Olen jo vähän silmäillyt uutta Inquisitor codeksia. Ensimmäisenä silmään sattui kohta, joka tekee inkvisiittoreista battle brothereita kaikille keisarillisille joukoille. Lisäksi inkvisiittorit voi ottaa jo yhden liittolaisen lisäksi!
Battle brotherit pystyvät hyötymään servo skulleista ja divinationista (alkavat basiliskitkin jo osumaan johonkin).
Voisi itseasiassa kokeilla tuota 40-50 guardsmanin blobia stubborn+rad grenades+psychostroke grenades+hammerhand+power axes+divination-yhdistelmällä. Voi tulla hyökkääville örkeillekin paha päivä. Varsinkin jos onnistun vielä counter charkaamaan. Saisi vielä psychic communionin. Saattaisi saada vendettat kerrankin ajoissa peliin.
Mitä mieltä olette?
Uudet inkvisiittorit liittolaisina.
- Half-breed
Re: Uudet inkvisiittorit liittolaisina.
Dariushan jo näytti miten ne rikotaan. Ihan läppädeksi, joka mahdollistaa aivan liikaa komboilua joka muuttaa jo hyvää kamaa ihan läpäksi, kuten itsekin jo teorisoit.
Ja Dariushan sen sanoi hyvin:
Ja Dariushan sen sanoi hyvin:
Mitä?! GW:n apinalauma ei osaa kirjoittaa sääntöjä vaikka heidän henkensä olisi siitä kiinni? You don't say.Darius kirjoitti:Eli, uusi inkvisitiokirja on epämääräisesti ja huolimattomasti kirjoitettu tekele jonka kirjoittajalla ei ole ollut hajuakaan mitä ihmisille on sallimassa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tulen jatkossa tarjoamaan ylimääräiseksi kompiksi seuraavaa: inquisitorial detachment-sääntö pois, sama ally-taulukko yms pidetään mutta ei voi olla kolmatta detachmenttia jos ottaa inkvisiittoreita (eikä siis muutenkaan).
En ihan kauheesti tykkää noista yksinään seikkailevista Coteazeista tai random-inkveistä kalloilla ja kranaateilla, mutta ainakin jotain nerffiä tulis tota kautta. Oikeen hurja sanois että allies of convenience....
En ihan kauheesti tykkää noista yksinään seikkailevista Coteazeista tai random-inkveistä kalloilla ja kranaateilla, mutta ainakin jotain nerffiä tulis tota kautta. Oikeen hurja sanois että allies of convenience....
Niin paljon kuin itsekin tuolle siittorikirjalle nauran, yksi faktahan on että se antaa mukavan boostin kaartille, mariineille ja sistereille, nostaen niitä pykälän lähemmäksi tauta ja eldaria. Tietysti kääntöpuolena orkit sekä tyranidit saivat lähtöpassit pohjadivariin, ja kaaosmariinit, deldarit sekä demonit ovat nyt ihan kolmistaan keskitierissä.
Itse en menisi bannimaan tai komppimaan ennen kuin näkee tekeekö se itse asiassa mitään. Servo-skullit on kuitenkin vain tokeneita jotka poistuu kun tulee lähelle, ei se yksi divinaation primaris per 70 pistettä ole ihan gamebreaker, ja kaikki on kiinni noissa siittoreissa, yksi woundi läpi strena 6+ barragelta ja siittori meni siinä. Jos pitäisi ennustaa, niin ei tuo siittorikirja silti ketään eldarin ja taun ylitse vie, ja mariinit hyötyy suhteellisen vähän siittoreista. Ainoa mikä oikeasti sai kunnon boostia on sisterit ja kaarti, jotka olivat molemmat hieman rimaa hipoen keskitierissä jo ennestään.
Itse en menisi bannimaan tai komppimaan ennen kuin näkee tekeekö se itse asiassa mitään. Servo-skullit on kuitenkin vain tokeneita jotka poistuu kun tulee lähelle, ei se yksi divinaation primaris per 70 pistettä ole ihan gamebreaker, ja kaikki on kiinni noissa siittoreissa, yksi woundi läpi strena 6+ barragelta ja siittori meni siinä. Jos pitäisi ennustaa, niin ei tuo siittorikirja silti ketään eldarin ja taun ylitse vie, ja mariinit hyötyy suhteellisen vähän siittoreista. Ainoa mikä oikeasti sai kunnon boostia on sisterit ja kaarti, jotka olivat molemmat hieman rimaa hipoen keskitierissä jo ennestään.
Bep.