Paitsi kun kyse on CSM listoista, jonka voit itse tarkistaa omista jutuistasi. Tässä pätee nyt se, että kun ihminen sanoo tekevänsä jotain mutta tekee jotain päinvastaista, niin se mikä on totta näkyy teoista, ei sanoista. Tuolla toisaalla olit kirjoittanut kuinka olit onnistunut mokaamaan listasi kasaamisessa CSM vastustajaa vastaan mielestäsi todella pahasti ja silti pelasit tasan vaikka vastustajakaan ei ollut mikään kämmentäjä. Tuohan ei ole mahdollista jos CSM on todella niin hyvä kuin väität. Joku noista väitteistäsi ei siis voi pitää paikkaansa...JarkAira kirjoitti:^^
Jos olet sattunut lukemaan mitään muita kirjoittamiani asioita, tietäisit hyvin, että olen 90% fluffipelaaja ja puhun monesti harrastuksen muiden aspektien, kuin kilpailullisen pelaamisen puolesta.
Joko suhteellisuudentajusi kaipaa säätöä tai tämä lauseesi on tietoinen valhe. En sinua tunne niin en mene väittämään että tietäisin kummasta on kyse. Muita loogisia vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole...Pienessä määrin saatan heittää jotain ajattelemaan pistävää provokaatiota.
Niin, katsos kun tässä on se ongelma. Ei täällä ole vielä kukaan tuonut eteeni WAAC-listaa "omasta porukasta". En minä mikään hyvä pelaaja ole, mutta en myöskään tarpeeksi uusi/typerä etten näe milloin vastustajan kirjassa on kustu balanssin päälle urakalla.Se, että ei halua käyttää WAAC mentaliteettia normipeleissä on lähinnä erittäin hyvä merkki omasta asenteesta, mutta jos vakkarivastustajat käyttävät spämmilistoja tai minmax-tyyliin pelkästään armeijaasi/armeijatyyppiäsi vastaan räätälöityjä listoja, vaikuttaa siltä, että muu peliporukka saattaa olla täysin omaan harrastustyyliisi sopimatonta.
Mutta, kuten sanottu, koska et halunnut käydä tätä keskustelua asiallisesti olen sitä mieltä ettei sitä kannata käydä ollenkaan.