Kommentteja pNemo & eHaley listoihin?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
eKylmäm0n

Kommentteja pNemo & eHaley listoihin?

Viesti Kirjoittaja eKylmäm0n »

Moi,

Pari kertaa vasta oon pelaillut mutta ajatuksena tehdä kaksi listaa Turun turnaukseen maaliskuuhun, toiv ehtis maalaa ja treenata näitä siihen mennessä tarpeeksi.
Kommentoikaa pliis viisaammat mitä mieltä ootte, ennenkun ostan toisen Stormcladin ja Stormbladet..

Jos jollain muuten lojuu nurkissa stormcladi tai nuo -bladet niin ilmoitelkaa, voin ostaa pois nurkista kuleksimasta :) Muut napit oon kerenny jo hankkia.

eHaley, 50 pts
*Squire (2)
*Stormclad (10)
*Stormclad (10)
-Stormblades min (5)
-Jr warcaster (3)
-Black 13 (4)
-Arcane Tempest Gun Mages (6)
*Officer (2)
*Avenger (9)
-Arlan Strangewayes (2)
-Gorman (2)

pNemo, 50 pts
*Squire (2)
*Stormclad (10)
*Centurion (9)
*Thorn (8)
-Jr warcaster (3)
-Tactical Arcanist Corps (4)
-Boomhowler & Co max (9)
*Jonas Murdoch (2)
-eEiryss (3)
-Aiyana & Holt (4)
-2 x Stormcallers (2)

Mitäs tuumaatte?
TheEmu

Re: Kommentteja pNemo & eHaley listoihin?

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Mä tykkään kyl näistä listoista. Ainoo oikeestaan mitä mietin että onko noi vähän (liian?) samankaltaisia listoja? Molemmissa on pari meleeheviä menossa iholle ihan hyvällä tahdilla, ja sit vähän pyssyttelyä tai muuta.

Mä oon aina tykänny Ol Rowdystä sikana, ja melkeen pistäisinki sen toiseen listaan. Ilmanen juoksu/charge, isompi MAT, isompi ARM (vrt Stormclad) ja crit-KD+Quake. Ilmasen chargen takia se leikkii eHalelle vähän toista bondijakkia (ei saa tietty bondata, mutta efektiivisesti käyttää yhtä monta fokusta). Toisaalta sit taas Reach on aina Reach, paha siitä on päästä yli tai ympäri. Toinen mikä vähän epäilyttää on noi Stormbladet. Tietty ne jakaa ilmasia fokuksia, mutta tuntuu ettei ne ikinä oikeen pääse tekemään mitään. Jos vaihtais toisen Cladin Rowdyks ja droppais Stormbladet ja B13 niin sais jo heppagunmageyksikön? Ei B13kaan ihan huono yksikkö oo, mutta oon vähän rakastunu Blazereihin.

Eiku äh, Rangerit oli kans 5p, suora swäppi Bladejen ja niitten välillä vois kanssa olla jees. Osumabuffi menee ehkä jo vähän overkilliksi Deadeyen kanssa, mutta mä oon aina tykänny Rangereista ihan pyssyttely-yksikkönäkin. Nopee, AD, Prowl+Camo -yksikkö kivoilla pyssyillä. Toimii.

Nemolista näyttää kanssa tosi kivalta. Jakit, TAC ja Boomikset tuntuu tosi hyvältä setiltä Nemolle. Mua vähän epäilyttää Stormcallerit ilman Stormpodia, enkä tiedä sitten tosta Murdochista. Tietty mahdollisuus ARM21seen ampumista vastaan ois ihan söpöö. Vähän tuntuu että Nemo vois klassisella 14-14-14-linjallaan vaan arvostaa Sentineliä, minkä sais pudottamalla Callerit ja Murlocin.

Eli eipä mun mielestä näitä listoja mitenkään tarvii muuttaa, mutta tulinpa vähän huutelemaan mielipiteitäni, että saadaan pallo pyörimään.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Jos jossain listassa Stormbladeja käyttäisin, niin juurikin tuplat Stormcladeja nauttimassa ilmasista focuksista ja eHaley Decelerationin seka featin kanssa toimittamassa perille. Sinänsä muutama ihan oikeasti kovaa lyövä nappi on mukava bonari eHaleylle.

Sitten taas meleepainotteiseen listaan sitä vain haluaisi tunkea Anastasia diBrayn mukaan, kun se on niin överi toimiessaan. Ja featin kanssa toimitettuna aika vähän tehtävissä vastustajalla usein on. En nyt tiedä mitä poistaisin, jos toi Avenger on yksi listan jutuista. Vaihto Hunteriin voisi sinänsä olla hyvä, kun voisi ekalla/tokalla vuorolla paremmin hyödyntää Temporal Accelerationia.

pNemolle suojaksi riittänee etäisyys ja tulikääpiöt. Vähän turhaksi menee laittaa listaan enää ylimääräistä kamaa hengailemaan pienellä alueella ja olemalla vaan tiellä. Noi Stormcallerit kyl voisin vaihtaa itekin johonkin random-sooloon, mut taas voihan niien läpi vaikka johdattaa Chain ligtningia ja pitaa Thornia paremmin suojassa. Ja niin jos Rowdyn haluaa listaan tunkea, niin tänne Centurionin tilalle olis hyvin varteenotettava vaihtoehto.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
eKylmäm0n

TheEmu kirjoitti:Mä tykkään kyl näistä listoista. Ainoo oikeestaan mitä mietin että onko noi vähän (liian?) samankaltaisia listoja? Molemmissa on pari meleeheviä menossa iholle ihan hyvällä tahdilla, ja sit vähän pyssyttelyä tai muuta.
[...]
Nemolista näyttää kanssa tosi kivalta. Jakit, TAC ja Boomikset tuntuu tosi hyvältä setiltä Nemolle. Mua vähän epäilyttää Stormcallerit ilman Stormpodia, enkä tiedä sitten tosta Murdochista.
joo, kiittti kommenteista! Onhan ne aika samankaltaisia listoja, johtuu siitäkin että ei ole vielä hirveetä figukokoelmaakaan kerättynä :) sitä voi sitten ajan kanssa petrata.. Stormcallerit vois olla vaihdon kohteena menossa pois, ne on nyt siinä fillerinä ja toiminee hi-DEF mallei vastaan. Rangerit ja Ol'Rowdy ois hyviä lisäyksii mun ostoslistalle seuraavaks, en oo päässy kokeilemaan pelissä mut ainakin eHaley listassa tosiaan pientä overkilliä voi olla ilmassa noiden rat boostien osalta..
eKylmäm0n

Celebdae kirjoitti: Sitten taas meleepainotteiseen listaan sitä vain haluaisi tunkea Anastasia diBrayn mukaan, kun se on niin överi toimiessaan. Ja featin kanssa toimitettuna aika vähän tehtävissä vastustajalla usein on. En nyt tiedä mitä poistaisin, jos toi Avenger on yksi listan jutuista. Vaihto Hunteriin voisi sinänsä olla hyvä, kun voisi ekalla/tokalla vuorolla paremmin hyödyntää Temporal Accelerationia.
kunhan saan centurionin/avengerin magnetisoitua ja pelitestiin niin nähdään onko toi ATGM marshaloitu ja Arlanilla boostittu Avengeri pinnojensa arvoinen, kiinnostaa testata mutta voi olla että siellä, ja sitten stormcallereissa on nyt eniten turhaa mitä näihin tulee. Pitää kyl lisää myös Anastasia ja Hunter ostoslistoille :) Eikös tuo Hunter ois aika hyvä myös colossaleja vastaan?
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

hunter on todella hyvä. Pisteissä se on parempi kuin defender, paitsi jalkaväkeä vastaan.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

demel kirjoitti:Pisteissä se on parempi kuin defender, paitsi WARCASTEREITA vastaan.
korjasin
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

[quote="Celebdae"][quote="demel"]Pisteissä se on parempi kuin defender, paitsi [b]WARCASTEREITA[/b] vastaan.[/quote]

korjasin[/quote]

no jaa, ei hunter ole parempi myöskään esim IronFangejä vastaan.. mutta kuten aiemmin sanoin, jalkaväkeä (small base) se on huonompi, muuten parempi kuin defender.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

demel kirjoitti:
Celebdae kirjoitti:
demel kirjoitti:Pisteissä se on parempi kuin defender, paitsi WARCASTEREITA vastaan.
korjasin
no jaa, ei hunter ole parempi myöskään esim IronFangejä vastaan.. mutta kuten aiemmin sanoin, jalkaväkeä (small base) se on huonompi, muuten parempi kuin defender.
No joo, jos maksaa 9 tai 6 pinnaa (+fokukset) listassa siitä että tappaa yhen iron fangin vuorossa niin aika sama kumman tekee.
Anastasia ois kyl ihan överi Gormanin tilalle, jollon Gormanin vois sit taas heittää stormcallerien tilalle. Must toi centurion on ihan OP. Se vaan menee ja ottaa electrifyn/ASn päälle ja menee zonelle sanoo et sitä ei chargata.
Avenger on must aika siisti juttu tos haleys koska AOE 4'' ja knocki vois varmistaa osumisen jos meleeseen kerta tarvii mennä. Eiks kukaan muu arvosta ton überiyttä niiku mä?
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ke 29.01.2014 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

GreenMeanie kirjoitti:Eiks kukaan muu arvosta ton überiyttä niiku mä?
Mä arvostan. Testaamatta kultaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
eKylmäm0n

TheEmu kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti:Eiks kukaan muu arvosta ton überiyttä niiku mä?
Mä arvostan. Testaamatta kultaa.
Testattu! Avengeri=Kultaa! Ainaki tällaselle alottelevalle jannulle on ihan kiva :) Fanaticissa sain kaks caster killii sillä (pVayl ja eCaine, toinen supermunkilla). Muut pelit meniki sit kyl plörinäks, myös harmitti etten saanu toista Stormcladii ja min bladei maaliin, mut ens turnaukses sitte. Kiitti vinkeist, tästä on hyvä jatkaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”