Cryx metaa peikkoja
Cryx metaa peikkoja
Puolasta tarttu peikkokuume meikäläiseenki. Tottakai eka juttu mitä lähin tekee sen jälkee ku totesin et row on kiva ja et sit pitäs keksii cryxdroppi. Ei menny kauuaa aikaa ku totesin et kyl se pGrim on. Sitä vastaan tuli kolme kertaa pelattua puolanmatkalla ja vaikka (teoriassa, melkeen) voitin kaikki pelit ni joka matsissa se yllätti et kuinka perseestä se osaa olla. Kasasin sit tämmösen peruskivan cryxpudotuslistan:
System: Hordes
Faction: Trollblood
Casters: 1/1
Grim Angus (*6pts)
* Storm Troll (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Pyre Troll (4pts)
Vähän lähin siltä kantilta et mikä kaikki mua vituttaa cryxpelaajana.
pGrim: Vähän niinku eDenny, paitsi et medibase ja kaikin puolin huonompi. Fiitti on kiva, hidastaa ja tekee burrowereista murhaajia ja nysseistä supertarkkoja, marked for death on spelli jota ei koskaan tullu dennyllä castattua mut peikoilla se maistuu jotenki makeammalta. Kovan rangen omaava stealthin ignoraava pyssy poistaa sireeneitä ja pistol wraitheja ja satyxis UAita ja KD pyssy auttaa armorcrackingissa/casterkilleissä. Cross country on hyvä olla olemassa.
Storm Troll: Vakuutti puolassa, rat 4 on vähän mut jos on pakko ni kyl sen saa ihan ookoolukemiin aimilla/featilla/marked for deathilla. Lightning generator poistaa jalkaväkeä ja electroleap animus enabloi juttuja. Bomberi voi fiittivuorolla chargata jotain isohkoa ja tappaa kaiken jalkaväen siitä ympäriltä, tai jotain. Toimii se cygnarillaki.
Troll Impaler: Lähinnä snipen takia, mut kai se ihan ok peto muutenki on.
Dire Troll Bomber: Pommeja piu piu. Jos pGrim saa snipettyä styxiUA:n aikasin pois ni kaikki on kivaa. Pehmentää isoja kohteita pommeilla ja sit finishaa pyren animuksen kaa/storm trollin animuksen kaa. Tappaa jalkaväkeäkin jos ei oo parempaa tekemistä.
Nyssit: Korkeen defencen nihkeyksiä jotka ampuu semitarkasti on nopeita ja pärjää ihan ok meleessäki. Cryxpelaajana mua on aina vähän ketuttanu noi jos ne ei helposti putoo monttuun tai jotain. Krokodoko tekee näistä vieläki ikävämpiä.
Pyg Burrowers: Kuolasin näitä joskus aikasemminki. Ihan sairaita mat 4-11 murhamasiinoita. Tappaa keskisuuria/vähän isompiaki juttuja alfalla ja sit jammailee jotain. Krokodoko antaa undeadin ni ne ei vahinkofleeaa. En nää mitään syytä olla ilman näitä.
Trollkin Scattergunners: Nääki onnistu vakuuttamaan. Aluks kelasin et ne on ihan k clear!:in kanssa poistaa jalkaväkeä modeleiden kimpusta mut on ne yllärihyvii meleessäki ja niilt löytyy randomilla quick work. Hilluu ampujien takana ja dejammaa. En tiiä riittääks miniyksikkö mut haluun krokodokon.
Fell caller hero: +Mat burrowereille tai scattergunnereille. On se ihan ok meleessäki ja on sil joku hyvän ratin spray. Kolmella pinnalla semmonen ostos ettei sitä voi oikeen jättääkkää.
Krokodoko: Aina vituttaa vastapuolella kenttää. Undead sulkee niin monta juttua cryxiltä pois ja tough nyssit on tough. Ei huono loppupelinappi, tappamalla nyssin autohit pow11 jonnekki ei voi olla huono idea.
Horthol ja pyre: Vähän kyssäri, silleen haluun pyren listaan koska +2damage auttaa armorcrackissa ja vaik aoe3 on olematon ni se on kuitenki autofirelätty buustatulla damagella. Teoriassa jostain voi taikoo pinnan ja vaihtaa pyren slagiin auttaa armorinpoistossa mut muh autofirelätty : <
Listan pitäs tollasena tappaa aika hemmetin hyvin jalkaväkeä ja pärjätä hyvin muutamaa heviäki vastaan. Päivän kysymys on et mitä teen väärin ja tarviinks mä oikeesti pyree ja stormia? Horthol ja stormi pois ja pyre pgrimille on 7pinnaa johonki fiksuun niinku bushwackereihin jotka ampuu, tai jotain. Sillon jää electroleapit ja lightning generator pois kyl. Sen lisäks multa tuntuu et toi ei jammaa tarpeeks eikä tapa bilejä tarpeeks hyvin. Voittaaks tää esim gaspy2? Entä pSkarre tai kumpikaa denny?
Cryxin lisäks tän pitäs handlaa kaikki mitä Runes of War ei handlaa, eli mitä?
Shamaanipossut ois kans kiva mahuttaa listaan mut mistä ihmeestä pinnoja.
Edit: Siistin vähän kieltä.
System: Hordes
Faction: Trollblood
Casters: 1/1
Grim Angus (*6pts)
* Storm Troll (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Pyre Troll (4pts)
Vähän lähin siltä kantilta et mikä kaikki mua vituttaa cryxpelaajana.
pGrim: Vähän niinku eDenny, paitsi et medibase ja kaikin puolin huonompi. Fiitti on kiva, hidastaa ja tekee burrowereista murhaajia ja nysseistä supertarkkoja, marked for death on spelli jota ei koskaan tullu dennyllä castattua mut peikoilla se maistuu jotenki makeammalta. Kovan rangen omaava stealthin ignoraava pyssy poistaa sireeneitä ja pistol wraitheja ja satyxis UAita ja KD pyssy auttaa armorcrackingissa/casterkilleissä. Cross country on hyvä olla olemassa.
Storm Troll: Vakuutti puolassa, rat 4 on vähän mut jos on pakko ni kyl sen saa ihan ookoolukemiin aimilla/featilla/marked for deathilla. Lightning generator poistaa jalkaväkeä ja electroleap animus enabloi juttuja. Bomberi voi fiittivuorolla chargata jotain isohkoa ja tappaa kaiken jalkaväen siitä ympäriltä, tai jotain. Toimii se cygnarillaki.
Troll Impaler: Lähinnä snipen takia, mut kai se ihan ok peto muutenki on.
Dire Troll Bomber: Pommeja piu piu. Jos pGrim saa snipettyä styxiUA:n aikasin pois ni kaikki on kivaa. Pehmentää isoja kohteita pommeilla ja sit finishaa pyren animuksen kaa/storm trollin animuksen kaa. Tappaa jalkaväkeäkin jos ei oo parempaa tekemistä.
Nyssit: Korkeen defencen nihkeyksiä jotka ampuu semitarkasti on nopeita ja pärjää ihan ok meleessäki. Cryxpelaajana mua on aina vähän ketuttanu noi jos ne ei helposti putoo monttuun tai jotain. Krokodoko tekee näistä vieläki ikävämpiä.
Pyg Burrowers: Kuolasin näitä joskus aikasemminki. Ihan sairaita mat 4-11 murhamasiinoita. Tappaa keskisuuria/vähän isompiaki juttuja alfalla ja sit jammailee jotain. Krokodoko antaa undeadin ni ne ei vahinkofleeaa. En nää mitään syytä olla ilman näitä.
Trollkin Scattergunners: Nääki onnistu vakuuttamaan. Aluks kelasin et ne on ihan k clear!:in kanssa poistaa jalkaväkeä modeleiden kimpusta mut on ne yllärihyvii meleessäki ja niilt löytyy randomilla quick work. Hilluu ampujien takana ja dejammaa. En tiiä riittääks miniyksikkö mut haluun krokodokon.
Fell caller hero: +Mat burrowereille tai scattergunnereille. On se ihan ok meleessäki ja on sil joku hyvän ratin spray. Kolmella pinnalla semmonen ostos ettei sitä voi oikeen jättääkkää.
Krokodoko: Aina vituttaa vastapuolella kenttää. Undead sulkee niin monta juttua cryxiltä pois ja tough nyssit on tough. Ei huono loppupelinappi, tappamalla nyssin autohit pow11 jonnekki ei voi olla huono idea.
Horthol ja pyre: Vähän kyssäri, silleen haluun pyren listaan koska +2damage auttaa armorcrackissa ja vaik aoe3 on olematon ni se on kuitenki autofirelätty buustatulla damagella. Teoriassa jostain voi taikoo pinnan ja vaihtaa pyren slagiin auttaa armorinpoistossa mut muh autofirelätty : <
Listan pitäs tollasena tappaa aika hemmetin hyvin jalkaväkeä ja pärjätä hyvin muutamaa heviäki vastaan. Päivän kysymys on et mitä teen väärin ja tarviinks mä oikeesti pyree ja stormia? Horthol ja stormi pois ja pyre pgrimille on 7pinnaa johonki fiksuun niinku bushwackereihin jotka ampuu, tai jotain. Sillon jää electroleapit ja lightning generator pois kyl. Sen lisäks multa tuntuu et toi ei jammaa tarpeeks eikä tapa bilejä tarpeeks hyvin. Voittaaks tää esim gaspy2? Entä pSkarre tai kumpikaa denny?
Cryxin lisäks tän pitäs handlaa kaikki mitä Runes of War ei handlaa, eli mitä?
Shamaanipossut ois kans kiva mahuttaa listaan mut mistä ihmeestä pinnoja.
Edit: Siistin vähän kieltä.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Re: Cryx metaa peikkoja
Hyi vitja. Toi on kyl just tommonen lista mitä vastaan en tykkäis ite cryxillä pelaa. Vaikee sanoa, ku ei oo peikkokokemusta et miten toi sit pöydällä pelais.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mission accomplished?petskules kirjoitti:Hyi vitja. Toi on kyl just tommonen lista mitä vastaan en tykkäis ite cryxillä pelaa. Vaikee sanoa, ku ei oo peikkokokemusta et miten toi sit pöydällä pelais.
Eiks joku eGaspy vaan pilvee bilet ja excarnatepurgee mut vittuun/fiittaa pedot pois?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- GreenMeanie
Nii puolas puhuit MMM pelailusta mikä antais Janissan vapaaks mikä nyt ois kaiketi aina aika kiva, mut jos sen tarvii runesiin niin kyl kai horglellekki käyttö löydy.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
1. Excarnatelle on nihkeempiä kohteita ku haluis. Kaikki on undeadeja tai niil on tough tai ne on hevon kuusessa ja def 15+ (nyssit)The_Edge kirjoitti:Mission accomplished?petskules kirjoitti:Hyi vitja. Toi on kyl just tommonen lista mitä vastaan en tykkäis ite cryxillä pelaa. Vaikee sanoa, ku ei oo peikkokokemusta et miten toi sit pöydällä pelais.
Eiks joku eGaspy vaan pilvee bilet ja excarnatepurgee mut vittuun/fiittaa pedot pois?
2. Pilven takaa saa yllättävän monta bileä pois sprayaamalla tai burrowereilla hakemalla ku ne tulee ylös ja jopa ranged aseillaan osuu siihen DEF 10:iin.
3. Sit ku saat sen purgen ni siihen jää kuitenkin yllättävän vähän jengiä alle, joiden panssarista se purge ei mee läpi ja sit ne toughaa ja on immuuneja sille korroosiolle.
Voi toki saada superhyvän purgenkin mut aika monta syytä miks se plääni voi jäädä torsoks eikä kantsi koko gaspypeliä laskee sen varaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
joo... toi on efektiivisesti sama millä oon tulossa fanaan ownaamaan.
Bomberi epäilyttää vähän, ja oon miettiny EBDT sen tilalle. Hyvä animus, ja vois koittaa pitää cryx castereita edes vähän rehellisempänä.
MfD range on vaan 8" ja ilman janissaa sen heittäminen voi olla turmiollista. tämän takia ite meinasin horglen ja pyren tilalle ottaa janissan ja minimi kiven+ua
kivi poistaa incorpot ja stelhit max 9" itestään ja ei varsinaisesti tarkoita casterin uhraamista susille...
Tervetuloa peikkojengiin hei! Hajoo vttu Cryxiin! Tuff tuff!
Bomberi epäilyttää vähän, ja oon miettiny EBDT sen tilalle. Hyvä animus, ja vois koittaa pitää cryx castereita edes vähän rehellisempänä.
MfD range on vaan 8" ja ilman janissaa sen heittäminen voi olla turmiollista. tämän takia ite meinasin horglen ja pyren tilalle ottaa janissan ja minimi kiven+ua
kivi poistaa incorpot ja stelhit max 9" itestään ja ei varsinaisesti tarkoita casterin uhraamista susille...
Tervetuloa peikkojengiin hei! Hajoo vttu Cryxiin! Tuff tuff!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Hajoo kans B3...
ja Siegeen
ja uuteen kroko engineen.
ja mountain kingiin!
ja siihen et ei vaan löydy reach hevyi
ja rölli mirroreihin
ja oikeastaan kaikkeen mihin et oo hajonnut ku pelaat cryxii
- GreenMeanie
Mika nyt on vähän ruma ja tyhmä kun se ei tiedä ees et Runes tarvii Janissan.Swordie kirjoitti:ja siihen et ei vaan löydy reach hevyi
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
mikä tämmönen Janissa on mistä kaikki puhuu?
unohdin... Hajoo kans siihen ku ei oo nodei
Mikan ulosanti foorumeilla on kyl parantunu viime aikoina.
Nyt tainnu korkki narahtaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
haluan olla aktiivisesti mukana skenessä
- GreenMeanie
Kelatkaa kuin mont postii MK feidas jos 10 tuli puoles tunnis perille.Swordie kirjoitti:haluan olla aktiivisesti mukana skenessä