Fluff you! Miniturnaus syksyllä 2014 (PERUTTU!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: Fluff you! Miniturnaus syksyllä 2014 Krankun Kartanossa

Viesti Kirjoittaja syrja »

Siis unbound listalla pelkästään ne 4 thunderwolf loordia, eikä mitään muuta. Ei siinä trooppeja tarvita. Ja sitä paitsi wuffet ei saa scoutteja troopeiks. Mut joo tuo nyt olikin vaan ihan heitto.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Krank

Viesti Kirjoittaja Krank »

Maastonvalmistus projekti alkaa elokuussa. Ensimmäinen maastopala toiseen pöytään saapui eilen kuriirin toimittamana. Toivottavasti se "lunastaa" paikkansa. hint hint wink wink nudge nudge know what I mean know what I mean. ;)

Elikkä pelipöytäongelmat on enemmän tai vähemmän ratkaistu. Tämä kuukausi käytetään vielä armeijan maalaamiseen ja elokuu pyhitetään maaston tekemiseen jotta pelipöydät olisivat edustuskunnossa syyskuussa. Pisteytystä tarkennetaan vielä kunhan saan sopivan putken rauhallisia yövuoroja, joissa minulla on aikaa pohdiskella näitä asioita ja kirjata niitä jopa muistiin!
Krank

HUOM!!!!

Tällä kertaa aikataulun on kussut Suomen valtio. Eli joudun lähtemään larppaamaan käskettynä 9.-19.09. väliseksi ajaksi. Katson ensitilassa korvaavaa päivämäärää!!! Heti kun olen löytänyt sopivan ilmoitan täällä! Ilmoittakaa mikäli uusi ajankohta ei onnistukaan. Pahoittelut jo etukäteen.
Krank

Kertausharjoituksista johtuen uusi ajankohta on 27.-28.09!!!!!! Pidän ilmoittautuneet edelleen paikallaan mutta ilmoittakaa jos uusi ajankohta ei sovi!!!!
syrja

Jaahas. Tämäkin ois sit koht silleen ajankohtanen. Onkos isäntä ehtiny miettimään mitä skenaarioita pelataan ja kuis monta?
Krank

On miettinyt asioita ja pelikaupan kanssa sovittu maaston lainailuista ja *gasp* palkinnoista!!! :O (Viimeksi tänään).

Laitan kuluvan viikon aikana lisäinfoa skenuista, pisteytyksistä ja yleisjärjestelyistä. Koska aukioloajat eivät sido kartanoa varautukaa hyvin nukutulla yöllä :)
Krank

Asianomistajille laitettu lisäinfoa YV:llä.

Pari päivitystä.

1. Olen 19.9. päivä asti leikkimässä enkä tiedä miten paljon ehtii surffailla yms.
2. Pelikohtainen pisteytys muuttuu perus 0-20 systeemiksi yleisön toivomuksesta.
3. Osallistumismaksu pitää olla maksettuna 22.9. päivä mennessä. (Jotta saan palkinnot kaupalta)
4. Pelejä tulee yhteensä 15 kpl eli 7,5 kierrosta.
syrja

Krank kirjoitti:4. Varaa reilusti reilumeininki(tm) -asennetta!
Mitä pa**aa...Tommosia rajotuksia, en suostu.
Ei vaan. Mut mut mä joudun kyl luovuttaa paikkani. Työnantaja ei nyt tue vapaa-ajan hyvinvointia. Tätä hiukan pelkäsinkin. No ei voi mitään vaikka harmittaa. Koitan kyl jos pääsis paikalle katteleen menoa.
Eli jos ja kun joku kyttää vapaata osallistumispaikkaa. Niin nyt on hyvä iskeä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

saakuli jarkko, mun piti olla ainoa kun joutuu peruuttamaan. En saanut edes ketään suostumaan työvuoron vaihtoon(ihme sakkia kun ei sunnuntai lisät kelpaa). Eli ohi menee itseltäkin
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Paskavittu mulle kävi samoin. Lauantai on vapaa ja sunnuntaina aamuvuoro. Joten myös mun paikan voi laittaa jakoon. Sori boys.
Krank

Morjens! Täällähän tapahtui asioita sillä välin kun olin poissa. Elikkäs tilanne on nyt se, että pelaajia on sen verran vähän turnauksen mielekkääseen pitämiseen että tämä laitetaan perutuksi.

Jos olette jo ehtineet maksaa niin laittakaas YV:llä tilinumeronne niin siirretään rahat takaisin.

Vaimo on jokatapauksessa viikonlopun poissa joten tänne saa silti tulla pelaamaan ihan casual 40k peliä tai X wingiä.. TAI MOLEMPIA. Pistäkääs viestiä jos meinaatte tulla. Eli järjestän siten asiat että täällä on kaksi pöytää x wingille ja yksi 4x6 pöytä hammerille. Ei turnausta ei maksuja. Vain pelaamista ja illanviettoa porukalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”