks aika pieni tila tuo 25x27x7 tuuman alue. Mutta kyllä siihenkin mahtuu. Otin parit kuvat myös hiukka havainnollistamaan hommaa. Figut on rajattu 14x24 alueelle
Kuva

Kukkulalla olevien max korkeus on n 6"
Tässä toinenkuva maastoista joita ajattelin tuoda tarjolle. Jos niille tarvetta on. Esim siihen maalaus/rakennus "nurkkaukseen"
Kuva

Mutta Furre heitäs kommenttia pakkaanko nuo mukaan miittiin? Ja varsinkin tuonko nuo figutkin vai haluaako joku muu tuoda ukkojaan tarjolle. Nyt sitten suuta auki.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

Toihan näyttää pirun hyvältä. Onhan se pirun pieni tila joo, mutta toisaalta olen aika järkyttävän yllättynyt, että siihen puolikkaaseen sai silti noin paljon kamaa mahtumaan. Paljon vähempäänkin voisi helposti olla jo tyytyväinen.

Kaikki näyttää varsin hyvältä. Toi käpymetsä on muuten loistava esimerkki kans esitellä ihmisille miten paljon kaikenlaista voi tehdä itsekin. Hjyvä hjyvä.

Se mikä mua nyt kiusaa, että meillä ei ole sitä ruohomattoa siihen alle. Se näyttäisi niin paljon paremmalta. Ei kellään nyt olisi toista kankaista ruohomattoa, että voisi laskostaa sinne vitriinin pohjalle? Paperista mattoa ei viitsi kun se on sitten entinen. Tai edes sitten jotain vihreää kangasta ylipäätään?? Tummanvihreä fleece-peitto anyone :D

Armeijoiden suhteen kai nyt sitten tällä hetkellä on kysymys, että laitetaanko kurpitsagobbojen vastukseksi Runtin ihmiset vai Jarkon haltiat? Haltioilla näköjään olis ainakin pelottavia monsuja takalinjaan näköjään :D Mut ihmiset on kans toimivia ja niillä olis sotakoneita. ...ja ne kävelis itse paikalle maanantaina *köh* emt mä en pelaa fabaa päättäkää te ;)
syrja

Eikös sun pitänyt olla se suurin pomo joka sanoo viimeisen sanan :D Ei vaan mulle on ihan sama. Ville vois tietty varmistaa, et onko tulossa miittiin ja ennenkaikkea maanantaina kirjastolle. Itehän en tuonne kasaushomaan töiden vuoksi pääse.

Mut joo näin noista maastoista aattelin. Kaikki on tehty kuitenkin "kotitarpeista" paitsi ruohot tietty gw kamaa. Kaikki kivetkin kerätty maasta kuten kävyt. Ja talot veistetty pahvista ja coctailtikuista

EDIT: mahdollinen alusta bongattu
Furinji
Viesti:

Sit tarvittas maanantaiksi myös muutamat sääntökirjat (ja muitakin juttui mutta ne saadaan sovittua miitissä). Jossain erityisen edustavaa kantta tms? Jotai Infinity-warmahordes-fow -linjaa tietty eniten kaivattaisiin. Ei sen tietty tarvi olla se varsinainen sääntökirjasääntökirja vaan ylipäätään näyttää että jeejee kirjallisuutta ja eri näkösii kuvii niissä. Ihan siis vitriiniin eikä tahmatassuin selattavaksi. Jos teiltä löytyy joku sopiva, niin tuokaa miittiin ja katsotaan siellä..
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Mää voin tuoda niitä sääntiksiä kyllä näytille. Infinity ja FoW nyt ainakin.

edit. Olisi mulla myös ruohomatto, mutta saattaisin tarvita sitä perjantaina takaisin kyllä. Kattelen vielä.
Kalat meni kotio...
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Furinji kirjoitti:Sit tarvittas maanantaiksi myös muutamat sääntökirjat (ja muitakin juttui mutta ne saadaan sovittua miitissä). Jossain erityisen edustavaa kantta tms? Jotai Infinity-warmahordes-fow -linjaa tietty eniten kaivattaisiin. Ei sen tietty tarvi olla se varsinainen sääntökirjasääntökirja vaan ylipäätään näyttää että jeejee kirjallisuutta ja eri näkösii kuvii niissä. Ihan siis vitriiniin eikä tahmatassuin selattavaksi. Jos teiltä löytyy joku sopiva, niin tuokaa miittiin ja katsotaan siellä..
Mulla oisWH FB se Collectors Edition tiiliskivisääntökirja. Eli tämä:
Kuva
Tosin mä tykkäisin kyllä sääntöjä lueskella ensi viikollakin...
Furinji
Viesti:

On kyllä hieno. Ehkä jopa liian hieno :D Mutta kyllä me fabasta siihen kirjanen saadaan muutenkin, niin ei tarvi sulta opiskelumateriaalia viedä koko viikoksi :D
Furinji
Viesti:

Jees hommat on aika hyvässä kuosissa. Huomisesta tämän verran yleinen muistutus.

Vapaalla olijat kello 15.30 kirjastolle (Lasten ja nuorten osastolle eli siitä tiskiltä käännytte oikealle.) ja töistä vaki valuu sitä mukaa, kun pääsee eli lähinnä kait Timo tulis siinä neljän jälkeen sitten.

Ottakaa mukaan niitten omien näyttelyosuuksienne lisäksi (Kharonin gobbot, Timpan BFG:t, Villen ihmiset jne) omia lempparifigujanne, mitä tahdotte "yleisvitriiniin" esille. Oli sitten BB-joukkuetta, mariiniryhmää, convertoitua tankkia tai sitä rakkainta showcase-luomusta. Tämän lisäksi sitä randomia sälää kertomaan harrastuksesta: Noppia, suteja, mittaa, työkaluja tai vaikka härö vesipurkki. Ja tietty ottakaa vain sellaista mitä ette kotona ensi viikolla kaipaa sillä kyllä joltain muulta sitten löytyy ne sivuleikkurit tuota varten, jos itse tietää omiaan käyttävänsä. Ei turhaa stressiä.

Faba on hoidossa, mä otan nelkkaria, Ville toi warmahordesista kirjan, Harri Fow-kirjaa.. oliko jolloin infinityä tai muuta oudompaa sääntistä? Ehkä nappaan jotain Warzonea sun muuta hämäryyttä omasta hyllystä.
syrja

Jeps homma hienosti paketissa. Kasatkaa siistit vitriinit. La sitten paikalle saapuu virkeänä isot pahat sudet. Katotaan onko vastapuoli löytänyt "töitä" vai uskaltaako saapua paikalle :D
Ite odotan innolla, et nään livenä noi kurpitsa gobot

Tuli mieleen et joku sprue vois ol kans paikallaan. Antaa kans hyvää kuvaa, et millast näpräämistä homma on. Ja miks vitriinis on sivuleikkurit
Runt

Movement trayt ovat vihdoinkin saaneet kylkiinsä viimeiset hiekat, huomenna sitten tai tänään illalla parit tuoho täplät viellä niin hyvä on. Lakkaa noihin en valitettavasti ehdi mitenkään vetämään, ellen sitten huomenna aamutuimaan lähde vetämään.

Empiren lisäksi pyrin nyt nappaamaan mukaan parit maasto (mahdollisesti) sekä tuon oman Warmachine setin ja ehkä BB joukkueen. Jos trollille löydän kaksi olkapanssarin piikkiä niin voisin tuon örkki tiimin sinne kiikuttaa, tuskin sitä pelaamaan tulee lähdettyä tällä viikolla viellä kuitenkaan, kun pelipari ei ole viellä tiedossa. Heittäkääs yv:tä jos nyt tulee jotain mieleen mitä minun kannattaisi ehdottomasti paikalle kiikuttaa, mitään figu sälää en tulevan viikon aikana kuitenkaan tule tarvitsemaan niin joutaa hyvin käyttöön.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Niin muut ei sitä miitissä kuulleetkaan. Mut Villen kans puhuttiin, et Hapid vois tulla paikalle ilman paitaa. Esittelemään niitä figusalkkujaan :D Silloin tietty kirjaston ikäraja varmaan pomppais

Katotaas herääkö kyseinen herra nyt yhtään....Ja jos herää niin huomaa et se fabaturnee ilmoittautuminen on "auki"
Furinji
Viesti:

^ Haha! xD

Joo sprue! Hitto niitä täytyskin muistaa ehdottomasti kyllä kyllä.

Kieltämättä Kharonin kurpitsagobbojen näkemistä odottaa kuin julkkiksen tapaamista ikään.
Kharon
Viesti:

No älkää ny, en pian kehtaa tuoda niitä kun on liikaa paineita :D
Kharon
Viesti:

Niiin kuinkas iso se vitriini olikaan? :)

Kuva
Runt

Voi kehveli, että noi omat töherrykset näyttää kalpeilta noiden rinnalla =) Katsotaan millainen kontrasti saadaan aikaan kirjastolla.

Mihis tonne kirjastolle muuten kannattaa jättää auto. Puistossa vissiin ilmaista ja otavankadulle saa vissiin kiekolla 0.5-1h?
Furinji
Viesti:

Vitriini oli tosiaan 26 x 27 tuumaa ja 7 korkea. Katsotaan paikan päällä mitä sinne lopulta mahtuu. Kirjaston ympärillä auto kantsii jättää sinne minne saa :D Onhan siinä ympärystässä hirveästi paikkoja, mutta eri asia missä on tyhjää. Otavankadun varressa vois hyvin olla tyhjää ja jos ei muualta löydy niin puiston rannan puoleisesta päädystä viimeistään varmaan.
Kharon
Viesti:

Vähän myöhästyn mutta tulossa ollaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”