"Avoimien ovien pelit" -ilmoituspalsta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: "Avoimien ovien pelit" -ilmoituspalsta
Aloitimme tänään Ookamin kanssa Flames of War testailun. Pääsimme alkuun vasta ja pelit jatkuu Torstaina klo 16 pintaan. Saa tulla katseleen ja kokeileenkin.
Flames of War (Late war, Western Front) Demopeliä
Ulvilassa To 24.10.13 klo 16-19.
YV:tä jos innostaa, tai jos tietää jo paikan, niin saa vaan ihan tulla paikalle.
Flames of War (Late war, Western Front) Demopeliä
Ulvilassa To 24.10.13 klo 16-19.
YV:tä jos innostaa, tai jos tietää jo paikan, niin saa vaan ihan tulla paikalle.
Kalat meni kotio...
Näyttää siltä, että.... lauantaina 10.5. pelataan nelkkaria... mutta miten ja missä... pysykää kuulolla.
Heittäkääs infoa tähän suuntaan kun selviää enemmän, sivusta seuraajan rooli saattaisi kiinnostaa ainakin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Vihjailin ja nyt pääsen paljastelemaankin.Furinji kirjoitti:Näyttää siltä, että.... lauantaina 10.5. pelataan nelkkaria... mutta miten ja missä... pysykää kuulolla.
Lauantaina 10.5. Pelikaupan aukioloaikana Ihan tavallinen pelipäivä.
Oho, peukkua tälle! Paikalle olis voinut tulla ihmettelemäänkin mutta ei aikataulut natsaa.
jahas nyt lähti lapsenvahti hakemus vetämään sitten, ajattelin että ilta pelejä olisi ollut mutta katsotaan miten käy. Niin ja kait sitä oma lista pitää myös vääntää kasaan jos pääsis vaikka noppaa heittämään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Tosiaan Flames of Waria 23-26.8. Joka päivä tiukkaa sotimista. Ulvilassa pelaillaan.
Kalat meni kotio...
Koska vaimo poissa, niin X-wingiä 27.-28.9. Harjavallassa. :)
Eli Ulvilassa räjähtää taas! Kaverini Matti tulee helsingistä meille pelaileen. Kaksi päivää jatkuvaa figutusta ja illat juodaan kaljaa. Viikolla tottakai, koska se on ammattimaista. Eli Ke 6.5 ja To 7.5. On ne päivät kun taistellaan raivolla, ja hankitaan se paikka Valhallaan. Huudelkaa jos haluatte tulla mukaan. Yleensähän nämä ovat olleen spektaakkelimaisia supermenestyksiä.
Peleinä tällä hetkellä:
-Flames of War Caen kamppis. Normandian maihinnousumättöä
-Jugula gladiaattorimättöä
-Saga viikinkimättöä
ja
- X-Wing erittäin rennolla kasuaalilla meiningillä. Eli star wars lentelymättöä
Peleinä tällä hetkellä:
-Flames of War Caen kamppis. Normandian maihinnousumättöä
-Jugula gladiaattorimättöä
-Saga viikinkimättöä
ja
- X-Wing erittäin rennolla kasuaalilla meiningillä. Eli star wars lentelymättöä