ETC 2014 Alustava ilmoittautuminen joukkueeseen 6.1. saakka!

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
Vonrichthofen
Viesti:

Re: ETC 2014 Alustava ilmoittautuminen joukkueeseen 6.1. saa

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

Laitatko Jussi Markon varasijalle. Pelatkoon sitten mitä pelaa jos tulee vajausta :)
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
JussiV

Viesti Kirjoittaja JussiV »

Tuolla oli vielä viimeisiä asioita äänestyksessä, vähällä mennä ohi joten äänestelin ilman sen kummempaa demokratiaa:

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 7&t=122082
Nopat ja Taktiikka Ry
A. Meaney

Viesti Kirjoittaja A. Meaney »

JussiV kirjoitti:Tuolla oli vielä viimeisiä asioita äänestyksessä, vähällä mennä ohi joten äänestelin ilman sen kummempaa demokratiaa:

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 7&t=122082
Oikeaa toimintaa joukkueen Fuehreriltä!
JussiV

Tuolle Jarkolle on käynyt vähän epävarmaksi lomien saaminen ETC-päiville ja treenitkin jäämässä suht vähiin. Laitetaan mies vaihtoon hetimiten. Vieläkö Suolakala olisi käytettävissä joukkueeseen?

Armeijat menis niin että Suolis ottaa jalkaväen (Unkari) ja mä paikkaan ton mekanisoidun, ryssällä tietty.
Nopat ja Taktiikka Ry
Suolakala

Viesti Kirjoittaja Suolakala »

Oon tosiaan reissuun tulossa messiin vaikka ei ois tullutkaan paikkaa, mutta hienoa, että mulle tuli tilaa. Suurin huolenaihe mulla on nappien saaminen. Rahasta ei oo kyse vaan siitä et tosiaan 2.1. oon laittanut tilauksen vetämään ja multa puuttuu vielä pukas platoonit ja zrinyit. Nyt kuitenkin jo 3kk ja 2 viikkoa mennyt. Toivottavasti battlefront toimittaisi lelut mulle pian niin sais ne maaleihin =). Pitää varmaan alkaa treenaan proxyillä, tietysti oikeasti maalatuilla napeilla olisi rutkasti kivempi pelailla. Toivotaan että BF toimittaisi piakkoin lelut.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
Halkomahooli

Viesti Kirjoittaja Halkomahooli »

Suolakala kirjoitti:Oon tosiaan reissuun tulossa messiin vaikka ei ois tullutkaan paikkaa, mutta hienoa, että mulle tuli tilaa. Suurin huolenaihe mulla on nappien saaminen. Rahasta ei oo kyse vaan siitä et tosiaan 2.1. oon laittanut tilauksen vetämään ja multa puuttuu vielä pukas platoonit ja zrinyit. Nyt kuitenkin jo 3kk ja 2 viikkoa mennyt. Toivottavasti battlefront toimittaisi lelut mulle pian niin sais ne maaleihin =). Pitää varmaan alkaa treenaan proxyillä, tietysti oikeasti maalatuilla napeilla olisi rutkasti kivempi pelailla. Toivotaan että BF toimittaisi piakkoin lelut.
Tuntuu olevan nykyään kesto-ongelma BF:llä tuo tavaran toimitus ja saatavuus.
An Eternity Of War And Carnage
Sotalammas

Viesti Kirjoittaja Sotalammas »

Halkomahooli kirjoitti:
Suolakala kirjoitti:Oon tosiaan reissuun tulossa messiin vaikka ei ois tullutkaan paikkaa, mutta hienoa, että mulle tuli tilaa. Suurin huolenaihe mulla on nappien saaminen. Rahasta ei oo kyse vaan siitä et tosiaan 2.1. oon laittanut tilauksen vetämään ja multa puuttuu vielä pukas platoonit ja zrinyit. Nyt kuitenkin jo 3kk ja 2 viikkoa mennyt. Toivottavasti battlefront toimittaisi lelut mulle pian niin sais ne maaleihin =). Pitää varmaan alkaa treenaan proxyillä, tietysti oikeasti maalatuilla napeilla olisi rutkasti kivempi pelailla. Toivotaan että BF toimittaisi piakkoin lelut.
Varsinkin jos tilaa jotain pienempien valtioiden kalustoa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Suolakala

Oliks meil jo joku allways defend lista? Nää saa forttei et voin ottaa niitä jos meil ei viel ollu. Muuten pitää keksiä muuta käyttöä noille pisteille :).
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
Halkomahooli

Viesti Kirjoittaja Halkomahooli »

Sotalammas kirjoitti:
Halkomahooli kirjoitti:
Varsinkin jos tilaa jotain pienempien valtioiden kalustoa.
Kyllä tuo Saksa onkin hyvin pieni valtio ;)
An Eternity Of War And Carnage
JussiV

Suolakala kirjoitti:Oliks meil jo joku allways defend lista? Nää saa forttei et voin ottaa niitä jos meil ei viel ollu. Muuten pitää keksiä muuta käyttöä noille pisteille :).
Ei ole vielä always defend / fort listaa joten linnoitteet on unkarilaisten käytettävissä jos niin mielit. Mulla on muuten hyllyssä alennuksesta poimittu Puskas boksi (HBX01), josta saat tarvittaessa noi jalkaväkijoukkueet kasattua.
Nopat ja Taktiikka Ry
Suolakala

Eiks siitä saa sen 9 isoa ja 3 pientä levyä oletusarvosesti? Vai onks siin tosi paljon ylimääräsiä jäbiksiä. Voisin sen kyllä ostaa sen sulta pois niin pääsis kasaamaan laattoja ja armeijan joskus maaleihinkin. Pitää huomen ilmotella fantsulle et lol perukaa noi inffit, kun niitä nyt ei näytä tulevan. Ei jollain muulla ois sattumoisin sitten vielä yhtä pukas platoonia jossain piilossa niin tarvis sitten vaan zrinyit kaivaa jostain (tm).
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
JussiV

Suolakala kirjoitti:Eiks siitä saa sen 9 isoa ja 3 pientä levyä oletusarvosesti? Vai onks siin tosi paljon ylimääräsiä jäbiksiä. Voisin sen kyllä ostaa sen sulta pois niin pääsis kasaamaan laattoja ja armeijan joskus maaleihinkin. Pitää huomen ilmotella fantsulle et lol perukaa noi inffit, kun niitä nyt ei näytä tulevan. Ei jollain muulla ois sattumoisin sitten vielä yhtä pukas platoonia jossain piilossa niin tarvis sitten vaan zrinyit kaivaa jostain (tm).
Kaksi joukkuetta yms. tuosta saa http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=2247. Jos tehdään niin että annan sulle noi tarvittavat infantryt ja sitten kun saat vihdoin omasi niin korvataan niillä?

Vaunuiksi voisi myös harkita saksalaisia Feldherrnhalle Panttereita tms. Myös unkarilaiset Hetzerit ok. Fortified lista ei niin noita Breakthrough Guneja tartte.
Nopat ja Taktiikka Ry
Vonrichthofen
Viesti:

JussiV kirjoitti: Vaunuiksi voisi myös harkita saksalaisia Feldherrnhalle Panttereita tms. Myös unkarilaiset Hetzerit ok. Fortified lista ei niin noita Breakthrough Guneja tartte.
Bg voisi olla pop jos mechiä vastaan pitää puolustella tosin, ja tulee sieltä ne Fairfightit kanssa... Vaan options, schmoptions.
Nopat & Taktiikka Ry

-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Suolakala

Zrinyit on kanssa näätämäisesti halvempia kuin ne muut vaihtoehdot ku ne on "omaa tuotantoa" tai jotain =P. Otatko mukaan vaikka ton lootan lauantaina niin ihmetellään? Voin mä ostaa sulle uudet pukasit tilalle (nää tulee sit joskus =D) jos aiot joskus väsätä unkarilaisia tai sitten ihan vaan rahalla ostaa poijes ihan miten haluat =).
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
JussiV

Joo tuon puskasi-boksin lauantaina niin ihmetellään.
Nopat ja Taktiikka Ry
Vonrichthofen
Viesti:

Nonih, lomat on säädetty työpaikalla ja 8-10 Elokuuta ei sitten sovikaan mulle, kaksipäiväisen ehkä olisi saanut suoritettua vielä. Lisäksi elin siinä uskossa että se on tuo aikaisempi viikonloppu, perrr.

Pahoittelen herrat, vaan toivottavasti tuohon vielä kotimainen pelaaja löytyy paikkaamaan.
Nopat & Taktiikka Ry

-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Sotalammas

Viesti Kirjoittaja Sotalammas »

Vonrichthofen kirjoitti:Nonih, lomat on säädetty työpaikalla ja 8-10 Elokuuta ei sitten sovikaan mulle, kaksipäiväisen ehkä olisi saanut suoritettua vielä. Lisäksi elin siinä uskossa että se on tuo aikaisempi viikonloppu, perrr.

Pahoittelen herrat, vaan toivottavasti tuohon vielä kotimainen pelaaja löytyy paikkaamaan.
Popo ottaa paikan. Varmisti juuri 2 min sitten. Listana Saksan mekanisoitu. Lehr tai ss-wiking
Nopat ja Taktiikka Ry
JussiV

Loistavaa ja nopeaa toimintaa! Ja tervetuloa mukaan Popo.

Seuraava kova dealine taitaa olla listat kesäkuun lopppuun mennessä. Mutta lentoja yms. voisi ruveta sumplimaan. Budapestin kautta on varmaan taas halvin. Koitin talvella varailla sitä turnausmestan viereistä hotellia mutta se oli jo täynnä.

Ja treenipelejä tietty. Kokeilin vielä eilen kasakkalistaa yhtenä Always Attack -optiona ja siinä oli paljon mistä tykkäsin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Vonrichthofen
Viesti:

JussiV kirjoitti: Ja treenipelejä tietty. Kokeilin vielä eilen kasakkalistaa yhtenä Always Attack -optiona ja siinä oli paljon mistä tykkäsin.
Treenipelit Idässä toki onnistuu myös mun kanssa tarvittaessa. Kesällä miksei Larussakin.
Nopat & Taktiikka Ry

-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Suolakala

Meitsi on reissussa faban kanssa samoilla liikuntalaitteilla ja majotun niiden kaa siihen ihan turnauspaikan kupeeseen =), et mulla on jutut säädetty jo valmiiks.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”