[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
-
Der Dexter
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
mulla tuli muutosta suunnitelmiin, ja jääkin peli-ilta väliin, joten jaakolle ei ole kyytiä tiedossa takaisin peli-illasta, tsorgens.
ja turkuseen oli kait lähdössä tero olli ja jaakko mun lisäksi, varmaan niin, eli onko muilla autoja käytössä vai onko taas keräilyerä purtsi-biiliin lauantaina aamusella?
ja turkuseen oli kait lähdössä tero olli ja jaakko mun lisäksi, varmaan niin, eli onko muilla autoja käytössä vai onko taas keräilyerä purtsi-biiliin lauantaina aamusella?
Aliquando Insanire Iucundum Est
Itsellä pitkäksi venyneen päivän ja nihkeän osanoton takia taitaa jäädä multaki väliin.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Hurr durr.
Pääsykokeet vihdoinkin ohi, niin hylättyä tulosta odotellessa voisin tulla taas pelailemaan. Ja jos olen velä liigassa niin voin kans pelata sen bloodbowl pelin jonka fadesin nätisti tuossa, toki jos Tatu pääsee paikalle.
Tuleekos joku ja milloin?
Pääsykokeet vihdoinkin ohi, niin hylättyä tulosta odotellessa voisin tulla taas pelailemaan. Ja jos olen velä liigassa niin voin kans pelata sen bloodbowl pelin jonka fadesin nätisti tuossa, toki jos Tatu pääsee paikalle.
Voisit pelaa 2-3 peliä ni pääsis koko muu liiga taas eteenpäin.Hilarius kirjoitti:Hurr durr.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Niin, onki helatorstaille pelaajia? Itse voisin jossain kahden tienoilla eksyä paikalle.
Mä voisin raahautua paikalle siinä neljän pintaan. Kerholla on ilmeisesti muutakin pelailua klo 11 alkaen (ei tietoa tosin mihin asti ovat mestoilla, varmaan muutaman tunnin ainakin), eli sisään päässee aiemminkin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
Tuskin selviin tänään pelailemaan, mutta jos pääsen niin otan kyl bb:n mukaan.
Olen päivän kiinni, mutta mahollisestiillaksi 19~ paikkeille saattaisin päästä kertsille, joten pistäkee ilmoa jos on tarvetta vielä pelaajille, etenkin jos ilari ois paikalla bbtä varten...
Olen päivän kiinni, mutta mahollisestiillaksi 19~ paikkeille saattaisin päästä kertsille, joten pistäkee ilmoa jos on tarvetta vielä pelaajille, etenkin jos ilari ois paikalla bbtä varten...
Tulossa varmaan joskus neljän-viiden aikoihin, en osaa viel tarkalleen sanoa.
Olikos joku tulossa neljän pintaan, jos silloin tuun avaamaan ovia?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Mä voin tulla, jos kukaan ei ole aikaisemmin tulossa. Oon periaatteessa tosiaan kahden jälkeen vapaana, joten soittakaa jos ootte kertsille menossa. En viitti tyhjälle kertsille mennä, kun asun niin lähellä. 0408405157Celebdae kirjoitti:Olikos joku tulossa neljän pintaan, jos silloin tuun avaamaan ovia?
Tähtään neljäksi, ja olen kyllä iltaan asti jos Tatu kerkeää tai pelejä riittää.
Bonjorno. Voisin torsaina tulla hakee PP:storest tilatut kamat ja ottaa vaik turpaan joltain teist masiinas jos haluu treenii suomen rikkinäisintä retriä vastaan.
Hän on puhunut.
Kunhan et pelaa Kaelyssaa ku se on niin kova.Veripallo kirjoitti:Bonjorno. Voisin torsaina tulla hakee PP:storest tilatut kamat ja ottaa vaik turpaan joltain teist masiinas jos haluu treenii suomen rikkinäisintä retriä vastaan.
Mä voisin tulla puuhailee. Maalailee tai pelailee cryxii. Gaspy3 vähän on hotsitellu viime aikoina, mut en tiiä kehtaanko jos siel on se Suomen paras Gaspy3 pelaaja paikalla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Monelt jengi ois huomen valumas paikalle? Ite varmaa osuisin siihe puol viiden huitteille.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
-
reindeerman
en pääsekkään tulemaan
Viimeksi muokannut reindeerman, To 05.06.2014 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä pääsen availee ovia viiden ja varttii yli viiden välillä.
-
Der Dexter
Tuun heti kun saan auton alleni emännältä...
Kasin aikaan paikalla. Joku peli ois ehkä kiva saada..
Mä käyn hakemassa PP:n paketin postista ja tuun jossain kuuden aikaan.
Hotsittaisko (avaimellista) porukkaa pelailla huomenna keskiviikkona? Mulle tuli viroreissu torstaiks ja pitäs pelaa jotain pelejä ennen viikonlopun turnausta kuitenki.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."