Jos haluaa Freezing gripillä kikkailla (ja miksi ei) ottasin listaan kyllä myös Reinholdtin. Säästää focusta, kun voi suht turvallisesti heittää neljällä nopalla osuman tai sit tarvittaessa viidellä. Ton vetäminen ohi kun on varmasti fataalia. Se toki kysymys on, että miten ton saa kuitenkaan yltämään bileihin.petskules kirjoitti:Koko yksiköstä voi tehdä stationaryä (Sorchat, ehkä paras counter)
The year of the Butcher
Re: The year of the Butcher
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sylys antaa +2 RNG (eli 20" freezing grip threat)Celebdae kirjoitti:Jos haluaa Freezing gripillä kikkailla (ja miksi ei) ottasin listaan kyllä myös Reinholdtin. Säästää focusta, kun voi suht turvallisesti heittää neljällä nopalla osuman tai sit tarvittaessa viidellä. Ton vetäminen ohi kun on varmasti fataalia. Se toki kysymys on, että miten ton saa kuitenkaan yltämään bileihin.petskules kirjoitti:Koko yksiköstä voi tehdä stationaryä (Sorchat, ehkä paras counter)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Toki antaa. En tosin oo ihan varma oo mistä ton 20" repäsit. 19" ilman Cyclonea/Wind rushia mun ymmärtääkseni (6" liike, 3" charge, 2" Sylys ja 8" spell) ja noita sitten on syytä käyttää, että pääsee ite karkuun. Voi olla välillä ihan tehtävissä, mut ei varmasti aina. Ja tietysti tarttee sen losin vielä, että voi spellin heittää.petskules kirjoitti: Sylys antaa +2 RNG (eli 20" freezing grip threat)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Käytännön notaationa pitää muistaa, että Spiritual Conduit toimii vain sylyksen CMD:llä, joka on aika vaikea ylläpitää jos rynnäköi eteenpäin. (Toki onnistuu jos osaa, mutta kuitenkin.)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Joo lähdin siitä, että sillä on 7" liike ku se on nainen (...) mut onhan sillä tietty panssaria päällä. Sampo, se ei kuitenkaan liiku eteenpäin ku 9", eli Sylyksen pitää aloittaa melkein tasasta ja kävellä jonkun 3" Sorchan eteen ennen sen aktivaatiota, että pysyy CMD:ssa.Merimetsä kirjoitti:Käytännön notaationa pitää muistaa, että Spiritual Conduit toimii vain sylyksen CMD:llä, joka on aika vaikea ylläpitää jos rynnäköi eteenpäin. (Toki onnistuu jos osaa, mutta kuitenkin.)
Mä luulen, et jos stationary bileihin onnistuu pari vuoroa putkeen, niin Khador vie cryxit sata-nolla. Bileistähän yleensä pitää yhden olla edessä jos niillä haluaa jotain saada aikaan. Mikään muu ei juuri uhkaa def 100 infantryä cryxillä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
Kiitos uuden erratan, tai tulevan, joten oisko magee:
PButcher +6
5xDevastator
Shocktroopers full 9
Mechanicks 2
50 pts
Pnko supamagee lista? Vähänks pelataan Wtc:n tämä... Ai niin, mulla on napit tähän listaan...
PButcher +6
5xDevastator
Shocktroopers full 9
Mechanicks 2
50 pts
Pnko supamagee lista? Vähänks pelataan Wtc:n tämä... Ai niin, mulla on napit tähän listaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Olisikos 2 tai kolme noista demolishereiksi?Der Dexter kirjoitti:PButcher +6
5xDevastator
Shocktroopers full 9
Mechanicks 2
Muuten aika hidas. Kaikki millä on push/beat/siirto tönii ton metsään ja voittaa skenulla. No, ei taida olla kovin vakavahenkinen lista.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
- GreenMeanie
Points: 50/50Der Dexter kirjoitti:Kiitos uuden erratan, tai tulevan, joten oisko magee:
Tiers: 4
The Butcher of Khardov (*6pts)
* Devastator (9pts)
* Devastator (9pts)
* Devastator (9pts)
* War dog (1pts)
Iron Fang Pikemen (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Black Dragon Officer & Standard (0pts)
* Black Dragon Officer & Standard (2pts)
* Black Dragon Officer & Standard (2pts)
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
Mitänoilla ifpeillä oikein tekee, niittenkin tilalla vois olla kasipalloja...
Ja sitäpaitsi, listaan mahtuu 6 kasipalloa, mutta on "vaan" ittellä...
Eikä tota määrää mitkään mittenit tahi druiditkaan ihan täysin triviaalisti työntele ympäriinsä kuitenkaan
Ja sitäpaitsi, listaan mahtuu 6 kasipalloa, mutta on "vaan" ittellä...
Eikä tota määrää mitkään mittenit tahi druiditkaan ihan täysin triviaalisti työntele ympäriinsä kuitenkaan
Aliquando Insanire Iucundum Est