Nyt on kyllä itselläni jotkut asiat jäänyt varmaan huomaamatta jos Wraithinight on eldareilla ns pakko ostos.shiwan kirjoitti:Saattaa johtua siitä, että kaikki uudet nappulat toistaiseksi ovat olleet hinnassa siinä 50€ tuntumassa tai reippaasti yli, eikä niitä voi käyttää mihinkään muuhun. Näistä esimerkkinä kaamoksen dinobotit, riptide ja wraithknight. Jälkimmäiset 2 ovat kaiken lisäksi sen verran pakko-ostoksia jos meinaa pärjätä uudessa metassa eikä niille ole olemassa korvaavia figuja joten lompakko kenevee kummasti halusi tai ei.JarkAira kirjoitti: OT: Sinänsä hassua, että välillä samat ihmiset valittaa siitä, että GW:lta tulee lisää figuja codexien yhteydessä ja myös siitä, että niiltä ei tule figuja codexien yhteydessä.
Enemmän tuolla ostopuolessa näkyy "ostetaan warp spidereita ja serpenttejä" joten mikähän tässä nyt sitten mättää.
itse olen huomannut knightissa sen että siltä puuttu kaikki hienot jutut mitä riptidella on esims FNP,jetpack ja overcharge jutut mitkä olisi wraithknightille kaiken järjen mukaan pitänyt olla jo valmiiksi ottaen huomioon että maksaa sen 240 pts jo pelkästään että saa kentälle, ja vie viellä heavy Support slotin. Itse pelaan kyseistä vekotinta vain ja ainoastaan koska tuli semmoinen hankittua ja ei viitsisi jättää 90€ figua pelaamatta.