Ropecon 2014 Figuohjelma

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Ropecon 2014 Figuohjelma

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Olen itse tyytyväinen coniin infraan. Vaikka ilmoittauduin vähän myöhässä, oli kuitenkin demotettavia aika lailla koko ajan, eikä aika erityisen pitkäksi käynyt missään vaiheessa. Sisäänheittokin toimi kohtuullisen hyvin ja kysyivät aina ajoittain tilannettakin. Plussaa siitä. Conia ei nyt tällä(kään) kertaa ehtinyt erityisesti kokea, mutta ehkä sitä itsekin alkaa olla sen verran vanha, ettei sillä ole enää niin väliäkään, kunhan demotus toimii.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Con näköjään taas vaan vilahti ohi. Luulin, että se on vasta tulossa, mutta yleensähän se on aina ennen koulujen alkua. Eipä tässä olisi ollut figuakaan vielä valmiina jollei saa osallistua jo aikaisemmin nähdyllä figulla jne.

Tuon yhden kuvan täytyy kyllä olla photoshopattu, kun siinä näkyy jopa kaksi tyttöä/naista yhdellä kertaa pelaamassa jotain figupeliä kaiken lisäksi. Oikeasti kuvassa on varmasti slug pukeutuneena pedobeariksi ja kapteeni partoineen.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Gorkiporki kirjoitti:Con näköjään taas vaan vilahti ohi. Luulin, että se on vasta tulossa, mutta yleensähän se on aina ennen koulujen alkua. Eipä tässä olisi ollut figuakaan vielä valmiina jollei saa osallistua jo aikaisemmin nähdyllä figulla jne.
Ropeconin maalauskisaan saa osallistua aikeisemmin nähdyillä töillä. Tältä osin ei ole rajoitteita. Ehkä pitäisi tosin selvyyden vuoksi kirjata, ettei Ropeconiin aiemmin osallistuneilla töillä saa osallistua uudestaan (tämän tosin voisi olettaa olevan itsestäänselvää).

Lähinnä aiemmin nähdyllä työllä osallistumisessa on se riski, että ensivaikutelma on jo voinut syntyä tuomaristolle ja uutuusarvo on jotenkin lakaistunut. Vaikka tuomarit pyrkivätkin analyytisyyteen arvioinneissaan, jolloin tuollaisella ei pitäisi olla suurta merkitystä, niin tuomarienkin ollessa ihmisiä, niin pieni riski siihen on.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”