[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
tulevalla viikolla olisi aikaa päästää rotat riehumaan kentälle, tietäis vaan mitä on vastassa että ehtii varautumaan kunnolla
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Täältä näet mitä on vastassa.
juu kyllä, jos olis vaan oma tiimi listattuna siinä. B- lohkon skittersneak stealerit ei näy olevan missäään tossa listassa
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Kyllä se siellä on seuraava matsisi merkattuna.Kierros 2 (28.6-12.7)
Skittersneak Stealers - Kaukometsän Paholaiset
Kukas toi Rottarallin pelaaja olikaan? Täällä olisi sitten liskot vastassa. Töd näk. onnistuu vasta la peli, mutta olisi kiva saada varmuus että kenen nickki sopii siihen nimeen.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Juha M. ja täällä nimellä Nywell
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Ookami_Tez
Lähettelen sulle vaikka Juhan numeron niin voit puhelimella tiedustella kun hän ei täällä sotussa kauheasti käy tietääkseni.Antrax kirjoitti:Kukas toi Rottarallin pelaaja olikaan? Täällä olisi sitten liskot vastassa. Töd näk. onnistuu vasta la peli, mutta olisi kiva saada varmuus että kenen nickki sopii siihen nimeen.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Kyllä mä täällä kurkin aina välillä.
Nyt en vielä osaa sanoo sopiiko lauantai. Tarvii saada vahvistus vielä vaimolta et pääseekö leikkimää vai oliko jotai sovittuna. :D
Pistän viestiä heti kun tiedän.
Nyt en vielä osaa sanoo sopiiko lauantai. Tarvii saada vahvistus vielä vaimolta et pääseekö leikkimää vai oliko jotai sovittuna. :D
Pistän viestiä heti kun tiedän.
Huomenna tiistaina klo 13. norse vs nekromantic
La 28.6. Klo 11 alkaa Quetzacotl Coldbloods vs Rottaralli.
Spoonyone
Spoonyone
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Ruojat mä oon töissä! ja tod näk viel jalkaisin liikkeellä huomenna. Järkätään kimppabussi Pelikaupalle tuon matsin loppu on nähtävä ;)syrja kirjoitti:Huomenna tiistaina klo 13. norse vs nekromantic
Häpee....
Koska mahtaa mun paholaisen päästä kentälle
- Ookami_Tez
Yritäppä ottaa tohon Louhivuoren Mikaan yhteyttä. Lähettelen sulle vaikka tekstiviestillä sen numeron niin voitte olla yhteyksissä Sotun ulkopuolellakin.jyri87v kirjoitti:Koska mahtaa mun paholaisen päästä kentälle
Great Teacher Ookami_Tez
Miks kaikki pelaa noin aikaisin? Ei tällaisilla normaaleilla ihmisilä oo mitään mahkuja päästä seuraamaan.Furinji kirjoitti:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Ruojat mä oon töissä! ja tod näk viel jalkaisin liikkeellä huomenna. Järkätään kimppabussi Pelikaupalle tuon matsin loppu on nähtävä ;)syrja kirjoitti:Huomenna tiistaina klo 13. norse vs nekromantic
Spoonyone
Spoonyone
Torstaina 10.7 klo 15 nurkilla. Norse vs Goblins (jollei ihmeitä satu). Mun ainoo tavote on tappaa se saamarin sahuri. Millään muulla ei oo väliä. Jäi traumat :D
Jupiterin kukot kohtaavat impel down Amazonit torstaina 10.7. Klo 14.00.
Kalat meni kotio...
Jaha siellon kymmenes päivä siis vähän urheilujuhlan tuntua taas, kun pari peliä yhtä aikaa. Muistakaa ottaa ylimääräiset nopat, kunnei kaupalla ole kuin yksi setti tällä hetkellä vissii. Täytyypä katsoa jos ehtii viikon päästä poikkeamaan :D
Pahasti näyttää siltä, että A-lohko jatkaa hurjaa etumatkaansa kolmannen kierroksen käynnistyessä tod.näk. lauantaina salohaltiat vs liskot.
- Ookami_Tez
Tänään pelattiin peli Averlandin Kokkikoulun ja Tupla Kallojen välillä. Noppa karma vieläkin tallella ja ottelu päättyi 2-0 voittoon puolituisille. Casualty jako meni 3-2 halflingeille, mutta lopuksi halflingeja oli yhtä paljon injury boksissa kuin kaaoksellakin yksi oli vaan kaatumisesta omin nokkineen. Halflingit pitävät nyt vielä johtoaseman lohkossaan. Kaupalla myös alkamassa aivan kohta Skittersneak Stealerssien ja Kaukometsän Paholaisten välinen ottelu, joten tulkaa kattomaan!
Great Teacher Ookami_Tez