GreenMeanien vanha ja huono metaketju

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
GreenMeanie

Re: Kuhan possutechit

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Koska trollzorit on selvästi taas muodissa ja Mountain Kingiki taas kurkistelee vaimon tossun alta foorumeille; mun uus versio eGrimmistä joka vois koppaa kaikkia Runesin huonoi matsei, ehkä jopa menothia.
Hunters Grim (*4pts)
* Dozer & Smigg (9pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Slag Troll (5pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)
Warderit vois olla myyös Braggit ja joku soolo, vaikka pendrake, mutta warderit on kuitenkin aina warderit. Eipä tossa mitään kummempaa. Warderit etenee eka apparitiolla joka siirretään sit scattergunnereihin jotka tulee wardereiden takana spreijaan kaikkee. Kaks hevii ja warderit slagin animuksella auttais just noissa menotheissa ynnä muissa khadorimatseissa et sen mortalityn saaminen ei oo ihan niin pakollista?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Itekkin olen itseäni kosketellut ja ajatellut wardeneita joiden takana scatterit poistais kaiken mitkä sitoo wardeneita. Mortalityn kanssa toi yhdistelmä vois olla vielä kiihottavampi.

Ei impalerii toi lista on hieman omituinen. Dozerin animus ja grimin fiitti tietty on aika eroottinen sekä bomballa että dozerilla. Aika hullua aika hullua.

Ittee mietityttää edelleen noi bonegrindat. Olisko niissä se tarvittava 2 pojoo siihen Pendrakeen?
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
GreenMeanie

Swordie kirjoitti:Itekkin olen itseäni kosketellut ja ajatellut wardeneita joiden takana scatterit poistais kaiken mitkä sitoo wardeneita. Mortalityn kanssa toi yhdistelmä vois olla vielä kiihottavampi.

Ei impalerii toi lista on hieman omituinen. Dozerin animus ja grimin fiitti tietty on aika eroottinen sekä bomballa että dozerilla. Aika hullua aika hullua.

Ittee mietityttää edelleen noi bonegrindat. Olisko niissä se tarvittava 2 pojoo siihen Pendrakeen?
Oon sitä midast pelaillu ni 12" on ainaki aina liian vähän matkaa, kuitenki aika usein jutut ois mieluummi 15" ku 13" pääs. Pendrake on sama ku se aina on, toi lista koppasi must circlen teorias ihan ok mut runes hoitaa legioonat, sit vastustajal ei ookkaan susia ni pendrake jääki poffujen taakse. Also possut. Impaleri ois kiva, mut must ei pakollinen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Hömm, Burrowerit (ja Warderit ja Scatteri...) ilman Fell Calleria? Tietty Grimillä noitten on varmaan tarkotus enempi pyssytellä, mutta emmä kyl ite uskaltais lähteä ilman huutelijaa sotaan. Ite pitäisin kyllä Poffut listassa (mieluummin pidän casterillä option olla kauempana ku lähempänä, mutta ei kyl peikkolockien kestävyydestä ihan oo tuntumaa).

Ite droppaisin Dozerin ja nappaisin sillä rahalla Impalerin ja Fellcallerin (ja varmaan savugobot), mutta muuten tykkään kyl listasta sikana. Dozerin ja Bomberin tohinat fiittivuorolla kuulostaa aika eeppiseltä mutta aika vaikee mun ois kieltäytyä boostattavasta RNG17 pyssystä joka vuoro. Menee kyl varmaan jo enempi makuasioiks ett rakentaaks listaa fiittivuoron varaan vai pidempää hitsausta varten.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

TheEmu kirjoitti:Hömm, Burrowerit (ja Warderit ja Scatteri...) ilman Fell Calleria? Tietty Grimillä noitten on varmaan tarkotus enempi pyssytellä, mutta emmä kyl ite uskaltais lähteä ilman huutelijaa sotaan. Ite pitäisin kyllä Poffut listassa (mieluummin pidän casterillä option olla kauempana ku lähempänä, mutta ei kyl peikkolockien kestävyydestä ihan oo tuntumaa).

Ite droppaisin Dozerin ja nappaisin sillä rahalla Impalerin ja Fellcallerin (ja varmaan savugobot), mutta muuten tykkään kyl listasta sikana. Dozerin ja Bomberin tohinat fiittivuorolla kuulostaa aika eeppiseltä mutta aika vaikee mun ois kieltäytyä boostattavasta RNG17 pyssystä joka vuoro. Menee kyl varmaan jo enempi makuasioiks ett rakentaaks listaa fiittivuoron varaan vai pidempää hitsausta varten.
Joo, onneks nyt näyttää siltä et mä joudun selviimään ilman trolleja varmaan vielä aika monta kuukautta mut onneks mun listat paranee koko aika.
Hunters Grim (*4pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Blitzer (9pts)
* Dozer & Smigg (9pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Slag Troll (5pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)
Täs listas ei vaan oo mitään mistä mä en tykkäis. Unitit poistaa buffeilla tarpeeks infantrya, mut sit siihen viel slägin, impalerin, Blitzerin ja Dozerin kudit niin pitäis päästä tarpeeks pitkälle loppupeliin et hevit voi heittää meleeseen (Slagin animuksella, Mortalityllä ja Dozer näkyvissä blitserikin on Mat9 Ps 19...) tai vaan ampuu casterin fiitillä, mortalityl ja kaikil pedoil.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Jos vielä ihmettelit että onko Kromac ongelma Runes of Warille, niin ei todellakaan oo. Sain mountainkingin vihdoin kiinni ja pelin ääreen, eikä tos matchupissa oo mitään järkee:
1) Joudun treidaa petoi kaks yhteen => häviin jo tähän.
2) Fiittivuorolla otan enemmän turpaan ku teen damagee.
3) Purifikaatio.

Morvyllä sain jo ihan pelin aikaseks, mutta on toi silti aika toimiva lista Circleä vastaan. Tai no, niin on mikä vaan lista missä on ton verran panssaria...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Oon nyt metannu kaikkee ihan sika hyvää (enkä ees possui) niin tekis mieli pelailla taas masiinaa. Kiinnostaisko jotakuta kouluttaa mua Vassalin käytössä (ja toki masiinan pelaamisessa yleensä)?
Oon nyt Suomi +7 ajassa ja loppuviikost +9 niin ois kiva jos pystyisit jo iltapäiväl alottelee. Laittakaa vaik YV:tä tai whatsappii tai jotain.
GreenMeanie

JätäNpä tän tähän. Circle-droppi laik nou atör.
Jarl Skuld, Devil Of Thornwood (*6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dozer & Smigg (9pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
Farrow Brigands (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Farrow Slaughterhousers (Leader and 5 Grunt) (6pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Alten Ashley, Monster Hunter (2pts)
Professor Victor Pendrake (2pts)
GreenMeanie

Herrasmiesten peikkometa

Calandra on yllättäen peikkojen kovin hitti WTC:ssä, mut koska mä oon parempi pelaaja niin osaan tehä parempii listoiki.
Evolutionary Elementalism T3
Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood (*5pts)
* Pyre Troll (4pts)
* Pyre Troll (4pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
* Winter Troll (4pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Troll Whelps (2pts)

Tier 1: Warbeasts -1 point
Tier 2: Kiveen 1 fury per runeshaperit/Janissa
Tier 3: Lightit saa AD:n
Tää ois niiku Cryx droppi jota vois kyl pelaa melkeen mitä vaan masiinafaktioit vastaan. Juoksutat yhen whelpin tai minkä vaan vastustajan etulinjaan, aktivoit ekan stormin, annat sen animuksen whelpille ja ammut sitä 4 kertaa osumabuustattuna selkään salamil niin et vastustaja ottaa 4d3 pov 10 etulinjaansa. Sit pyret ampuu pari osumabuustattua autofire kutia ja slagit ampuu viel nekin kahesti jokanen. Ja tähän mennessä soothing songin jälkeen pöydällä on 1 fury ja kaikkea voi buustaa. Eikö tää muka oikeesti oo yhtään rikki? Calandra on sit viel muurin takana def 20 ampumist vastaan star-crossedil ja hätätapaukses slagit lyö meleessä pow 16 animuksel ja kivel.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Miten tolla tapetaan esim. Arcane shieldattu Stormwall? Tai no mikä tahansa kolossaali...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

Joo, armibuffatut colossaalit on ongelma mut sit toises listas on vaik mulg ja mauler.
Oikeesti mä en kyl rehellisesti osaa tätä matematiikkaa; paljon 3 slagin ampuminen tekee keskiverroin Calandran fiitillä? 4d6 average on jotain 18? Joka tapauksessa ihan kivasti läpsyä sieltä kerran saa.
Swordie

alkanu ihan sikana lämpeemään tolle calandran tierille. Kuinka hiton jees on ostaa lisää elementti peikkoja?!
GreenMeanie

Sama. Eka vahingossa koko faktion ja nyt toteen et jos viel elementaalei.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Sit tuut viel suomeen ni voidaa pelaa
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Toi salamaa oman niskaan kuulostaa niin Cgnarilta ettei mitään.
GreenMeanie

4d6 rerollaten 1,2 kerran on kai averagel 16,66 jota voi viel nostaa fate boundil. Arm 19 vastaan 19,32 damaa per slagi ja sit arm 22 vastaanki viel 13,32. Ei toi loistavaa oo mut toisaalt kaikkee ei voi saada jos ei pelaa runes of warii.
GreenMeanie

Re: Koitan pukkailla peikkoi

Laitetaan nyt sit viel kerran kiellon päälle;
Tier 4: Nature Of The Beast
Dr. Arkadius (*6pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gun Boar (5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Razor Boar (0pts)
* Razor Boar (0pts)
* Razor Boar (0pts)
* Razor Boar (0pts)
* Razor Boar (0pts)
* Road Hog (9pts)
* Road Hog (9pts)
* Road Hog (9pts)
* Targ (2pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Tän tierin kuvailut on tuolla uudet julkaisut osiossa; musta Pow 18 Mat 8 Road Hogit on juttu, Goraxit ja Gun Boaritki pääsee pow 16 asti. Sit on toki viel Crippling Grasp jonka heittämisestä Arkadius voi ehkä vahingos jopa selvii koska 2 shield guardia. Joka tapauksessa tossa pääsee 10 pistet ylös joka voi riittää melkeen jopa Arkadiukselle. Ainakin mun unelmissa.
Jos droppais BGt minimiin ja SHt pois ni sais toiset BGt, Gun Boarin ja ilmasen RaBon mut ehkä 12 petoo ja frenzy ainoona furyn hallintana riittää. Ehkä. Toisaalt sit ku goraxi kuolee ni sais ilmast primalii toisiltki BGilt.

Hmm... Fiitillä road hogit pääsee 8'' frenzyn ja 10'' tuuman chargen...
Swordie

Noin... Nyt kun Arcadius tuli peikkojen tilalle, ni myys mulle slagit ja stormit jotka olet hommannu.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Arkadius...
Possut ei lähde miehestä!
Rats keep running!
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Tajusin just et goraxit saa maltreatmentistä ilmaset charget ja power attackit, eli toimii ilman furya.

Mä lykkäisin tonne listaan war hogin tai kolme. Ihan vaan, koska animus komboo hyvin fiitin kanssa (lisähyökkäyksiä ja liikettä), sekä se warhog pääsee ite lyömään koska shield guardit. Ja se tappaa sit kolossaalin ite listan buffeilla.

-> Charge fiitistä johonkin, toinen charge aktivaatiollaan (Threat 16,5", omalla animuksellaan saisi vielä yhden liikkeen fiittichargen jälkeen ennen primalointia)

-> Lyö primalilla + forced evolla + grippling graspilla +4 +6 stateilla.

UIJUIJ!!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”