WHFB Liiga 5

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: WHFB Liiga 5

Viesti Kirjoittaja syrja »

Joo frenzy (ja itp) lähtee jos häviää tappelun. Ellei ole jotain vippaskonstia asiaan. Hate antaa rerollata iskut joka taistelun ekalla kiesillä. Joillain on tuohonkin jotain omaansa esim delffien black guardilla on eternal hate joka antaa rerollit joka vuorolle. Mutta sitähän sä et kysynyt.
ASF ja sama tai suurempi ini antaa rerollit myös joka kierrokselle. Ellei molemmilla ole tuota ASF:a jolloin kumpikaan ei saa rerolleja. Oli inikka mikä tahansa. Tätähän mm Timo meinaa mulle yrittää :D
Warrior priestin jakamasta hatesta en nyt taas muista. Mutta jos pelkkä hate ilman lisä höpinöitä, niin sit ihan normaalisti.
Peikoista ja muista monstrous tyypeistä muistatte kans, et jos tykinkuula ei tapa ukkoa. pysähtyy se kuula siihen eikä jatka matkaa.

Mut varmaan hyvä taas ottaa ehtoo lukemista :D

EDIT: niin huomioikaas sit kans nuo itp:t, tyhmät, frenzyt muissakin tilanteissa, esim charge reaktioissa. Varsinkin kun huomasin et Ansku meinaa levittää tota stupidityä melkoisesti
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Pitänee yrittää muistaa. Henkka myös laittaa muistilapun "stupidity + ranpage test every own turn" ;)
Eipä silti on tässä pelissä sen verran kaiken laista muistettavaa ettei ihmekkään että jokin unohtuu kun ei käytä jotain pitkään aikaan, varsinkaan kun on uusi lista alla jossa on ne kymmenen uutta asiaa mitä ennen ei ole tarvinnut muistaa.

Mutta mutta, koskas joku on pelaamassa seuraavaksi? Itse voisin koittaa jos ehtisin ens keskiviikkona pelaamaan, tai sitten odotan seuraavaa jaksoa jos lukkari helpottaisi hieman.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Itse ehdin parhaiten tuossa helmikuussa kun koulu loppuu
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Itse ehdin kun vain sovitaan tarpeeksi aikaisin. :p Tunnu kauheasti muuta olevan kuin aikaa. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
syrja

Huomenna la tai su voisin ottaa peliä jos jotain kiinnostaa. Ajalla ei juurikaan ole väliä
ArkkiError

Jahas!

24.01.2014 (eli tulevana perjantaina) Demonit ilmenevät vamppyyrien maille. Eli suomeksi, Daemonit VS Vampire Counts matsia tiedossa. Kiitos ja Kumarrus.
-ArkkiError
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

mä varotan, toi vampire pelaaja voi näyttää aika helpolta vastustajalta mutta sitte ku se peli alkaa niin sitten sä oot kuses, se pystyy näkeen jo mitä tulevilla vuoroilla tapahtuu ja osaa ennakoida sen mukaan, tämähän on siis strategiapeli jos joku ei vielä sitä tiennyt :D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
ArkkiError

Hapid kirjoitti:mä varotan, toi vampire pelaaja voi näyttää aika helpolta vastustajalta mutta sitte ku se peli alkaa niin sitten sä oot kuses, se pystyy näkeen jo mitä tulevilla vuoroilla tapahtuu ja osaa ennakoida sen mukaan, tämähän on siis strategiapeli jos joku ei vielä sitä tiennyt :D
Pelannut jokusen kerran herraa vastaan. :DD Tiedän olevani kusessa. :DD
-ArkkiError
ManAtArm

Oma liigan aloitus joutuu odottamaan aikaisintaan 2.2 mutta sen jälkeen onnistuu aika hyvin kun ei tarvitse olla sekä koulussa ja töissä(työt tietty voi tulla esteeksi) muita päiviä kun on vielä vapaana ovat seuraavat 4, 6-9, 11-13, 16, 18, 21, 22, 23. Tietty yritän tässä koulu kiireiden lomassa myös maalailla minkä kerkeen... Ei hitto se yksi champpa on siellä maalaus kisassa... no se saa sitten harmaan korvikkeen, oli kyllä muuten viimeinen kun maalaan punaisella pohja värillä.
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

Vampire Counts - Daemons

monien mutkien jälkeen saadaan peli käyntiin noin 9 jälkeen, peliksi arvalla kaikille tuttu ja turvalinen 1... well you know it.

depot menee fifty-sixty eli ei kauhesti kummallisuuksia kummaltakaan...

demonit alottaa ja tapahtumia alkaa kerääntymään vasta VC:n 2 vuorolla, jolloin alkaa koko pelin loppuunasti kestänyt megatappelu ghoulien, ritarien ja
lordi vs 2kpl plaguebearer lauttoja Skillcannonin ja beast of nurgle porukan kanssa. Koko ritaribussi syödään demonien viimeiseillä vuorolla, mutta tässä välissä Purppura aurinko oli ehtinyt vierailemaan ja vei mukanaan ~~10beareria ja the great unclean onen... joka helpotti magia vuoroja.

Taistelun tauottua kentälle jäi vampyyrien lordit, zombit ja handful ghouleja, luurangot myös suorittavat ja noutivat sotakoiria, Demoneilla oli 2 Cannonia (petskules nää on kovia) ja 3 nurglen beastia ja pari sotakoiraa. Vampyyrit veivät voiton. Ilman purppuraista aurinkoa (vilahti kentällä toistamiseen noutaen vain 3 beast of nurglea) olisi peli ollut huomattavasti hankalempi taivutettava...

Eli kentälle jäi vampeilta pisteitä 1425, ja demoneilta 630, eli toisinsanoen 2569 VP vampeille, ja 1674 demoneille, (noin about 50-100 pistettä lipuista ei vaikuttaisi suuntaan tai toiseen)
Runt

Sarjataulukko päivitetty. Myös pisteytys laitettu kohdalleen, kaiken säädön jälkeen (menemme nyt tuolla systeemillä oli se sitten kuinka huono tahansa).

Jatkossa kun väki ilmoittelee pelien tuloksia niin olisi kiva jos ne olisivat samaan muottiin kirjoitettu kuin tuolla sarjataulukon allakin, helpottaa täten minun työtäni. Pääasia kuitenkin että saadaan tulokset päivitettyä oli ne missä muodossa tahansa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

Slann Mage-Priest, Lore of Death, Channeling Staff, Harmonic Convergence, Dragonbane Gem 350
Oldblood, Cold one, GW, Talisman of Preservation, Crown of Command, Dragonhelm 256
Scar-Veteran, Cold one, Light armour, Shield, Sword of Striking, Egg of Guango 155
Scar-Veteran, Cold one, GW, Light armour, Obsidian Lodestone, Ironcurse icon 160
Scar-Veteran, Cold one, GW, BSB, Armour of Destiny 179
Skink Priest, Level 2, Lore of Beasts, Cube of Darkness 125
Skink Priest, Level 2, Lore of Beasts, Dispell Scroll 130
10x Skink Skirmisher 70
10x Skink Skirmisher 70
11x Skinks, musician 65
24x Skinks+ 3x Kroxigor, musician, standard bearer 290
24x Skinks+ 3x Kroxigor, musician, standard bearer 290
5x Chameleon Skinks 65
5x Chameleon Skinks 65
4x Terradon Riders 140
3x Terradon Riders 105
15x Cold one riders, fc 480

2995
Runt

Lista poimittu talteen, hienoa että tämäkin viimein tuli niin nyt on kaikki listat koossa.
Koskas liskot haluaa piestä empireä?
Hapid

sitten kun kaikki ukot on valmiit. enkä mä sua vastaan ainakaan ensimmäisenä pelaa. otan vaikka kaaokseltakin ennemmin turpaani ihan pelkäks reeniks.
ManAtArm

Miten olis helmikuun alussa päivä molemmille liigan aloitus? pääset taas kyykyttää mun pelti heikkejä :D
Runt

Ens viikolla voisin ottaa pelin tai kaksi (jos jaksaa) ma-to välillä, pelejä voin aloitella siinä 16.00 jälkeen. Löytyykö halukkaita vastustajia?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mua hermostuttaa kun Jarkko tuli heti ensimmäisenä minnuu haastamaan. Toivottavasti Raukkis ei koskaan tuo minulle niitä baseja, niin minulla on joku pätevä syy olla ottamatta haastetta vastaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Montakos basea sulta nyt puuttuu, tuossa inventaariota tein niin jokuseen 40*40 baseen satuin törmäämään. Tosin pitää hieman selvittää vielä että mihin ne kuuluvat, ei sitten juurikaan ole hajuakaan...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Miekin löysin vahingossa 5 basea lisää kun Helffejäni etsiskelin porukoiden luota, joten 15 uupuu enää.

Raukkikselta on tilauksessa 20, niin on vähän varaakin, jos tuli laskuvirhe. Jos ei, niin sitten on varaa laajennuksillekin armeijaan. Jei. Kuhan vain joku ensin röllejä myisi käytettynä. Uutena en osta. Ehen. Liian kallista tuo Hordes uutena ostettavaksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Mua hermostuttaa kun Jarkko tuli heti ensimmäisenä minnuu haastamaan. Toivottavasti Raukkis ei koskaan tuo minulle niitä baseja, niin minulla on joku pätevä syy olla ottamatta haastetta vastaan.
Haa mä oon hermostuttanu pahimman vastustajani :D
No joo. Katoaas nyt sitten jos toi basetekosyy kerran venyttää. Mites Ville, heitit et vois onnistuu pelit to? Teillä vai missäs haluaisit kohdata? vois onnistuukin. Ja saisin oman urakkani käyntiin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”