Warmachine / Hordes , kiinnostusta?

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Warmachine / Hordes , kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Minnuukin saa kiusata. Sääntöjä en tosin osa kuin todella huonosti. Joku Matti siellä stateissa oli, jota tarvittiin johonkin. Pelipaikan puolestaan voin tarjota ja mielelläni tsiikailen pelejä.

Hordes on tosin minun pelini, että vähän erilaista se minun höyryni.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Juu onhan tuossa viellä noita nappuloita varmaan sinne ~75.p hujakoille saakka, eli en mä kaikkea ole ehtinyt viellä myymään. Mitään suurempia pelihaluja tosin ei ole, pitäisi saada muutoinkin fabaa ja BB:tä tästä alta pois. Mutta kait sitä joku ilta voisi jokusen pelin pelaillakkin. WH:n puolelta säännöt on jotenkin hallussa mutta hordesin puolelta en sitten fyry pointseista tiedä mitään. Jyri saattaisi tietää tuon generointi homman ainakin ja kait nyt joku muukin kun eikös tuo ollut se capun ongelma.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Jos saadaan kunnon porukka pelaamaan warmahordea niin mä lähen ihan kympillä mukaan.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Niin siis pelasko tätä nyt joku oikeasti? Voisi verestellä muistoja, ja jonkun pikkupelin jossain välissä pelata. On meinaan upeita noi Converge of Cyrassin nappulat. Voisi ehkä muutaman pisteellisen hankkia niitä joskus. Jos siis peliseuraa on. Toisaalta ne on omaan silmään niin hienoja, että voisi hyvin ostaa ihan muutenkin vaan maalattavaksi, ellei pelaan pääsisi.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kyl tuo Julmala/Mika ainakin just torstaina Pelikaupalla pyörähtäessä mainitsi saaneensa 50 pistettä kasaan.
harkkari

Joo, itsellä tosiaan olisi varmaan vaan se 15 pojoa khadoria, tai sinnepäin. Mutta toisaalta pienempää peliä olisi kvia ensin muutenkin taas.
Kalat meni kotio...
Runt

Onhan noita tuossa hyllyssä/laatikossa varmaan likemmäs 150.p edestä xD Tosin viimeksi tänään mietein niiden myymistä pilkkahinnalla kun ei oikein käyttöä ole. Toisaalta hienoja figujahan nuo ovat eivätkä maksa mitään pitää hyllyssä.
Varsinaisesta kiinnostuksesta en niin tiedä, hieman kuolemaan päin ollut muutenkin tämä oma kiinnostus figu pelejä kohtaan viime aikoina... Ehkä se siitä taas kun kesä tulee ja salibandyt jää "tauolle" (eivät ne koskaan kokonaan jää mutta vähenee huomattavasti)...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
jyri87v

Harkkari. Mulla olis sulle snipu khadorille. joku character.

Mut joo kyllä olis kanssa paljon kiinnostusta. Nopsaa tosta 15 pinnaa ainakin saisin koottua ja maaleihin.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Multa löytyisi Skornen aloitus pakkaus ja 2 paingiver beast masteriä(en tajunnut että ovat lisäys joten niiden mukana ei tullut korttia, ostettava isompi paketti saadakseen kortin. =___=) Eli jotain 15p niistä.
Sitten Khadoria olis...30p? Ja jos nyt saan tässä tehtyä tilauksen niin saan ainakin 40p kasaan. :pp maalattuna ei kyllä kauheasti ole, laiska kun olen ja en pidä metallisten ukkojen maalaamisesta. :DD

Eli kyllä löytyy intoa pelata ja mahdollisuuksiakin. :3
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
Julmala

Viesti Kirjoittaja Julmala »

Jaahas jos tässä tulis mukaa näihi keskusteluihin. Eli joo tommone 50p armeija yhteensä löytyy mut pikkupeleil olis hyvä alottaa ku ei kumminkaan kaikki säännöt oo viel hallus, mut aika hyvä käsits on nyte.

Eli voi hihkasta jos inspaa ja ehtii pelailee, ite oon töis lähes joka päivä kuun loppuun saakka mut ain vaa kello 15 saakka. Mut pari vapaa päivää kyl löytyy myös. Joten voi pelikaupal men tai mun kämpille, mikä ikinä sopii parhaiten.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
jyri87v

Nyt on taas rosteri pystyssä. Koska julmala otetaan matsia.
ArkkiError

Ihan yleisesti, kuinka monta Warmachine / Hordes pelaajaa täällä oikein on? :) Siis porissa päin.. :D
-ArkkiError
jyri87v

Jaa enpä tiedä. Kyllä niitä jotain 10 on tässä lähi tuntumassa.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Tainnut useampi lopettaa, kuin aloittaa warmahordesia lähimenneisyydessä?

Tuolla Antraxin/El Caputin ylläpitämässä listassa on viimeksi uhottu seuraavaa:
Warmachine/Hordes
Geratsu: Trollbloods 25p, Legion of Everblight alkutekijöissä
Jeijo: Cryx
Harkkari: Khador alkutekijöissä
Gobliini: Circles of Orboros
jyri87v: Menoth 40p, Cygnar 40p
Runt: Cygnar 75p
El Kapu: Trollbloods 35p
Ja noi ei taida kovin ajantasalla olla. Figuseuran sivuille taas hurjat kolme ihmistä on näyttänyt aktiivista valoa peli(e)n suhteen. Nämä askeleet saa edelleen halukkaat käydä suorittamassa.
harkkari

Mää oon edelleen kyllä kiinnostunut. Jospa saisi vaikka säkällä laajennettua ton Khadorin 35 pisteeseen. Ei olisi kun satakunta puntaa, niin olisi siinä sitten. Sisältäisi myös kokonaisuudessaan ton 15 pojon listan, mikä olisi kyllä ihan jees. Varmaan ihan kura lista, mutta se on sellasta.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Minun omani ei ole siten päivitetty, että siellä voisi komeilla Ordorosin tuplastastarter puoli ja röllejä voi olla paljon enemmän. En vain tii yhtään paljonko minulla niitä ja en jaksa kortteja alkaa katsomaan laskimen kanssa. Pelikelpoinen 35p löytyy kuitenkin, niin olkoot sellainen luku kunnes pelin pelaaminen lähtee oikeasti käyntiin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ArkkiError

Jos nyt oikein laskin, itselläni on 30p Khadoria..(Hieman epäselvänä vieläkin tämä WJ pojot, joten jos ne tulee kokonaisuuteen mukaan, niin sitten on 35p.)

Tulossa olisi jotain uutta ja erillaista. :D
-ArkkiError
Runt

Harmillisesti tämäkin peli taas alkaa nostamaan päätään kun itse olen armeijani myynyt pois.
Vielä olisi sentään Cygnarin rippeitä tarjota joten jos paikallisille harratajille kelpaa niin heittäkää yv:tä niin neuvoitellaan hinnat kohdalleen.

-Grenadier
-Lancer
-Charger
-Storm Lancers unit (3.kpl)
-Captain Strangewayes
-Squire
harkkari

Millä warcasterilla Arkkierror pelaa? Casterin Warjack pisteet lasketaan pois kokonaishinnasta, eli sulla on 25 pojoa.
Kalat meni kotio...
ArkkiError

Siis..selitin varmaan väärin, mutta saan 5p caster pisteistä, joidenka jälkeen jää 30p. :p eli on se 30p porukka. :D Sorcha on caster. :D
-ArkkiError
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”