Pori 'Eavy Metal

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Pori 'Eavy Metal

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Runt kirjoitti: heino nähdä että värisävyissä löytyy eroja modeleiden välillä.
Se on yksi hienoista puolista kun maaleja lähtee sekoittelemaan Satakunnankansan päällä. Mikään satsi pensselissä ei ole identtinen. Viittojen kohdalla tuumin, että mitenhän mie nämä tekisinkään. Huvittaisi olla kokeilunhaluinen ja laittaa vihreään punaista washia, mutta en uskaltanut kun on toisen nappulat kyseessä. Tyydyin sitten devlaniin ja vihreään. Osan kohdalla laiskotti ja jätin laittamatta laisinkaan. Ei ne loppujen lopuksi tarvinnut kun vihreä teki niistä liian vihreän ja devlani vain tummensi. Noin on hyvä ja näyttääpähän kivemmalta kun saa katsella eri sävyjä.

Mutta joo, määkin tykkää näistä. Ehdottomasti tuli kauneimmat pojat mitä kaaoksesta tällä hetkellä löytyy. Tai oikeastaan mie tykkään kaikista paitti demppa prinssistä ja hellstraidereista. Pitäisi keksiä joku kool tapa maalata iho, niin saisi niistä maroista vähän mielenkiintoisemman näköisiä ja demppa prinssissä en lähtenyt kasvattamaan haluja aukaista ranteeni ihon kohdalla. Niin kovasti olisin halunnut vaaleammaksi mennä, mutta Henkan grimmin ja darkkuuden ja synkistelyn sun muun ihannoinnin vuoksi en uskaltanut tuon kummoisemmaksi mennä. Noh, ei tässä minun silmääni olla tyydyttämässä. Jos hälle kelpaa, niin kai miullekin hammasta purren.

Se on kuitenkin hauskaa tässä palkkamaalatessa, että oppii kaikkea. Omat ogreni ovat saaneet omille pinnoilleen tuota kaaoksen metallia ja vuonna 20XX syntyvä lurkkiarmeija kiittää luuosien maalauksen oppimisesta. Ihan hirvitti katsella stegoja mitä olen maalannut kun näitä kaaoksen omia on katsellut. Hyi mitkä sarvet. Yökh.

Palkkamaalaus on kivvaa, mutta taitaa seuraavan satsin, 6:n trollin, jälkeen tulla pieni tauko. Hinku on omiakin maalata. Ihan kuin en niitä nytkään maalaisi. Ehkä tulevana viikkona tänne tulee hieman Haltsuista kuvia. Taattua Anton-laatua. Ei ehkä maalaukseltaan kun on vain perusvärit viivojen sisällä, mutta kuvien suhteen en tyydy vähempään kuin mihin ollaan viime kuukausien aikana totuttu.

Missä on muuten teidän muiden maalailut? Antilla on kuulemma Tauta ja mitä kaikkea muuta muilla on sattunut?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Tässä mitään ole maalaamaan ehtinyt kun olen korvapuusteja leiponut, tosin kävi niin ikävästi että napostelin tänään viimeiset puustit. Kuvan sentään muistin rapsaista tuotoksesta, viellä kun saisi sen puhelimesta tänne niin olis hyvä...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Koska huonot kuvat on vissiin tän topikin se-juttu.
Kuva

Syrja, Nyt on 1850p maaleissa. Ei jää enää maalauspisteistä kiinni turnaukset.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Gerazu kirjoitti: Syrja, Nyt on 1850p maaleissa. Ei jää enää maalauspisteistä kiinni turnaukset.
Vielä kun osaisi pelata, vai mitä? Noh ei vaiskaan. Hatun nosto täältä laiskaperseiden valtakunnasta. Minä jatkan tätä hyödyttömänä koneella luhistumista.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Missä on muuten teidän muiden maalailut? mitä kaikkea muuta muilla on sattunut?
Turun 40k liigassa saa pojoja jokaisesta uudesta satsista jonka on maalannu seuraavaan liigapeliin mennessä. Arvaa siis mitä on tullu tehtyä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No niin hyvä Antti. Maalasitko muka ite :D. Ei vaan hyvältä näyttää.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
syrja

No niin. Aloitin sitten susien viemän maalausmotivaation palauttelemisen. Hiukan pienemmällä tahdilla kuitenkin. 40k kultistini ovat odotelleet kasattuina Necromunda projektia jo jonkin aikaa. Nyt sitten viimein sain aikaiseksi laittaa ne väreihin. Kolme iltaa maalausprojektissa meni. Ja miksikö kesti niin kauan. No, oli väri- ja baseteema hiukan hakusessa. Ei oikeen tiennyt mitä sotkisi. Meinasi tulla alkuun liiallista värisirkusta. Mutta eihän sellainen sovi likaisille underhiven kaduille ja raunioille. Jengi on siis house Cawdoria. Maskit päässä kulkevia uskonmiehiä. Siihen jengiin nuo 40k kultistit mielestäni sopivat loistavasti. Voi noilla pelata redemption jenginäkin. Ovat kuitenkin hiukan samaa sakkia Cawdorin kanssa.
Mutta kuviin ja tunnelmiin
Yhteiskuva 10 henkisestä aloituskokoonpanosta (tasan 1000p)
Kuva
Loput linkkeinä
Ensin pomo ja jengin noviisi juvet
http://imageshack.us/photo/my-images/6/u6id.jpg/
Jengin heavyt
http://imageshack.us/photo/my-images/689/dtu5.jpg/
Jengiläisiä
http://imageshack.us/photo/my-images/163/wq3u.jpg/
loput jengiläiset
http://imageshack.us/photo/my-images/593/2grh.jpg/
Ja koska pelin henkeen kuuluu. Niin varustus ukoilla on wysiwykkiä
http://imageshack.us/photo/my-images/46/46yk.jpg/

Että sellaista, vaikka homma olikin hiukan hakusessa. Niin ihan tyytyväinen olen lopputulokseen. Katotaan jos niitä värejä sitten joskus tulee muutettua. Pääasia on, et nyt kuitenkin kehtaa laittaa nuo ukot toveri Sergeantin tekemien upeiden pahvimaastojen sekaan.
Ai niin "runosuoni" on myös myös tukossa. Et sopivaa jengi nimeä saa ehdottaa...

Sitten vielä tarvis löytää yhteensopiva aikataulu, et pääsee noilla räiskimään kyllille ja kujille. Hmm...mitäköhän sit ottais seuraavaks pöydälle....???
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

IG 170pts maaleissa. Ei ihan vielä yhtä laillista Troop-valintaa (ellei peluuta veteraaneina) :)

Kuva
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Pirun komiaa settiä. Sait hyvän maastokuvionkin aikaiseksi.
Kharon
Viesti:

Jee, gobbot pääsi GW sivuille! No, Flickr-nostona yks spear chukka vaan mutta kuitenkin :)
http://www.games-workshop.com/gws/wnt/b ... d=12300046
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mitä mitä mitä mitä? Viimeiset kolmeko kuvaa ja koko sivu pelkkää 40k:ta? Not on my watch. Sentään ei ole BB:tä, sitten olisi raamatulliset ajat laskeutuneet yllemme.

Henkan Trollit ovat olleet jo jonkun aikaa valmiita, mutta kuvia en ole voinut vielä laittaa, koska Sotun maalauskisan säännöt. Nyt ne kuitenkin voi tännekin laittaa kun tuonne itse aiheeseen ne menin pistämään. Nauttikaa.

Tässä tulee hirmuinen rölli.
On mulla metsässä tölli.
Ja siellä mä asustelen.
Ja kaikkia säikyttelen!

Tilitapa tatti tilipa tatti tiliti tiliti tiliti tilitapa tatti.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

missä loput 5? ja oliko tos viimises kuvas se throgg?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Emmää tii mitä Henkan päässä pyörii. Ensin se antaa mulle 36 warrua maalattavaksi ja sillee ja sitten se ei ota mitään maalaamiani nappuloita liigaan. Hiukan leim. Ihan ihmetyin kun näin ne tissimatoratsastajat siellä listassa. Wou.

Missä ne 5 + throgg on, veikkaisin samaa vastausta kuin Chimeroihin. Perkele kun menin sanomaan Henkalle, että voin ottaa liigan aikana vain isoja poikia maalattavaksi. Kun itsellä ögret ovat metallisia, niin en niitä yhtään nykyisiä enempää viitsi alkaa maalaamaan kun pelatakkin tahtoisi. Muutenkin, mie haluun maalata Helffejäni ja etenkin kääppiä. Uusi kirja tuo uutta kivaa ja sitten on valmiiksi jonkun verran maaleissa niitäkin.

Henkka muuten voisi laskea paljon mie olen pisteissä maalannut hälle. Kiinnostaisi tietää kun laskin juuri paljonko olet maksanut. Jos sua kiinnostaa tietää mihin ne rahat on mennyt, niin osan tuhlasin Pokemon kortteihin ja tällä viikolla kävin kebulla sun piikkiin.

Mie kanssa haluun masentua kun olen upottanut tunteja niitten maalaamiseen ja sitten ne tekee saman kuin tyrkyilleni. Kusee kirjan niin, että en voi pelata. saakuli 6:sia trooppia maksimi-sääntö mie sulle perkele ***** ja silleen. Tyhmät warrut siellä troopeissa ja silleen. Hyi. En tykkää. En tykännyt yhtään kun menitte sellaisia temppuja tekemään. Hirveetä tungosta. En pelaa.

Ikävöin menneitä aikoja...
- Sinitähti
Kharon
Viesti:

Tässä mun Necromunda-jengi (miinus heavy ja leader). Seuraavaksi sitten taas gobboja - eli kyllä se FaBakin saa rakkautta.

Kuva

Lisää kuvia blogissa ja Sotun joulunajan maalauskisan kuvaketjussa.
syrja

Taas mää masennuin sun kanssas.....Maalaa täs nyt sit ite jotain. Komeeta kertakaikkiaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kiitoksia kehuista. Päivän pakollinen egobuust saatu.
- Sinitähti
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

ansku ansku onhan chaos listassa suurin osa sun maalaamia ukkoja ja ei täällä nyt kovinkaan monella oo maalattua armeijaa =) (hapidille) loput trollit ja chimerat on kaupan hyllyssä viel ei oo varaa ostaa kun köyhällä työssä käyvällä ei oo varaa tomosia ostaa kerralla + anttonin maalaus palkkiot (köh köh =).
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viimeisen kahden viikon aikana tässä talossa ollaan maalattu. Taso on speed painttiä ja jälki sen mukaista. Kalpeavat Henkan nappuloiden rinnalla, mutta pikkulinnut kertoivat kolmannesta maalattavasta armeijasta miehelle, niin ykkönen on pakko pistää silmään, että saan joskus itsekin pelata täysin maalatulla armeijalla.

Kuva
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Hienoa että olet edistynyt projektien kanssa, eikä tuo jälkikään nyt kamalalta näytä että ihan hyvinhän tuo on edistynyt kun kokonaisuutta katsotaan =) Vinkataan sen verran että Henkka lupasi itse maalata 40k armeijansa, joten älä ota urakkaa itsellesi, liskoissa ja chaoksessa riittää maalattavaa joten pieni sivutulon lähde on taattu jo näillä kahdella armeijalla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

yritin kattoa noita syrjälän space wolffien kuvia mutta niitä ei enää löytynytkään jotka olivat tämän ketjun alkuvaiheilla. muistelin että ne oli todella hienoja ja olisi ollut hieno katella niitä uudestaan, 3000 pisteen edestähän niitä ukkoja kumminki oli.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”