Unkarilaista Jalkaväkeä 1780 pistettä
Re: Unkarilaista Jalkaväkeä 1780 pistettä
Täytyy kyllä sano et tykkään tosta aika paljon. 6 kk tiimiä -> 4 mortaria ja 3 at tykkii vaikuttaa aika diililtä. Kai noikin voi laittaa tilaukseen (mortarit mulla on jo) ja sit iteroida erilaisia listoja =).
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Hyvä pointti. KK:t himaan ja mortarit ja PST tykit peliin. "Unkarin kiinan muuri"-taktiikka on kyllä rikki... meitä saatetaan syyttää llievästä trollaamisesta ;)Suolakala kirjoitti:Täytyy kyllä sano et tykkään tosta aika paljon. 6 kk tiimiä -> 4 mortaria ja 3 at tykkii vaikuttaa aika diililtä. Kai noikin voi laittaa tilaukseen (mortarit mulla on jo) ja sit iteroida erilaisia listoja =).
Mutta "vain voitto ratkaisee"!!!
Eiks joku muukin lista saa kiinan muurin :D?
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Kunhan ketkuilee, toissa vuonna taisi olla Cassino FJ:t.Suolakala kirjoitti:Eiks joku muukin lista saa kiinan muurin :D?
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Oon tällä Jussin hienosäätämällä listalla ny pelannu, boobytrapseja voisi olla vieläkin enemmän, mutta valitettavasti pisteitä niihin on vaikea saada. Tää näyttäis lopulliselta listalta etc:hen. Pitää vaan koittaa treenata vielä lisää, jotta en kämmää sääntöjä turnauksessa. Varmaan panostan ja voisin melkeen singlesissä pelata ennen etc:tä niin saa hyvän pelidraivin päälle :D, jos semmonen fowista nyt järkätään.

Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
- Sotalammas
Jätkähän ihan panostaa. Kyllä siellä on single event Fowissakin. Ei muuta ku ilmoa sisään.Suolakala kirjoitti:Oon tällä Jussin hienosäätämällä listalla ny pelannu, boobytrapseja voisi olla vieläkin enemmän, mutta valitettavasti pisteitä niihin on vaikea saada. Tää näyttäis lopulliselta listalta etc:hen. Pitää vaan koittaa treenata vielä lisää, jotta en kämmää sääntöjä turnauksessa. Varmaan panostan ja voisin melkeen singlesissä pelata ennen etc:tä niin saa hyvän pelidraivin päälle :D, jos semmonen fowista nyt järkätään.
Nopat ja Taktiikka Ry