Se ei ole niinkään tylsää kuin hermoja raastavaa ja yleisesti veettävää. Kerran meinasi itku tulla, kun kaivoin turnauksessa figujani paketista maalaustuomarin arvosteltavaksi, ja puolet Incubeista oli kärsinyt pahoja maalivaurioita. En tiedä, miksi, mutta vaikka kaikki muut figut selviävät enemmän tai vähemmän vammoitta, incubeista hilseilee maali ihan joka kerta, kun niitä hipaiseekin.KääpiöKuningas kirjoitti:ja se sitten vielä että kun otat figuja pois paketista ja huomaat osien vääntyneen/taittuneen/irronneen/maalien 'haihtuneen' eli kuluneen.
Pelin tylsin vaihe
- The Captain
- Valvoja
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
kaikkein pahin onnettomuus (vähän off-topic mutta liittyy todella tylsään oloon sen jälkeen
sattui kun kannettiin kaverin kanssa keittiön pöydältä figuja huoneeseeni, ensin GWn movement trayn keran kompastuin ja tottakai 15 hammereria maassa. Oli itku herkässä kun arvioitiin kuinka paljon maalia oli figuissa jäljellä...
tähän samaan sumppuun (hammerereiden kanssa) voi pistää 9kpl Grave guardeja ja 20 dwarffiwarrua... kaikki samassa läjässä.... kauheata.
tähän samaan sumppuun (hammerereiden kanssa) voi pistää 9kpl Grave guardeja ja 20 dwarffiwarrua... kaikki samassa läjässä.... kauheata.
niih.
-
Puolenkuun Pelit
- Viesti:
Olen magnetisoinut ukkoni ja laitan niitä sitä mukaan kun kuolevat takaisin metallialustoilleen, joten sillä on saanut minimoitua tuota pakkaamispuolta melkoisesti.
Ikävintä on vastustaja, joka unohtaa, että pelaamme kuitenkin huvin vuoksi.
Ikävintä on vastustaja, joka unohtaa, että pelaamme kuitenkin huvin vuoksi.
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali
- Henri Ketonen
-
maddog
-
Agathokles
Pelissä ei pitäisi ilmetä tylsiä hetkä jos peliä pelataan hyvässä hengessä, or sumthing. Omasta mielestäni ainoa tylsä vaihe on suurien yksiköiden liikuttelu ilman moving trayta (meniköhä nimi oikein). No toinen tylsä vaihe on, ku kaveri tulee pelaamaan ja omat armeijjat on peli pöydällä ja kaveri tarvii niitä moving traytä ja omille figuille ei ole muuta säilytys paikkaa, joten toisen armyn figut julmasti vaa yhteen läjää sängylle. hmph. No löytyihän sitä pari ärsyttävää ei tylsää vaihetta.
Tosin ei se peli noihin kaadu.
Tosin ei se peli noihin kaadu.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Re: Pelin tylsin vaihe
Heh, samaa mieltä. Itse asiassa, vaikka pelaisin kotonani, tylsin vaihe on pelin jälkeen nostaa ja järjestellä figut takaisin hyllyyn.[/quote] nii
" From The Darkest of All Places i Found You."
Figujen pakkaaminen pelin jälkeen.. Varsinkin, jos on hävinnyt.
Voittaessa tai tasaväkisestä pelistä jää ainakin minulle sellainen hyvä fiilis, jolloin peliä voi käydä mielessään siinä samalla pakatessa.
Kunnolla massacrella hävitessä taas tulee sellainen ärsyttävä fiilis, että seuraava päivä suunnitellaan taas uutta listaa..
Voittaessa tai tasaväkisestä pelistä jää ainakin minulle sellainen hyvä fiilis, jolloin peliä voi käydä mielessään siinä samalla pakatessa.
Kunnolla massacrella hävitessä taas tulee sellainen ärsyttävä fiilis, että seuraava päivä suunnitellaan taas uutta listaa..
Tylsää tulee jos jompikumpi pelaajista on vaan kykenemätön heittämään 2 suurempaa lukua nopalla lukuunottamatta break testiä!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
zakug_the_insane
Jonkun pitäisi varmaan oppia ymmärtämään, että tämä on silti seurapeli, jolla pitäisi olla myös sosiaalinen vaikutus. Eli oppii nauramaan kun omat tippuu johonkin yllättävään tapahtumaan. Ei siinä aina voi niin käydä, ja kun kokemusta kertyy niin tulee strategiallekkin aika suuri osa taisteluissa. Outoa, ei kyllä minulle ole tuollaista koskaan sattunut. En kyllä kovin monen eri henkilön kanssa ole pelannutkaan.Gorbag kirjoitti:Kun vastustaja rupee itkee ku silt kuolee 2 knight of the realmia helffien
archereihin ja vanhemmat tulevat paikalle torumaan että eipäs kiusata pienempiä, eikä kuuntele sitä vanhempaa ja yleensä viisaampaa tyyppiä.Se kuka leikkiin ryhtyy, se leikin myös kestäköön. Tai, Se ei pelaa kuka pelkää.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Jos käsitykseni mukaan puhuit Night Bringeristä koko ajan, niin se ei muuten saa "We'll Be Back!" -rollia. Ei nimittäin ole "necron" vaan C'tan.ushabti kirjoitti:...kun kaveri tulee night bringerillä ja tappaa kaikki mun tau:t ja sitte ku sitä yrittäää ampua nii sillä on ward- save,armor- save, vill be back, 8 toughness 5 haavaa!
zakug_the:insane kirjoitti:Jonkun pitäisi varmaan oppia ymmärtämään, että tämä on silti seurapeli, jolla pitäisi olla myös sosiaalinen vaikutus. Eli oppii nauramaan kun omat tippuu johonkin yllättävään tapahtumaan. Ei siinä aina voi niin käydä, ja kun kokemusta kertyy niin tulee strategiallekkin aika suuri osa taisteluissa. Outoa, ei kyllä minulle ole tuollaista koskaan sattunut. En kyllä kovin monen eri henkilön kanssa ole pelannutkaan.Gorbag kirjoitti:Kun vastustaja rupee itkee ku silt kuolee 2 knight of the realmia helffien
archereihin ja vanhemmat tulevat paikalle torumaan että eipäs kiusata pienempiä, eikä kuuntele sitä vanhempaa ja yleensä viisaampaa tyyppiä.Se kuka leikkiin ryhtyy, se leikin myös kestäköön. Tai, Se ei pelaa kuka pelkää.
minullekkin on käynyt vain kerran kyseistä tyyppiä vastaan pelatessa. Peli tais sitäpaitsi päättyä mun häviöön
Tylsin vaihe on se, kun peli on käytännössä jo ratkennut, mutta vielä pitää joitakin yksiköitä piestä.
Miten te muuten määrittelette pelin päättyneeksi? Itse olen pelannut ainoat pelini sillä periaatteella, että vastustaja on pyyhittävä pois kentältä.
Miten te muuten määrittelette pelin päättyneeksi? Itse olen pelannut ainoat pelini sillä periaatteella, että vastustaja on pyyhittävä pois kentältä.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.