Vähän paremmin liikkuvaa Khadoria?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
supertzar

Vähän paremmin liikkuvaa Khadoria?

Viesti Kirjoittaja supertzar »

Ja paremmin liikkuvaa siinä mielessä että sais mahdutettua kaks listaa yhteen kr multicaseen ni vois ehkä jaksaa joskus lähteä vähän kauemmakskin pelaamaan kun ei tarviis kuljettaa Conquestia. Vähän siis taustatyötä ennen kuin ostaa lisää tavaraa.

Tämmöstä on pelattu ja hyväksi todettu:
pIrusk
Conquest
Min. Battle mechaniks
Ternion
Great bears
Widowmakers
Full WGIDS w/ Joe
Full Demo corps

Ja juttuhan tosiaan on se, että iso kaveri pitäis korvata pikkukaverilla ilman että lista juurikaan muuttuu. Behemoth on vaihtoehto luulen ma? Mitäs lopuilla pisteillä? Iruskin kanssa myös Joe olis mahdollista siirtää toiseen listaan.

Tossa on kaverina ollu pSorscha infantryä vastaan mut se lista menee todennäkösesti joka tapauksessa uusiks. pButcher on vaihtoehto. Sitä kakkoslistaakin saa siis ehdotella. Uutta casteria en aio vähään aikaan ostaa, joten pSorscha ja pButcher on ne vaihtoehdot siihen.
I've never been the kind of man who laughs in the face of danger, much preferring to snigger behind its back and make vulgar hand gestures while it isn't looking.
shoddie

Re: Vähän paremmin liikkuvaa Khadoria?

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Mä liputtaisin edelleen noitten IFP:ien puolesta. Mä en tykkää niistä. Joku UA ja kone siihen kylkee ni vois toimia. Toisaalta toi conquest sopii tohon listaan kyl täysillä.
Saatko jostain vielä 2p pois jos droppaa conquestin ja mekaanikot ja ottais tilalle behen sekä Ifpit uuaalla?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”