Turnaus Porin Pelikaupalla Toukokuussa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Turnaus Porin Pelikaupalla Toukokuussa
Kaupalla tänään toi wizard kaipaili kaveria salamantereilleen. Vaikuttaa siltä et nyt kandee olla nopee
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- AutumnWizard
Joo, minä etsin vielä paria. Miten olis Pekka?
- ArkkiError
Ehdittiin jo Tomin kanssa sopia. :/ sorry. .____.
Eli Minä ja ManAtArms ollaa pari sitte turnaukses. :D
Eli Minä ja ManAtArms ollaa pari sitte turnaukses. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Jaaha tuplanekruja :D
Itse vielä hivenen arvon että riittääkö omat rahkeet lähteä vielä mukaan. HQ valintoja kun ei itsellä juuri ole olemassa ja pelejä 40k:sta on takana vain yksi niin pelinopeus on hivenen hidas (sääntö tietämys heikko). Mutta katsotaan nyt miten näitä modeleita saadaan kasattua/maalattua yms.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
juu ja molemmat tulee sillä listalla mikä mulla oli viime tureneessa :D tosin ollaan wraithi/scarabi pilvestäkin neuvoteltusyrja kirjoitti:Jaaha tuplanekruja :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Tuo ajatus mulle tuli heti mieleen ja toivoin ettette sitä hokaa....Juustoilijat :D
- Ookami_Tez
Enää yksi paikka turnauksessa. Nopein Pari saa paikan hop hop ihmiset ja muut elävät.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Hmm... Neljä scytheä sais tohon 750 pojoon...
Pahinta messiin vaan. Muistakaa vanha porilainen sananlasku, että tärkeintä ei ole voitto vaan höpönassun ei-voitto...eiku mite tää meni.
Taitaa jäädä viimeiseksi 6th edition turnaukseksi jos huhuja on uskominen. Kutosedikan kirja poistettu GW:n sivuilta myynnistä.
Nyt jänskättää jo monesta syystä ^^
Nyt jänskättää jo monesta syystä ^^
- Kardinaali
- Viesti:
Näin se rikkinäinen puhelin kai sit toimii käytännössä. Mielestäni jossain huhussa siis luki, että ne tulevat kaupan hyllyilt lähtee pian tai jotain vastaavaa.
Tossa se sääntis vaan keikkuu myynnissä:
http://www.games-workshop.com/en-FI/War ... -Languages
Tossa se sääntis vaan keikkuu myynnissä:
http://www.games-workshop.com/en-FI/War ... -Languages
No enpä pysty tuosta linkistä lisäämään ostoskoriin ja mulla lukee listassa "no longer available". Eipä silti että olisin mitään intohimoista suhdetta luonut tuohon edikkaan tai muihinkaan, mutta 40k on nyt vaan aina 40k mulle :)
Menipä vähän offtopic mutta turnausta odotetaan innolla! (Kunnes musertavat tappiot toisensa jälkeen pakottavat harakiriin tms.) Olen ruoskinut tst-parini työskentelemään myös sairaana jotta nappulat ovat kivannäköisiä :)
Menipä vähän offtopic mutta turnausta odotetaan innolla! (Kunnes musertavat tappiot toisensa jälkeen pakottavat harakiriin tms.) Olen ruoskinut tst-parini työskentelemään myös sairaana jotta nappulat ovat kivannäköisiä :)
- Kardinaali
- Viesti:
Lol, olet oikeassa, Olisin voinut vannoa nähneeni add to cartin siinä. Taisin katsoa ensiksi Apocalypsea vahingossa. :D
Menee derail-linjalle. Hitsi just ostin ton minisääntiksen, vaikkei nyt kallis ollutkaan.
Kalat meni kotio...
Jeps itse tässä kiroilen tuota sääntiksen ostoa myös, kallista luettavaa tuollainen kirja. No ompahan taas jotain millä koristaa kirjahyllyä, kirjahylly tosin uupuu.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No jokos se on viimeinenkin pari saatu uunista ulos? Eli ketkä on mahdollisesti ollut vikkelimpiä täyttämään viimeisen paikan ja näillä näkymin sitten heittämään "hyvästejä" tälle edikalle. Joo huhut on huhuja et katotaas miten käy. Uudessa edikassa meinaan...
Kannatasko muuten päivittää tota kaupan feis sivua? Se kun sanoo ettei viel ketään ois ilmottautunu...Ihan vaan ettei tuu väärinkäsityksiä kelleen
Kannatasko muuten päivittää tota kaupan feis sivua? Se kun sanoo ettei viel ketään ois ilmottautunu...Ihan vaan ettei tuu väärinkäsityksiä kelleen
Perjantaina kuulemma viimeistään täyttyy, mutta uunituoreempi huhu sanoo, että eipäs heitetäkään hyvästejä.
- Ookami_Tez
Teknisiä ongelmia facebookin kanssa. Päivitetään sinne sitten kun Perjantaina pitäisi olla koko porukka kasassa.syrja kirjoitti:Kannatasko muuten päivittää tota kaupan feis sivua? Se kun sanoo ettei viel ketään ois ilmottautunu...Ihan vaan ettei tuu väärinkäsityksiä kelleen
Great Teacher Ookami_Tez