Kiitoksia infosta tuli tarpeeseen. Lopputalven olen aika ahkerasti käynyt nuita FT fleettejä katselemassa. Hinta ei vaikuta pahalta, mutta opiskelinjan budjetilla ollaan vielä menty. Onneksi taas kohta on kesä.finmirage kirjoitti:Moro,
GZG kauppa on luotettava ja sieltä saa sitä mitä tilaa (Just tulossa Stargrunt 15mm figuja itselleni ja visalla maksoin suoraan). Voin suositella! Mulla on iso laivasto tuota Full Thrustin NSL:ää. En ole koskaan päässyt peliä pelaamaan, kun noita figuja ei ole kellään tuntemallani henkilöllä, mutta tosi mielellään kyllä pelaisin jos seuraa löytyis. Figut on luonnossakin siistejä ja niitä on kiva maalata. GZGn kaupasta löytyy myös hyvä valikoima siviilialuksia ym. kamaa.
P.S. Ajattelin hommata tuohon jollain aikataululla pari muutakin laivastoa, niin voi sitten pelata, vaikka kaikki kaverit onkin FT aluksettomia säkkejä :)
Itse varmaan tulen todennäköisesti alkukesästä ainakin jonkin näköisen paketin tuolta GZG tilaamaan( NSL, FSE tai ESU). Saa nyt nähdä mihin päätyy.
Tässä on ollut pientä rekry yritystä peliä kohtaan omassa kaveripiirissä, mutta ainakaan vielä ei ole onnistumisia ollut. Jos tuota avatarin vieressä olevaa paikkapaikkakuntaa oikein lueskelin niin peliseuraa voisi siis olettaa löytyvän?
Jeps tuo paypal on mukavasti tuettuna osassa nettiputiikeista kuin myös Visa Electron, mutta harmi edelleen löytyy noita putiikkeja jotka luottavat/turvautuvat vain vanhan kunno luottokunnan apuun. Näitä ongelmia voisi yrittää kiertää myös kimppatilauksin? Jos ei muuta niin ainakin jonkin näköisen postimaksun voisi säästää.tneva82 kirjoitti: Noh visa electron on toiminu mulla mm, Amazonissa, Maelstromissa, mongoose publishing, paypal(avaten rutosti eri vaihtoehtoja), rpg drivethru yms. Eli aika laaja valikoima. Ainoat joissa oikeastaan tullut ongelmia on GZG ja forge world.