Tarkoitus olisi pelata/pelauttaa Signal Close Actionia Warconissa Tampereella sunnuntaina 5.10 aamukymmenestä eteenpäin. Sikäli jos kiinnostuneita on, mukaan mahtuu hyvin. Skenaariona Mark Cambellin Monsoon Seas -kirjasta mukautettu 'Golden Chance' jossa Edward Hughes ja Thomas d'Orves ottavat yhteen Intian rannikolla helmikuun 28 päivä, vuonna 1781.
Vastakkain molempien osapuolten Intian asemalla tuolloin vaikuttaneet laivasto-osastot lähes kokonaisuudessaan.
Brittien osasto Sir Edward Hughesin johdolla:
Burford (70)
Eagle (64)
Suberb (74)
Worcester (64)
Exeter (64)
Ranskalaisten osasto Thomas d'Orvesin johdolla:
Bizarre (64)
Sévère (64E)
Flamand (56)
Orient (74L)
Ajax (64E)
Brilliant (64L)
Signal Close Actionia Warconissa
-
Mazikainen
Re: Signal Close Actionia Warconissa
Minä olen tähän lupautunut mukaan ja vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta tuo Signal Close Action
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
-
Sir T0inen
Laivastosotaa? Mää oon niin mukana.
Laitan skenun yksityiskodat yms mailitse. Nyt kasassa kolme, mutta sen kierommaksi ja hauskemmaksi peli menee mitä useampi on mukana sopassa. Neljällä pelaajalla saisi aikaan kaksiportaisen komentorakenteen molemmille puolille eli siis vapaaehtoisia värvätään edelleen.Sir T0inen kirjoitti:Laivastosotaa? Mää oon niin mukana.
-
Mazikainen
Sepäs oli mukavata. Neljällä pelaajalla pelattiin ja opeteltiin pelin perusteita kai noin puoliväliin (?) tappelun oikeaa kulkua. Laittelen kuvia ja mielipiteitä blogiin jahka löydän aikaa istahtaa koneelle työstämään. Kiitokset ticolle hostaamisesta, komeat on laivastot ja kyty rakentaa oma squadron kasvoi liki sietämättömäksi.
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.