Moro.
Eli etin peliseuraa Warhammer 40k tai Fantasyyn. Käyn katsomassa kerhon toimintaa varmaan tulevana maanantaina, mutta jätän tämän viestin tänne anyway jos vaikka joku haluaisi pelailla silloinkin kun kerho on kiinni.
Mitä isompi pistemäärä peliin sitä parempi.
Uutta infoa: Sain duunattua ison pelipöydän kämpille. Tosiaan haluaisin pelailla mahdollisimman useasti, joten ottakaa yhteyttä niin järkätään peli iltoja.
Alright, so I'm looking for people to play Warhammer 40k or Fantasy with. I'll be visiting the club on monday, but I'll leave this message here anyway if someone is looking to play when the club is closed.
The bigger the game is the better.
New info: I got an large game table in my appartment. I'd like to play as often as possible, so feel free to contact me and we'll set up some games.
Warhammer 40k/Fantasy peliseuraa (Pöytä löytyy)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Warhammer 40k/Fantasy peliseuraa (Pöytä löytyy)
Viimeksi muokannut Skele, Su 18.05.2014 18:43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Lizard_Wizard
Re: Warhammer 40k/Fantasy peliseuraa
WWC:llä on 40k:n puolella ollut hiljaista viime vuosina, en itse ole nähnyt 40K:n peliä pariin vuoteen. Fantasyssä löytyy kyllä muutama pelaaja, tule ihmeessä käymään jos et ole jo sitä tehnyt.
Elikkä itse pelaan Fantasyä High ja Wood Elffeillä (HE:tä löytyy noin 8000 pistettä). Voin esitellä muita pelaajia joilta voi kysyä, valinnassa on Warriors of Chaos, Empire, Vampire Counts, Skaven, Orcs and Goblins, Dark Elves, High Elves ja Bretonnia. Voi olla että olen unohtanut jonkun.
Itse olen yleensä Maanantaisin klubilla ainakin käymässä, en ole useimmiten pitkään jollei ole peliä sovittu.
Mun numero on 040-8348536, "J-P" Jens-Peter Aho. Ilmottele jos haluat pelata fantasyä joskus, WE:tä en pelaa ihan vielä (odottelen uutta kirjaa).
P.S. Foorumillä ollaan ymmärtääkseni aika hiljasia, moni ei vissiin edes muista että meillä on oma paikka täällä
Elikkä itse pelaan Fantasyä High ja Wood Elffeillä (HE:tä löytyy noin 8000 pistettä). Voin esitellä muita pelaajia joilta voi kysyä, valinnassa on Warriors of Chaos, Empire, Vampire Counts, Skaven, Orcs and Goblins, Dark Elves, High Elves ja Bretonnia. Voi olla että olen unohtanut jonkun.
Itse olen yleensä Maanantaisin klubilla ainakin käymässä, en ole useimmiten pitkään jollei ole peliä sovittu.
Mun numero on 040-8348536, "J-P" Jens-Peter Aho. Ilmottele jos haluat pelata fantasyä joskus, WE:tä en pelaa ihan vielä (odottelen uutta kirjaa).
P.S. Foorumillä ollaan ymmärtääkseni aika hiljasia, moni ei vissiin edes muista että meillä on oma paikka täällä
Otan suhun yhteyttä.Ceridan kirjoitti:WWC:llä on 40k:n puolella ollut hiljaista viime vuosina, en itse ole nähnyt 40K:n peliä pariin vuoteen. Fantasyssä löytyy kyllä muutama pelaaja, tule ihmeessä käymään jos et ole jo sitä tehnyt.
Ja sitten vähän lisä infoo tähän postiin. Eli sain duunattua ison pöydän kämpällä jossa voi hyvin pelailla. Tosiaan haluaisin mahdollisimman paljon pelejä joten ottakaa yhteyttä millon vaan nii järkätään peli iltoja.
Saas kattoo millainen siitä 40K seiskasta tulee, jos vois käydä hakees ukkonsa pois pelimiehestä ja ruveta pelaamaan sitä taas :)
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
Tuu ihmeessä pelailee. Pari pelaajaa löytyny ja seuraavan kerran pelaillaan kämpällä Tiistaina 40kta. Keskiviikkona Fantasy päivä.Juike kirjoitti:Saas kattoo millainen siitä 40K seiskasta tulee, jos vois käydä hakees ukkonsa pois pelimiehestä ja ruveta pelaamaan sitä taas :)