Semmone. Oma hahmo Dark Souls ykkösessä. Tehty hiirellä skannatusta piirroksesta.

Kotikoneen näyttö on kalibroitu ja töissäkin kohtuullinen elitedisplay. Mutta lähtökohtaisesti jos kuvan näkemiseen tarvitaan ammattitason työkaluja, niin sitten on jotain pielessä koska niitä ei löydy edes prosentin puolikkaalta käyttäjistä. Ellet sitten tarkoituksella hae pientä yleisöä.Runic kirjoitti:Ei tuossa juu mitään kirkasta väritystä paljoa ole, joskin näyttö ja etenkin näytön kalibrointi vaikuttaa myös paljon. Itsellä näkyy ihan ok. Varsinkin figujen kuvaamisessa ja esillepanossa tämä on ärsyttävää; toisen näytöllä joku kuva/väri on kirkas, toisella se on fine, kolmannella ei näy mitään, ja myös sävyt vaihtelevat monitoreittain. Lisätään soppaan vielä kamera ja sen asetukset, henkilön näkö, ja huoneessa vallitsevat olosuhteet niin aww yeah. Joskus on tullut katsottua vaikka omiakin kuvia/piirroksia kaverin koneelta, ja todettua että mitäs nyt helvettiä.
Itsehän haaveilen siitä että maailmassa olisi joskus niin, että kaikki näytöt valmistetaan samoilla kalibroinneilla ja ominaisuuksilla. Mutta eihän sitä tule koskaan tapahtumaan. Itse käytän moista:
PS. Suosittelen joskus sarjan pelejä testaamaan, jos nyt tulee alunalkaenkaan muutoin pelattua.
Emmä sillä, kunhan suosittelin just incase.Dr. Icchan kirjoitti:Ja olen kyllä nähnyt Dark Souls pelin ja pelaan pelejä noin niinkuin muuten, peli vaan ei kiinnosta yhtään. Kaikki ei tykkää kaikesta, mä tykkään Kerbaleista.
Mun mielestä toi tausta sopii juurikin Dark Souls aiheisen hahmon taustaksi. Jos peliä on enemmänkin pelannut, niin siinä on välillä todella kryptisiä, lohduttomia ja psykedeelisiä alueita :D En nyt tiedä oliko tässä haettu mitään aikaisemmista, mutta itse ajattelen sen näin.Routasydän kirjoitti:Toi hahmo näyttää hienolta kaikinpuolin, hiton tummalta vaan, tausta mulle ei tosin aukene ollenkaan mitä siin on menossa.
Soturikin vois vähän vaaleempi olla ehkä.
Peliä koitin ite kans joskus :D hitsas kiinni varmaan tunnissa, siihe sit jäi.
-Routa