Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Niin no, toisaalta se ja sama. Ei sekään ketään kiinnosta.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Mmm, point taken.syrja kirjoitti:Niin no, toisaalta se ja sama. Ei sekään ketään kiinnosta.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Half-breed
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
onkos meillä 750 pionttia lordi ja hero sektuiossa vai 749... feat henkan lista.... selvuutena vaan kun 749.75 25%?
-
Henkka1986
lista korjattu =)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jos mä voisin palata ajassa taaksepäin, kokeilisin kepluutella kaikki spessut kirjasta listaani. Ihan vain sen vuoksi, että niitä olisi sitten pöydällä kahden armeijan edestä. Ensin Jarkko ei ota niitä ja nyt ei edes Tomikaan. Hyi heitä, hävetkää. Kostoksi pelaan teitä vastaan liigassa. Henkankaan lista ei paljoa vakuuta kun muistelen mitä kaikkea olenkaan hälle maalannut. Olisi niin hyvä tsänssi olla melkein kokonaan maalattu armeija, mutta sitten siellä on kuuden Sotun maalauskilpailunvoittaja-trolleja seassa joitain Hasbron troll-punkkareita.
Hiukan kähee count ässi muuten! Mitä mieltä oot Allu? Lähetääks kerää Throgg-armeijaa?
Baset laitettu tilaukseen ja vasempaan yläkulmaan katsoen Raukkiksessa ei ollut tarpeeksi miestä sanoakseen niiden saapuvan tämän kuun puolella. Eka pelini siis tulee olemaan joskus helmikuun keskivaiheilla kun olen saanut baset vaihdetuiksi.
Hiukan kähee count ässi muuten! Mitä mieltä oot Allu? Lähetääks kerää Throgg-armeijaa?
Baset laitettu tilaukseen ja vasempaan yläkulmaan katsoen Raukkiksessa ei ollut tarpeeksi miestä sanoakseen niiden saapuvan tämän kuun puolella. Eka pelini siis tulee olemaan joskus helmikuun keskivaiheilla kun olen saanut baset vaihdetuiksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hyvä Tomi, meen ei tarvii spessujen kans pelleillä :D Mut hö äijä lähtee dwelleril liikkeel....mä en ala :P
Ei silti hiukan jäi toi Crone kuttuttamaan. No näillä mennään ja siihenkin voi sit tietty vedota jos joku tosi ylläri tapahtuu :D
Niin jokos on kaikki olennainen sovittu ja voi alkaa hiljalleen pelejä sopimaan??
Ei silti hiukan jäi toi Crone kuttuttamaan. No näillä mennään ja siihenkin voi sit tietty vedota jos joku tosi ylläri tapahtuu :D
Niin jokos on kaikki olennainen sovittu ja voi alkaa hiljalleen pelejä sopimaan??
- ArkkiError
Vamppyyri herran listan vielä haluaisin nähdä ennen kuin uskallan sanoa 'kyllä, voin ottaa jo matsia jonkun kanssa'. :DD Ihan vain..noh, sen takia. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Erikseen kun ei ole mitään ohjeistettu niin yläräjä on tuo tiukka 749.75=25% eli ei lähdetä pyöristelemään mihinkään.Tou84 kirjoitti:onkos meillä 750 pionttia lordi ja hero sektuiossa vai 749... feat henkan lista.... selvuutena vaan kun 749.75 25%?
Capulle suotakoot listan muokkaus jos spessuja halajaa mukaan. Etelän pojat on nössöjä kun eivät ota spessuja mukaan, kaikki sen tietää että fabassa ei ole kuin kourallinen hyviä spessuja ja loput on kuraa. Yrittäisitte tekin joskus "kiivetä perse edellä puuhun" niin saataisiin useammin tähänkin liigaan uusi voittaja/jumbo ;)
Olemmeko minä ja Timo nyt ainoat keneltä puuttuu vielä lista?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No joo, ei ois taas pitäny avata noita viestejä....myöhäistä
Mutta joo Vamppilistaa odotan mielenkiinnolla. Parit Gheistit, hexit, hostit, kasa isoja "ghouleja", tyly loordi joka kulkee sitten isossa ritari tai guard yksikössä. Riippuen nyt kumpaa linjaa lähtee menemään. Veikkaan myös banshee ja/tai cairn wraith pommia...Ei silti nyt en muista et löytyskö spessu osastolta joku hinta/laatu suhteessa kova veto. Voipi olla. No eiköhän se arkun kansi sieltä kohta aukee ja paljastu.
Aah, mies on niitä "antti tuisku" kavereita. Ilmankos ne sateenkaari ponitkin on niin ihkuja. Ei kiinnosta edes tuollainen misu. No olen suvaitsevainen siinäkin asiassa. jokaisella on oikeus olla millainen haluaa. No se siitäHalf-breed kirjoitti:Deittaan mielummin Nicki Minajia kuin pelaan komppaamatonta hammeria.Hapid kirjoitti:koska halffi se sun armeijalista tulee? vai etkö mahdu samaan liigaan veljes kanssa?
Mitä se Vampyyri lista enää merkkaa? Olet omasi jo julkistanut. Et ei sillä enää ole väliä. Voi sitä jo "vahvistettujen" listojen kanssa suunnitella pelejä. Vai vieläkö meinasit muokkailla, hyi. Et sä sieltä enää mitään täsmä juttua hae :DArkkiError kirjoitti:Vamppyyri herran listan vielä haluaisin nähdä ennen kuin uskallan sanoa 'kyllä, voin ottaa jo matsia jonkun kanssa'. :DD Ihan vain..noh, sen takia. :D
Mutta joo Vamppilistaa odotan mielenkiinnolla. Parit Gheistit, hexit, hostit, kasa isoja "ghouleja", tyly loordi joka kulkee sitten isossa ritari tai guard yksikössä. Riippuen nyt kumpaa linjaa lähtee menemään. Veikkaan myös banshee ja/tai cairn wraith pommia...Ei silti nyt en muista et löytyskö spessu osastolta joku hinta/laatu suhteessa kova veto. Voipi olla. No eiköhän se arkun kansi sieltä kohta aukee ja paljastu.
Mjoo, ei jaksa säätää listaa sen kummemmin, noilla mennään.
Pitäisi mennä askartelemaan figuja - katotaan pelejä sitens keväänä jos olisi valmista =D
Pitäisi mennä askartelemaan figuja - katotaan pelejä sitens keväänä jos olisi valmista =D
- Half-breed
Aah. Porilainen logiikka on taas vauhdissa: jantteri ei tykkää Nicki Minajista ergo hän on B-rapun poikia.syrja kirjoitti:Aah, mies on niitä "antti tuisku" kavereita. Ilmankos ne sateenkaari ponitkin on niin ihkuja. Ei kiinnosta edes tuollainen misu. No olen suvaitsevainen siinäkin asiassa. jokaisella on oikeus olla millainen haluaa. No se siitäHalf-breed kirjoitti:Deittaan mielummin Nicki Minajia kuin pelaan komppaamatonta hammeria.
heh, kyl mä luulen että nicki minaj räkis vaan halffiboyn päälle
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Muista mun nopat, hyvä jos saan sen puoleen peleistä ja ja niilläkin kerroilla läpi tai edes loitsittua pari kertaa liigan aikana niin hyvä, enemmän mä haluan sen kuolleista herättämisen ja lisä toughnesin, mähän olen lähiksessä luultavimmin jo 2 vuorolla kolmosessa viimeistään joten boostit ja muut kikat millä pysyn taistelu kykyisenä pidempään on mitä haen. Ja juu voidaan sopia pelejä jo mun puolesta. Helmikuussa ja siitä eteenpäin on vapaampaa kun vihdoinkin valmistun, toivottavasti, ei jää kuin työ minkä kanssa taiteilla.syrja kirjoitti:Hyvä Tomi, meen ei tarvii spessujen kans pelleillä :D Mut hö äijä lähtee dwelleril liikkeel....mä en ala :P
Ja koitetaan nyt taas käyttäytyä inhimillisesti, ei sentään puhunut Lady Gagasta eli vielä on miehellä toivoa. ehkä se suostuu pelaamaan komppaamatonta 9 edikkaa meidän kanssa.
Niin ja siitä sankarien pois jätöstä, mulla oli vihreä ritari tuossa mukana mutta sen hinnalla sai niin paljon lisää miestä että oli pakko jättää pois, kurkoakin ajattelin mutta sitten ei olisi lordi pisteisiin muuta mahtunutkaan, ja hkb on melkein pakko saada listaan, muuten joudun luottaa trebuihin(millä viime liigassa tuli tavaksi saada osuman yhteydessä misfire) tankkien ja muiden isojen mörköjen lahtaamiseen tai syöttää sinne peitsellinen miehiä
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
vai kaivataan täällä jo Vampyyrien esiinmarssia... no kaikille jotain lista...
perhana timo minkä listan heitit! vampyyrilordi ja ritarijuna! onneks ei oo ny niitä huutajia ny ristus mää sanon! muuten näyttää paljo paremmalta mun kannaltani ku viime liigas. tai sit mä luulen vaan.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
huomaa... tupla lvl 4... aurinko pimentää kentän... kaikilta hitailta... ja nopeista tarvii vaan tehdä hitaita (gay elfs....)
- Half-breed
Ja? Jos henkilö ei kiinnosta minua pätkän vertaa, ja jonka iskemisen sijaan mielummin työntäisin bambulastuja kynsieni alle, niin miksi se että hän räkisi päälleni pitäisi jotenkin vaikuttaa?Hapid kirjoitti:heh, kyl mä luulen että nicki minaj räkis vaan halffiboyn päälle
Eli ei kiinnosta, niin miksi pitäisi menettää yöunia tuosta?
- ArkkiError
En muokkais vaikka voisin. :D Ja halusin vain nähdä millaista tulee, että hankkia sen mahdollisuuden pelata herraa vastaan ensin(kerta randomilla mennään) niin saa sitten pois alta. ;Dsyrja kirjoitti:Mitä se Vampyyri lista enää merkkaa? Olet omasi jo julkistanut. Et ei sillä enää ole väliä. Voi sitä jo "vahvistettujen" listojen kanssa suunnitella pelejä. Vai vieläkö meinasit muokkailla, hyi. Et sä sieltä enää mitään täsmä juttua hae :D.
Mutta juu, saa minun puolestani alkaa heitteleen sitä noppaa ketkä listansa julkaisseet pelaavat keskenään ensimmäisenä. :p
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError