[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Paikalla varmaan vähän ennen viittä.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Pitää käydä kaupassa töiden jälkeen, joten varmaan paikalla vasta kuuden jälkeen. Mutta koko ilta aikaa...
Mäki tuun varmaankin tänään paikalle, joskus sit hyvinki viiden jälkeen ku on työt tehty pelaan noita eHaley/pNemo listoi.
Saatan ottaa koiran messiin, onks joku muu ottamas kans jotain arkaa koiraa => pitäsköhän jättää se meidän riiviö himaan? Huudelkaa jos tietätte!
Saatan ottaa koiran messiin, onks joku muu ottamas kans jotain arkaa koiraa => pitäsköhän jättää se meidän riiviö himaan? Huudelkaa jos tietätte!
- GreenMeanie
Mä haluun sit pelaa kyl vihdoin röllei vastaan Midaksel. Ja täl hetkel oon tulos siihen viideks.JArrow kirjoitti:Pitää käydä kaupassa töiden jälkeen, joten varmaan paikalla vasta kuuden jälkeen. Mutta koko ilta aikaa...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä ajattelin kyllä tulla Cygnarilla, mutta jos tuun autolla, niin voinen ottaa kyllä röllitkin mukaan.GreenMeanie kirjoitti:Mä haluun sit pelaa kyl vihdoin röllei vastaan Midaksel. Ja täl hetkel oon tulos siihen viideks.JArrow kirjoitti:Pitää käydä kaupassa töiden jälkeen, joten varmaan paikalla vasta kuuden jälkeen. Mutta koko ilta aikaa...
Jos Tatu on siel neljä maissa ni mä tähtään vähän yli neljäks sinne. Riippuen liikenteestä...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
En tiiä onko Tatu tästä viikosta mitään puhunut, mut mä alkasin olla kypsää kauraa jättämään työpaikan tältä päivältä. Voisin siis ilmestyä neljän maissa mestoille. Toivottavasti saan seuraa.MaSSacRe kirjoitti:Jos Tatu on siel neljä maissa ni mä tähtään vähän yli neljäks sinne. Riippuen liikenteestä...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä tuun koiran kaa, mutta meidän koira on kiltti. Pitää kiinni jos tarve.eKylmäm0n kirjoitti:Mäki tuun varmaankin tänään paikalle, joskus sit hyvinki viiden jälkeen ku on työt tehty pelaan noita eHaley/pNemo listoi.
Peli-ilta/turnauskoira = paras koira
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
En ehi millää tänään.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mö oon joskus puol kuuden aikaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Löytyyks tälle päivälle pelureita haastamaan Kreoss kakkosta?
- GreenMeanie
Tulen het ku pääsen mut tuskin ainakaan ennen viittä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mulla kestää, jos oon ennen kuutta paikalla niin olen tyytyväinen.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Tuun puol kuudeksi avaimien kanssa pelaamaan. Oliko joku muu avaamassa ovia aiemmin?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Henryllä avaimet, eli varmaan jos joku haluu haastaa sen supertechit ennen puoli kuutta niin mahdollista.
Itse tuun seiskan aikaan ja pööpöilen jotain cephalyxien kanssa. Ehkä vaiks pelaan niillä pelin..?
Itse tuun seiskan aikaan ja pööpöilen jotain cephalyxien kanssa. Ehkä vaiks pelaan niillä pelin..?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
En kyl ennen puol kuutta itekkään uskalla luvata saapuvani.
Mä voin tulla pelaan 14 eteenpäin, kunhan ovet avautuu.
Hanki peliseuraa ja hae avaimet (Jaakko töissä ollessaan on matkan varrella).Hilarius kirjoitti:Mä voin tulla pelaan 14 eteenpäin, kunhan ovet avautuu.
Mä yritän taas johonkin puoli kuuteen-kuuteen. Täys 50p lista cygnaria maaleissa, eikä menny ees kun puoli vuotta.