Tää olis toimiva ratkaisu :) sit pitää vaan järkätä tapahtuma mihin Nagash on sallittu...Niblebitzer kirjoitti:A4 arkillinen hautakiviä... ;-Dookkeri kirjoitti:3 boksia chariotteja ;)smaxx kirjoitti:Morghast Harbingersit on kyllä niin makeita modeleita, että jo noiden takia voisi alkaa kokoilemaan undead armeijaa. Jospa hommais vaan noi isot möllit ja tekisi niistä armeijan. Core pitäisi vaan saada minimiefortilla tehtyä, ehkä vaan jäätävää unitfilleriä.
Warhammer: The End Times
Re: Warhammer: The End Times
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Jos tämmönen tulee, niin oon 95% varmasti paikalla! Support!smaxx kirjoitti: Tää olis toimiva ratkaisu :) sit pitää vaan järkätä tapahtuma mihin Nagash on sallittu...
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
-
Mithrandir
Kannattaa ehkä odottaa että GW on saanut ulos pari muutakin End Times -kirjaa, jos nyt hoppuilee tuollaisen turnauksen kanssa niin voi olla että muilla paitsi UL:n pelaajilla jää ikävä maku suuhun turnauksesta ja sitten seuraavalle ei löydy kovnkaan paljon osallistujia. Ei kai tässä pitäisi mennäkään kuin pari kolme kuukautta niin on niitä kirjoja tullut lisää.Oskari kirjoitti:Jos tämmönen tulee, niin oon 95% varmasti paikalla! Support!smaxx kirjoitti: Tää olis toimiva ratkaisu :) sit pitää vaan järkätä tapahtuma mihin Nagash on sallittu...
Onko tapahtuma automaattisesti turnaus? Turnaus jossa nagash olisi laillinen olisi varmaankin 100% compitonMithrandir kirjoitti:Kannattaa ehkä odottaa että GW on saanut ulos pari muutakin End Times -kirjaa, jos nyt hoppuilee tuollaisen turnauksen kanssa niin voi olla että muilla paitsi UL:n pelaajilla jää ikävä maku suuhun turnauksesta ja sitten seuraavalle ei löydy kovnkaan paljon osallistujia. Ei kai tässä pitäisi mennäkään kuin pari kolme kuukautta niin on niitä kirjoja tullut lisää.Oskari kirjoitti:Jos tämmönen tulee, niin oon 95% varmasti paikalla! Support!smaxx kirjoitti: Tää olis toimiva ratkaisu :) sit pitää vaan järkätä tapahtuma mihin Nagash on sallittu...
-
Mithrandir
Tokihan fluffikkaampi muoto tapahtumalle oisi useamman pöydän levyinen megabattle, jossa Nagashia vain 1kpl.
Mutta kai sillä aika moni tahtoo pelata, joten turnaus oisi siinä mielessä reilumpi. Kuitenkaan se ei ole mikään autowin-jyrä, joten Nagashia käyttävät UL-armeijat ovat varmasti sieltä reiluimmasta päästä.
Mutta kai sillä aika moni tahtoo pelata, joten turnaus oisi siinä mielessä reilumpi. Kuitenkaan se ei ole mikään autowin-jyrä, joten Nagashia käyttävät UL-armeijat ovat varmasti sieltä reiluimmasta päästä.
Kaitpa sitä muitakin vaihtoehtoja on kuin turnaus tai megabattle. Ainakin itellä on melkeen parhaat muistot figupelien saralta erilaisista kampanjaviikonlopuista, joissa pelataan taisteluita narratiivin ohjaamina.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
-
Mithrandir
Mutta kärsiikö narratiivi jos Nagashia on siellä useita kappaleita?
Nostetaas vähän tätä.
Eli kuinka moni sai hankittua Glottkin kirjan? Mielipiteitä?
Uudet spessut on aika turhia uutta Karl Franzia lukuun ottamatta. Nurgle spessut on hitaita kuin mitkä, saavat vaan nurglen lorea, eivätkä edes omaa kunnon wardia. Ensimmäinen ajatus näiden kohdalla oli, että miksi pelaisin näitä, enkä kiekkolordii/daemoin princee/greateria? Noh, eipä ainakaan voi GW:tä codex creepistä syyttää. En oikein näe noille uusille Nurgle Spessuille mitään käyttö tarkoitusta, ellei ole "fluffipelaaja", itse inhoon koko sanaa.
Legions of Chaos lista ei oikeestaan tee muuta, kuin buffaa woccia. Tätä listaa pelatessa reign of chaos osuu vain vastustajan yksiköihin ja kaikki negatiivinen taulukossa koskee vaan demoneita armeijassa. Miks sitä ees haluis pelata woccia, kun legions of chaos ei heikennä woccia yhtään, mutta antaa paljon kaikkea kivaa, niin kuin parhaat palat demoneista.
Beastmeneistä en sano mitään, kai ne markeilla on parempii kuin ilman...
Uudet spessut on aika turhia uutta Karl Franzia lukuun ottamatta. Nurgle spessut on hitaita kuin mitkä, saavat vaan nurglen lorea, eivätkä edes omaa kunnon wardia. Ensimmäinen ajatus näiden kohdalla oli, että miksi pelaisin näitä, enkä kiekkolordii/daemoin princee/greateria? Noh, eipä ainakaan voi GW:tä codex creepistä syyttää. En oikein näe noille uusille Nurgle Spessuille mitään käyttö tarkoitusta, ellei ole "fluffipelaaja", itse inhoon koko sanaa.
Legions of Chaos lista ei oikeestaan tee muuta, kuin buffaa woccia. Tätä listaa pelatessa reign of chaos osuu vain vastustajan yksiköihin ja kaikki negatiivinen taulukossa koskee vaan demoneita armeijassa. Miks sitä ees haluis pelata woccia, kun legions of chaos ei heikennä woccia yhtään, mutta antaa paljon kaikkea kivaa, niin kuin parhaat palat demoneista.
Beastmeneistä en sano mitään, kai ne markeilla on parempii kuin ilman...
Oskari kirjoitti:Nostetaas vähän tätä.
Itse olen nähnyt näitä spesiaalejen profiileja.
Kaarlosta tehtiin täys peto, lentää, 9 woundia, 10 attackia jotka aiheuttaa D3+1 woundia ei armour savea.WS7, S6,T5,I9.
Glottkinnit vaikutti aika heikolta, huima ykkösen inikka johtaa siihen että kaikki lyö ennen sitä, ei armoria, ei wardia, pelkkä 4+ rege.
- Hammerheart
On sillä 4+ armor (millä ei nyt tietty ihan kamalasti juhlita).Jomppexx kirjoitti:Glottkinnit vaikutti aika heikolta, huima ykkösen inikka johtaa siihen että kaikki lyö ennen sitä, ei armoria, ei wardia, pelkkä 4+ rege.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
No onhan se 4+ save nyt parempi kuin ei mitään, ykkösen inikka tosiaankin sattuu.Hammerheart kirjoitti:On sillä 4+ armor (millä ei nyt tietty ihan kamalasti juhlita).Jomppexx kirjoitti:Glottkinnit vaikutti aika heikolta, huima ykkösen inikka johtaa siihen että kaikki lyö ennen sitä, ei armoria, ei wardia, pelkkä 4+ rege.
Kirja on itsellä vasta postissa tulossa kun GW:ltä sen tilasin, petomiehet varmasti merkeistä tykkää, ja monogod dempat sai buffia.
-Juha-
-
Mithrandir
Itse ajattelin ostaa digiversion ensi kuussa, niitähän kyllä varastossa riittää. Teen ehkä saman Nagashin kirjan kanssa.
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Olen niiden harvojen joukossa, joka sai kirjan.
GW:n puolelta ihan säädytöntä, kuinka vähän noita kirjoja oikeasti on painettu. Vaikka olen aktiivinen Ipadin hiplailija, en edelleenkään halua kirjojani digitaalisena kytkettynä Applen tiliin. Kun joku päivä leluni päättää päivänsä, ei minulla ole pääsyä digi-julkaisujen äärelle. Miten muutenkaan lainaisin kirjaa kaverille luettavaksi?
Olen samaa mieltä siitä, että ainoa hyvä speccu Glottkin kirjassa on KFC.
Erikoista mielestäni oli myös se, että Nurglen speccuilla pl Glottkin ei ollut edes fearia. Large targetit onkin jo käyty läpi useampaan kertaan.
GW:n puolelta ihan säädytöntä, kuinka vähän noita kirjoja oikeasti on painettu. Vaikka olen aktiivinen Ipadin hiplailija, en edelleenkään halua kirjojani digitaalisena kytkettynä Applen tiliin. Kun joku päivä leluni päättää päivänsä, ei minulla ole pääsyä digi-julkaisujen äärelle. Miten muutenkaan lainaisin kirjaa kaverille luettavaksi?
Erikoista mielestäni oli myös se, että Nurglen speccuilla pl Glottkin ei ollut edes fearia. Large targetit onkin jo käyty läpi useampaan kertaan.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
Jospa 9 edikassa fearista ja terrorista tehdään harvinaisempia, mutta niille annetaan suurempi merkitys.Niblebitzer kirjoitti:Olen niiden harvojen joukossa, joka sai kirjan.
Tällä hetkellä yhdelläkään yksiköllä BSB:n ja kenun LD:n sisällä ei tarvitse fearia pelätä, terroria ehkä vähän.
Sain sittenkin näköjään Glottkinin varattua, joten voikin jatkossa sallia turnauksiin glottkinin spessut niille joilla on kirja mukana, heh hee... KFA, kentälle siitä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Lieneekö kovin salainen salaliittoteoria, jos arvelen tavoitteiden olevan:Niblebitzer kirjoitti:GW:n puolelta ihan säädytöntä, kuinka vähän noita kirjoja oikeasti on painettu.
a) paperifanien usuttaminen kauppaan ostamaan heti ja varmuuden vuoksi liikoja ajattelematta,
b) oman verkkokaupan aseman pönkittäminen ja
c) jonoon jääneiden hienovarainen työntäminen digikaupan puolelle.
Kun viimeeksi katsoin, digiversio oli noin 0.01 puntaa printtiä halvempi, vaikka fiksumpi osaa varmaan päätellä näiden suhteelliset tuotantokustannukset. Mikäs sen mukavampaa kuin ohjata ihmiset ostamaan tiedostoja samalla rahalla. Ei tarvitse ylläpitää tilauslistoja, varastoja tai logistiikkaa omassa päässä tai jälleenmyyjien suuntaan, eikä myöskään jättää siivua kivijalkakaupan kassaan. Fyysinen painos pihalle ja pois päiväjärjestyksestä viikossa, loput maksavat täyden hinnan biteistä. Tehokasta. Koko hommassa häviävät vain asiakkaat ja jälleenmyyjät, eli ei yksikään merkityksellinen osapuoli. Toivottavasti konseptin keksijä kuittaa innovaatiostaan hyvät bonukset.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Täytyy muistaa tuoda sulle tyhjä KFC:n kanapönttö seuraavan Lontoon keikan jälkeen ;-Psmaxx kirjoitti:Sain sittenkin näköjään Glottkinin varattua, joten voikin jatkossa sallia turnauksiin glottkinin spessut niille joilla on kirja mukana, heh hee... KFA, kentälle siitä.
Einy, täytyy vain pelaa isoja lauttoja ja ripotella sankarit eri paikkoihin.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
Musta toi super-Kaarlo on ihan tervetullut lisä, ainakaan porukkaa ei välttämättä houkuta samalla tavalla monstrous infantry/beast/cavalryn pelaaminen. Toi tekee niistä wokkia hetkessä ja pääsee helposti kiinni niihin . Greaterit, lohikäärmeet/chimerat sun muut taas voi vaan juosta/lentää karkuun...
Vois kans kuvitella, että yks syy miksei GW paina kirjoja enempää on piratismi, jos tää kirja ei olis rajattu painos, niin moni varmaan vaan warettais sen ja ostais ehkä joskus.
Vois kans kuvitella, että yks syy miksei GW paina kirjoja enempää on piratismi, jos tää kirja ei olis rajattu painos, niin moni varmaan vaan warettais sen ja ostais ehkä joskus.
Errmm? Nyt kun se on "limited edition", ne jotka ei sitä ehtineet ostamaan, warettaa sen vaikka olisivat muuten ostaneet sen.Oskari kirjoitti:Musta toi super-Kaarlo on ihan tervetullut lisä, ainakaan porukkaa ei välttämättä houkuta samalla tavalla monstrous infantry/beast/cavalryn pelaaminen. Toi tekee niistä wokkia hetkessä ja pääsee helposti kiinni niihin . Greaterit, lohikäärmeet/chimerat sun muut taas voi vaan juosta/lentää karkuun...
Ja mitenkäs nämä, jotka missasivat ne 2 tuntia joitka niitä vielä oli myynnissä ostaa sen? Epäilen että kaikki haluaa sitä digital editionia.
Jos se kirja on pakko saada, niin vielä voi koittaa ebaystä, siellä niitä on muutama vie ihan kohtuu hintaan. Valittaminen ei auta. Voit tietty laittaa asiakaspalautteen GW:lle.