Silta on pohjamaalattu GW:n mustalla spraylla. Päävärinä on GW:n Layer maali Dawnstone, joka on maalattu sudilla. Sitten on kuivaharjattu mainitun harmaan ja valkoisen sekoituksella. Sekoitus on ollut mielivaltainen. Ehkä 50/50.
Ruosteessa olen käyttänyt seuraavia GW:n Layer maaleja: Scorched brownia, jonka jälkeen olen maalannut päälle Bestial brownilla jättäen edellistä maalia näkymään reunoilta. Lopuksi olen käyttänyt Blazing orangea, jolla olen kuivaharjannut/kautta maallanut siten, että molempia edellisiä maaleja on jäänyt näkyviin. (Kahta eri sävyn ruskeaa ja oranssi ajaa varmasti saman asian. Tummin vain alle)
-Osan ruostekohdista olen myös maalannut ennen yllämainitsemaani GW:n texture Striland Mud maalilla joka jättänyt rosoisen/kupruilevan pinnan.
-Maalasutekniikka ruosteessa on ollut nopeaa ja epätarkkaa osittain. Eli tarkoitan, ettän olen tarkoituksella tehnyt levinneen vaikutelman.
Toivomus täytetty. Tässä yhteiskuva. Jätin kuvasta pois valmismaastoa ja yhden tuhoutuneen rakennuksen.

Tässä viimeisessä kuvassa näkyy Hive Monster, joka tietää tuhonneensa ainakin yhden rakennuksen ja vaurioittaneet muutamaa muuta. Eikä tunnu paljoa haittaavan.

Lisää kaipaa näköjään maastoa kun tuota kuvaa katselee. Kovin autiolta vaikuttaa.