Haasteet!

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

jyri87v

Re: Haasteet!

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Juu saa mennä vapasti mutta varaa aikaa reippaasti valmisteluun koska pelipöydät on jonossa ja täynnä mtg kortteja yms.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Kurpitsakobbot on nyt ekaa kertaa virallisesti selätetty - petomiesten toimesta. Minotauripoppoo sankarin kera osoittautui loppuviimeksi kuitenkin liian kovaksi - vaikka välillä näyttikin siltä että goblinhorde kenraalin ja BSB hämähäkkilipun kera saattaisikin sinnitellä loppuun asti.

Goblinit kaipaa uusia vastuksia, pelikoko max 1500pts. Tai esim. 1200pts noilla turnaussäännöillä jos joku haluaa testailla listaansa (helppoa) vastustajaa vastaan.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jaahas pitää itsekkin varmaan jollain aikaa ottaa revanssia minotaurien kanssa, joskus aikoinaan kun häviämään menin. Pistetään tuo häviö kuitenkin kokemuksen ja tietämyksen piikkiin.
Itseäni tosiaan kiinnostaisi goblinit kohdata, katsotaan kun koulu ns normalisoituu ja tulee vapaata hieman enemmän kalenteriin tuossa parin viikon päästä. Empirellä olisin siis lähdössä sotimaan, tuskin muita armeijoita tässä ehdin maalata kuntoon.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Kuule, antaa tulla vaan :)

Gobbojen putki jatkuu - nyt on peli takana epäkuolleita vastaan. Night Goblin Hordelta puuttui taas itsesuojeluvaistoa ja löysivät itsensä tällä kertaa Crypt Horroeiden kimpusta. Hetken aikaa sinnittelivat mutta ei auttanut - senverran sitkeitä kavereita nuo Ghoulien isoveljet ovat - varsinkin kun Mortis Engine vielä työnsi lusikkansa soppaan. Rintaman toisella puolen toinen NG yksikkö ei loitsujen ja pelon rampautamana saanut edes luukasoja poikki ja pinoon (WS1, S1, Ld2 !!!) - ja kun olin vielä deploymentissä pelannut Squiggini ulos pelistä niin ei siinä paljoa jäänyt ihmettelemistä. Viime pelin kaavaa toisti myös se että Squig Hopperit tykkää selkeästi enemmän kinastella toistensa kuin vihollisen kanssa.

Joten uusia haasteita otetaan vastaan. Ja "vanhatkin" käy :D
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Chaos on noussut talvi unesta . Itellä olis nyt lauantaina aikaa pelata liiga peli pois alta . Eli haasteita otetaan vastaan :)
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Jos jollain on peli intoa niin tänään ehtisi pelailemaan .Faban liiga pelin
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

21-23 päivät vapaana Faba liigalle, ja miksi ei 40Kllekkin, tai infinitylle(pelaako sitä enään kukaan?).
Edit: pe 21 vasta 16 eteenpäin ja la on joko ihan aamutuimaan tai 14 jälkeen.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Ei tämä nyt varsinaisesti haasteisiin liity, mutta pistän tänne, kun en viitsi omaa topikkia aloittaa :P

Tässä nyt vuosien jälkeen aattelin taas katsella, miltä hammeri tuntuisi, 4kymppinen tarkalleen. Nykysen edikan säännöillä en oo peliäkään vielä pelannut, mutta onhan noita sääntöjä tullut katseltua sen verran, ettei nyt täysin ummikkona lähde liikenteeseen.

Kuitenkin nyt kysymys onkin, mahtaako täältä Porista löytyä pelikaveria tällaselle, joka ei nykystä edikkaa ole vielä päässyt kokeilemaan. Eli heppua, joka osaa säännöt sen verran hyvin, että pystyy huomauttamaan asiallisesti virheistä, mitä itse teen tai asioista, mitkä satun pelin aikana unohtamaan?

Toisinsanoen, mitään kärsimätöntä, säännöistä valittavaa "toi on juustoa ja toi sääntö on rikki!" vikisijää en peliseurana paljoa viitsi katsella :) Vaan ennemmin rentoa peliä kun pääsisi harrastelemaan, elävöittäisi tätä omaakin figuilua kummasti. Eli omalla tavallaan tämä on kieltämättä haaste, jos sen niin tahtoo ottaa, heh.

Niin juu, armeijana on nuo Ultramariinit, ilman mitään ulkopuolisia joukkoja, koska "rotupuhtaus" xP Ja örkkejäkin löytyy, tosin ei maaleissa ole, joten mariineilla menisin ainakin ensialkuun.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Mastercalcar, oot tervetullut meidän peleihin ainakin. Koen että meidän peliporukka ainakin osittain täyttää noi sun peliseuran kriteerisi. :) En mä lupaa ettei kitinää ole, mutta se on semmosta hyvähenkistä kitinää ja vittuilua kavereiden kesken. Kyllä me loppukädessä tätä ihan tyytyväisenä varmaan kaikki meidän porukasta pelataan, vaikka kyllä nyt vähän vastustajan armeijavalinnoista on hyvä aina vähän naljailla. Ei siis tosissaan huudella sitä juustoa vaikka se sana saattaa pelipäivänä pari kertaa ilmoilla lentääkin. Ja tosiaan vittuilun kohteeksi pääsee vain sukulaiset ja vanhat ystävät. Uudet tulokkaat säästynee piinalta. :D

Tässä on nyt kahtena tulevana viikonloppuna turneita tulossa (Porin Pelikaupan turnee ja Luminyrkki) että ei varmaan pelata erikseen tulevina viikonloppuina, mut huutele parin viikon päästä uusiks niin voit tulla vaikka eka kattelee ja tutustuu 6. edikkaan seuraajan asemasta tai jossei pelota niin sitten hyppäät kylmiltäs armeijan komennukseen. :D Oo yhteydessä muhun tai veljeeni Furinjiin.

Onks master calgar käynyt joskus pelaa Pitkänkiekon jossain 40k-turnauksissa vuosia takasin? Jotenkin yhdistän sinne nyt nickkisi. Mäkin kävin joskus junnuna yhdessä tai kahdessa turneessa silloin Pitkä Kiekon "kulta"-aikoina, jos niitä semmoisiksi voi kutsua.
Viimeksi muokannut Kardinaali, To 06.03.2014 17:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Runt

Heittäkääs muuten mullekkin yv:llä vaikka viestiä kun olette pelailemassa niin voin liittyä joukkoon katselemaan, omat mariinit sen verran pahasti vaiheessa etten kehtaa niitä vielä pelipöydälle nostaa. Enään 1-2 salibandy peliä tällä kaudella niin alkaa taas aikaa löytymään viikonloppuisinkin hivenen paremmin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Juu Pitkiksessä tuli poikettua jotain turnausta pelaamassa aikanaan. Ja siellä muutenkin kävin pelailemassa sillon tällön, ku Poriin päin tulin (opinnot oli sillon Ikaalisissa). Nyt ku taas asustan Porissa, niin vois tuota harrastusta viritellä.

Vois sitä tulla ensin katsomaan, millasta mättöä 6 edikka on, jos ei haittaa et heittelen kysymyksiä mitä mieleen tulee :P Eikä se mua häiritse, että pientä vittuilua on mukana. Enemmän mua häiritsee se, jos ihan tosissaan alentaan jostain itkemään tällasessa harrastuksessa, minkä pitäis olla vaan hauskaa :)

Mut katellaan. Vois tuosta ehkä jonkun maalipurkinkin hakea joskus, kuivuneitten tilalle, ja pistää vaikka Stormravenin kuntoon, että pääsee ekaa kertaa lennokkiakin kokeilemaan sitten joskus.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Tietty huomennakin tosiaan on Pelikaupalla se pieni turnaus, niin sinnekin voi hyvin piipahtaa yleisöksi ihmettelemään pelejä. Osallistujat halunnee keskittyä turnaukseensa, mutta ehkä sieltä yleisöstä löytyy välillä joku jolta kysellä juttuja :D Voihan toki Karhumättöönkin tulla katselemaan, mutta siinä on toki heti se ylimääräinen kynnys, että tapahtumaan on pääsymaksu. Mutta tosiaan jossei halua kotipelejä odotella muutamaa viikkoa, niin nuokin on vaihtoehtoja ensihätään.
Runt

Mikäs tuon huomisen pelikaupan aikataulutus systeemi on? Itse voisin hyvällä tuurilla päästä piipahtamaan joskus puolenpäivän jälkeen.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Aikataulu:

10.15 Pelaajat paikalle
10.30 Ensimmäinen kierros
12.30 Toinen kierros
14.30 Ruokapaussi (Hienoin armeija äänestys)
15.00 Kolmas kierros
Tuollainen on virallinen aikataulu. TOSIN noille peleille on kyllä varattu niin ruhtinaallisesti aikaa, että epäilisin kyllä kierrosten helposti päättyvän etuajassakin ja uusi varmaan alkaa heti perään, joten voinee sujua vikkelemminkin. Suosittelen siis ehdottomasti enemmän aamupäivää kuin iltapäivää :D (eli puolpäivä lienee fiksu juu)
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Suosittelen pitämään vauhtia yllä. Saatan tulla kakaroineni terrorisoimaan turnausta siinä joskus kahden jälkeen. Aion myös olla tosi huono vanhempi ja antaa lasteni tehdä mitä huvittaa. Teidän figuilla siis... No en ehkä ihan mitä vaan kuitenkaan. Sovitaan silti, että lyötte sitten mua, ettekä lapsia, jos jotain tapahtuu.
Kalat meni kotio...
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

harkkari kirjoitti:... lyötte sitten mua...
Done
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Ookami_Tez kirjoitti:
harkkari kirjoitti:... lyötte sitten mua...
Done
Ota re-rollit matkaan. Kuitenkin tulee tuplakallot.

Sattuipas muuten sopivasti, että olen itsekin tänään tulemassa tekemään bisnestä sinne. Harmi, että aika on tänään kortilla, niin näen korkeintaan paritukset ja depot.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Muutetaas tämä avoimeksi haasteeksi:

Asun lähellä Poria, mulla on auto ja joustavat työajat eli jos noppakättä pakottaa, niin pistäkää YV:tä ja sovitaan peliä! 2500 pistettä Petomiehiä, Eldareita ja Grey Knighteja käytettävissä. Meikäläisestä ei ole hc turnauspelaamiseen mutta kyllä musta kohtalaisen vastuksen saa - varsinkin jos olen suippokorvien puikoissa.

Yyveetä odotellessa, älkää antako kankoonpyyläisen kuvitella ettette uskalla ottaa matsia!
Make love, not peace.
Julmala

Viesti Kirjoittaja Julmala »

Tämmöne tosi late-invitation pelaamist varte huomisel mun kämpil.
Kaveri peru meiningit huomisel ja itel o kauhee hinku pelat, varsinkin ku o vapaa pitkästä aikaa, ni ehtis pelailee :)

Et jos kiinnostaa/ehtii/jne. pelat huomen 2000p 40k peli tai jopa Warmachine 35p ( jos joku edes pelailee ennää Warmahordesia ) ni ilmottelee :)

Ja ihan friendly game meiningil menos, en oo mikää competive tai turnaus pelaaja :)

Erittäin huno ajoitus ja mitkä vaatimukset I know xD Mut tämmöst se joskus on :D

YV:llä parhaiten saa kii.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Ketä kaikkia täällä Porissa pelasikaan WM/H:ta? Sillee Warpackkia isommilla kokoonpanoilla ja osaa säännöt? Itse tahtoisin päästä ulkoiluttamaan omaa Circleäni ensimmäistä kertaa ja oppia lisää pelin sääntöjä.

Siinä pelikaveria odottellessakin saattaisi maistua 40k pitkästä aikaa. Haluaako joku pelata jotain jossain vaiheessa tätä kuuta?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”