Figuilusta kiinnostunut ilmoittautuu

Jyväskylän peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Pupp3

Figuilusta kiinnostunut ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Pupp3 »

Moro kaikille! Kuten otsikossa lukee niin kiinnostaisi aloittaa joku figupeli (Warmachine/Hordes, WH Fantasy & WH 40K), mutta puuttuu pelikaveri(t). Joten olisko täällä Jyväskylästä ketään kiinnostunutta aloittamaan/opettamaan/pelaamaan jotain edellämainituista peleistä? Joskus junnuna olen figuja keräillyt (Warhammer), mutta en oikeastaan koskaan pelannut. Youtubesta on kyllä tullut katseltua battle reportteja, joten en ihan ulapalla ole kyseisistä peleistä.

Eli jos jotain kiinnostaa niin voi pistää yv tai vastata ketjuun.

- Juha
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Mysterous

Re: Figuilusta kiinnostunut ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Itse voisin demottaa Manticin tulevaa Deadzone peliä, jos kiinnostaa kokeilla jotain toista (halvempaa) vaihtoehtoa. Tämä koskee muuten myös muita kyseisestä pelistä kiinnostuneita, jos haluatte päästä kokeilemaan niin laittakaa YV:tä. Pystyn pelittämään täysillä säännöillä ja Jouluna itse peli ilmestyy paketista 4 perusfaktion kanssa.

Käyttäjä nimeltä Pseudok on taasen varmaan Jyväskylän virallinen Warmachine/Hordes demottaja. Itselläni löytyy kyseiseen peliin "Protectorate of Menoth" armeija ja muitakin pelaajia Jykylässä liikkuu.

40K:hon löytyy väistämättä pelaajia, parhaiten tavoittanee eksymällä fantsuun oikeaan aikaan. FaBa tuntuu olevan melko harvakseltaan pelattu peli, mutta välistä tällä palstalla on porukka huhuillut peliseuraa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jyväskylä”