Tässä käytetty muovi näyttäisi olevan vaaleampaa mitä nykyiset GW:n muovit.

Mulla on niin paljon figuja ja olen nähnyt niin monta armeijaa, että tiedän, millä baseilla mikäkin figu missäkin boksissa tulee tai on ammoin tullut. :)Thrower kirjoitti:Ile mistä sä noi base koot näet kun GW nettisivuilla ei ole mitään tietoa millä baseilla figut toimitetaan?
Jep, toi on tukeva alku harrastukselle. Ysiedikasta riippuu, minkä kokoiset yksiköt ovat mielekkäitä pelissä. Nykyisellä kasiedikalla kahta choppaa heiluttavat örkit kannattaisi laittaa hordeen, mikä tarkoittaisi, että figuja pitäisi olla about 40 vähintään. Tai sitten unit fillereitä. Ja peikkoja kannattaisi olla enemmän kuin yksi. Ja kannattaisi hankkia pari characteria tuon possulla ratsastavan lisäksi. Tai konvertoida. Ja jos haluaa kovaa suorityskykyä pelissä, sitä varten kannattaa ostaa jotain kokonaan uusia yksiköitä. Jne. jne.Thrower kirjoitti:EDIT: Laskeskelin vähän näiden figujen arvoja suoraan tämän päivän GW:n katalogin hintojen mukaan niin tossa on suunnilleen 200-255€ arvosta kamaa jos noi kaikki ostaisi erikseen omina bokseinaan eikä huomioida battalionia. Tästä on hyvä jatkaa tätä harrastusta.
Nyt on kyllä pakko napauttaa sitten sitä tarkkaa silmää ja varmaa tietoa. GW:n wanha jätti tulee 50x50 basella ja en ole koskaan kuullutkaan 60x60 basesta ;)ile kirjoitti:Mulla on niin paljon figuja ja olen nähnyt niin monta armeijaa, että tiedän, millä baseilla mikäkin figu missäkin boksissa tulee tai on ammoin tullut. :)Thrower kirjoitti:Ile mistä sä noi base koot näet kun GW nettisivuilla ei ole mitään tietoa millä baseilla figut toimitetaan?
Mulla on myös niin tarkka silmä figujen suhteen, että kuvista näen, mille baselle kukin figu on liimattu. Em. kuvat ovat myös sikäli hyviä, että niistä käy vertailla, millä baseilla ukot ovat.
-ile
Napautus osuu. :)sutenööri kirjoitti:Nyt on kyllä pakko napauttaa sitten sitä tarkkaa silmää ja varmaa tietoa. GW:n wanha jätti tulee 50x50 basella ja en ole koskaan kuullutkaan 60x60 basesta ;)