Iron Mootissa tuli käytyä kääntymässä. Pelisin Circleä ja lähdin isoihin turnauksiin seuraavilla:
Morvahna the Dawnshadow (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Tharn Ravagers (Leader and 5 Grunts) (9pts)
* Tharn Ravager Chieftain (2pts)
Warpborn Skinwalkers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
* Warpborn Alpha (3pts)
Blackclad Wayfarer (2pts)
Reeve Hunter (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Cassius the Oathkeeper (*6pts)
* Gorax (4pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Stoneward and 5 Woldstalkers (5pts)
Stoneward and 5 Woldstalkers (5pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Reeve Hunter (2pts)
Krueger the Stormwrath (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Feral Warpwolf (9pts)
* Megalith (11pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Nuala the Huntress (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Peli 1
Ensimmäinen peli tulee Linusta vastaan, joka pelaa pitkälti infantryspämmiä Khadorilla. Ajattelen, että Cassiuksella voisi olla hauska pelata näitä vastaan ja toisaalta saan sen pelattua pois.
Vastaan tuleekin Linuksen ”Cassius drop” pIrusk. Kurkkaan casterin kortin ja huomaan, ettei mun featistä ole hirmuisesti hyötyä tässä pelissä.
Hellmouthailen Winterguardia ihan näppärästi. Toisella laidalla tulee Stalker alkaa painimaan IFP:n kanssa. Lopputuloksena kaikki lyönnit ohi ja Stalker keskellä keihäsmiehiä. Linuksen vuorolla IFP:t vetävät vastapalloon kaikki lyönnit Stalkerista huti. Killboxin vuoksi pIrusk on Stalkerin charge-etäisyydellä. Välissä kuitenkin on yksiköllinen keihäsmiehiä ja pIruskin edessä ties mitä hassuja sooloja. Cassius avaa linjan sooloista Hellmouthaamalla niitä sivuun. Onnistun avaamaan näkö- ja lyöntiyhteyden. Curse of Shadows IFP:hen (Black Roots oli ratkaiseva sääntö onnistumisessa) ja primaloitu Stalker Iruskin naamaan.
1-0.
Peli 2
Vastaan tulee Christoffer Wedding Circlellä. Hänellä on pMorvahna, eMorvahna ja eKrueger. eMorvyllä ei ole noitatohtoria. pMorvy näyttää kivalta mun eMorvylle. Katson, että voisin olla jossain määrin etumatkassa eMorvyllä kaikkia muita paitsi eKruegeria vastaan.
Pelaamme eMorvy – eKrueger ja skenaariona Incursion. Christoffer vetää selkeän ratkaisun lähteä vasemmalle lipulle. Onneksi se kuitenkin katoaa ja nopeampi listani juoksee tyhjälle oikealla lipulle ennen eKruegeria. Tämän jälkeen grindataan todella kovaa muutama vuoro. Saan napattua muutamia pinnoja, kun oikeaa lippua puolustaa yksinäinen Pendrake. Peli voisi kääntyä kummin päin vain ja mielestäni olin selkeässä etumatkassa. Ratkaisevaksi virheeksi kuitenkin käy se, että pistän omalle Stalkerilleni sprintin enkä primalia. Lopputuloksena eloonjäänyt eKruegerin Stalker. Krueger pääsee nappaamaan mun kaksi petoa pois ja assasinoi Morvyn kevyesti.
Omasta mielestäni viikonlopun paras peli. Tein muutaman ratkaisevan virheen ja se käänsivät edun Weddingille. Hän ei tehnyt yhtään virhettä pelin aikana ja onnistui hyödyntämään mun virheet.
1-1.
Peli 3
Pelataan eMorvy – pVayl. Peli on lyhyt ja ytimekäs. Vayl pääsee nappaamaan multa Stalkerin pois feat-vuorollaan ja attritio näyttää tosi pahalta. Vayl on yhdessä transferissa ja katson, että pääsen yrittämään ampumista Reeve Hunterilla ja yhdellä Bloodtrackerilla. Reeve Hunter on hieman liian kaukana Morvystä eikä pääse rerollaamaan epäonnistunutta damagerollia. Tracker heittää Vayliä selkään keihäällä. Kova 10 osuu ja tulee sellainen vahinko, että Vaylin on pakko transferoida.
Feattaan puun Vaylin selkäpuolelle. Heitän ensimmäisellä Sunder Spiritillä 6-6-6 ja peli on siinä.
2-1.
En osannut pelata Vaylia vastaan. Uhrasin Stalkerin ja tilanne oli niin huono, että päätin lähteä ensin kokeilemaan löytyisikö jostain muutama irtopinna Vayliin, jolloin assasinaatiota kannattaisi lähteä yrittämään.
Peli 4
Pelataan eMorvy – Kromac. Vastassa Jevgenii Mihailovski. Pääsen aloittamaan ja juoksentelen eteenpäin. Jevgeniiltä tulee melkoinen aivopieru kun teleporttaa Stalkerin suoraan Ravagerien eteen ja unohtaa mun trackereiden stealthin. Hän ei saa millään triggeroitua Warpathia ja Ravagerit syövät ilmaisen Stalkerin. Kerrankin joku antaa mulle Stalkerin eikä aina toisin päin.
Pääsen dominoimaan oikeaa aluetta 3-0:aan ja sen jälkeen yritän saada aluetta tyhjäksi. Ratkaiseva on, että alueella on Jevgeniin Stalker ja Riphorn, jolla on IR. Mulla on Gorax ja Morvy ja kaikkee muuta kuraa. Gorax Stalker napataan helposti. Sitten kellossa on n. 2 minuuttia aikaa. Chargaan Morvyn Riphorniin ja heitän purifikaation. Bestial oli päällä, joten tilanne näyttää kehnolta. Lopputuloksena kuudessa hipassa oleva Riphorn ja
2-2.
Peli 5
Kuulen, että viimeisellä kierroksella tulee vastaan Joonas. Haen pizzan ja laatikkoviiniä. Peli on melko hämärän peitossa. Tärkein tilanne oli varmaan se, kun Joonaksen kanssa tulee erimielisyyttä, että onko Reeve Hunter 2”:n päässä Satyxisestä. Kutsun judgen paikalle ja onhan se, joten Ashen Veil triggeroituu eikä Reeve saa Stich Thrallia hengiltä. Koko jutulla ei kyllä ollut pelin kannalta mitään merkitystä.
Heittelen niin paljon Hellmouthia kuin vain pystyy ja syön pizzaa. Hävisin pelin.
2-3.