Cutlass merirosvoskirmish kesällä 2014
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Cutlass merirosvoskirmish kesällä 2014
Kiitos... Pieni rottalauma kävi taloksi uuteen majataloon.

O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
juu on kyllä kiinnostusta ja 7 äijää maaleissa ja toinen mokoma aina välillä työ alla kaiken muun ohella, tässä on viime aikoina pitäny revetä joka suuntaan niin on foorumi jäänyt vähille :D. Hei tässä kuussa tulee kivoja pelejä.. ja kettu siinä meni taas se vähäinen vapaa aika.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Pelasin kaverini kanssa ensimmäisen pelin ja aloitimme kampanjan. Ekan pelin tarkoitus oli lähinnä kokeilla sääntöjä.
Kampanjaan pääsee kyllä halukkaita mukaan... Pelaamme ehkä noin kerran viikossa arkipäiviniä klo 17-18 alkaen tai joskus viikonloppuisin. Laittakaahan viestiä kuka tulee mukaan.
-Pelaamme sääntökirjan mukaan
-Joukot pitää olla maalattu
-Muutamia sääntöjä jouduimme linjaamaan ja nämä tarvittaessa käydään läpi uudelleen, mutta ovat sitten samat kaikille.
-Pelaamme minun luonani ja kuuntelemme merkkari musiikkia.
Tässä vaiheessa kampanjassa:
Minä: Ihmispiraatit
Kaverini: Ihmiskaapparit
Kampanjaan pääsee kyllä halukkaita mukaan... Pelaamme ehkä noin kerran viikossa arkipäiviniä klo 17-18 alkaen tai joskus viikonloppuisin. Laittakaahan viestiä kuka tulee mukaan.
-Pelaamme sääntökirjan mukaan
-Joukot pitää olla maalattu
-Muutamia sääntöjä jouduimme linjaamaan ja nämä tarvittaessa käydään läpi uudelleen, mutta ovat sitten samat kaikille.
-Pelaamme minun luonani ja kuuntelemme merkkari musiikkia.
Tässä vaiheessa kampanjassa:
Minä: Ihmispiraatit
Kaverini: Ihmiskaapparit
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
No siis joo! Kyllä mää ainakin sillain satunnaisesti voisin tulla pelaileen, että jos laitat infoa kun olisi pelejä, niin katsotaan jos pääsen mestoille.
Olen siis mukana, vanhalla tutulla:
Harri: Royal Navy
EDIT: Onko teillä nyt kaikilla se ilmainen nuija messissä? Kun oon listani tehnyt siltä pohjalta, että tarviiko alkaa muutteleen.
Olen siis mukana, vanhalla tutulla:
Harri: Royal Navy
EDIT: Onko teillä nyt kaikilla se ilmainen nuija messissä? Kun oon listani tehnyt siltä pohjalta, että tarviiko alkaa muutteleen.
Kalat meni kotio...
Hyvä hyvä. Ilmoittelen kun tiedän koska seuraavaksi olisi tarkoitus pelailla.
Joo tuo nuija on yksi asia mitä pohdeimme ja teimme niin kuin säännöissä. Ensimmäinen nuija on ilmainen ja se on yksi common ase, jos hahmolle hommaa toisen, niin se kustantaa sitten lisähintaa. (ilmaista nuijaa ei voi myöskään siirtää toiselle ukolle toiseksi aseeksi)
Ship pistol = yksi common ase.
Brace ship pistol = kaksi common asetta. (Syy, että tavallisten pistoolien kohdalla ei ollut mainintaa, että brace laskettaisiin yhdeksi aseeksi.)
Duelling pistol = yski uncommon ase.
Brace duellin pistol = yksi uncommon ase. (Tästä olis taas maininta että kaksi duelling pistoolia on yksi uncommon ase)
Oikeastaan nämä olis ainoat linjaukset aseiden suhteen. Päätimme tehdä niin, että kun säännöissä ei asiasta mainita enempää niin näin mennään. Ja eikä pysty hoardaamaan peruspistooleita ihan liikaa.
Joo tuo nuija on yksi asia mitä pohdeimme ja teimme niin kuin säännöissä. Ensimmäinen nuija on ilmainen ja se on yksi common ase, jos hahmolle hommaa toisen, niin se kustantaa sitten lisähintaa. (ilmaista nuijaa ei voi myöskään siirtää toiselle ukolle toiseksi aseeksi)
Ship pistol = yksi common ase.
Brace ship pistol = kaksi common asetta. (Syy, että tavallisten pistoolien kohdalla ei ollut mainintaa, että brace laskettaisiin yhdeksi aseeksi.)
Duelling pistol = yski uncommon ase.
Brace duellin pistol = yksi uncommon ase. (Tästä olis taas maininta että kaksi duelling pistoolia on yksi uncommon ase)
Oikeastaan nämä olis ainoat linjaukset aseiden suhteen. Päätimme tehdä niin, että kun säännöissä ei asiasta mainita enempää niin näin mennään. Ja eikä pysty hoardaamaan peruspistooleita ihan liikaa.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Koitetaan keretä mukaan kääpiö merkkareilla, en lupaa vielä kuitenkaan.
Soi viulu
Ihmis privateerit. Ja ei ole nuijaa, mä aattelin että ne lisä bonukset tappeluun on hintansa väärttejä, kattoo yt sitten onko tulevaisuudessa varaa antaa tykin ruualle mitään muuta kuin sen nuijan :D. Tosin mulla on yleensä ilta vuoroja joten en välttämättä ehdi arki päivisin, ja aina välillä on viikonloppuisinkin töitä(ihanaa tämmönen epä säännöllinen työ rytmi)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
On ollut figuilu jäähyllä hetken. Katsotaan, jos joulukuun aikana olisi peliä.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto