Ariadna 150 - 300p
Ariadna 150 - 300p
Moro
On tullut "vähän" tilailtua näitä Infinity figuja (WM/H lisäksi), kaikki tilattu tunteella/ulkonäön perusteella :)
Mitä sanoo viisaammat, saako näistä mitään aikaiseksi jolla vois edes saada ruotsalaisen sivarin hengiltä ?
Saa samalla laittaa mitä nämä osaa tehdä...ei vielä yhtään peliä takana.
ARIADNA
GROUP 1 (Regular: 10/Irregular: 0):
WALLACE Fusil Combi + Lanzallamas Lig., Granadas de Humo / Pistola, Arma CC Explosiva. (38)
TRAKTOR MUL Katyusha MRL / Pulso Eléctrico. (1 | 18)
TRAKTOR MUL Uragan MRL / Pulso Eléctrico. (1 | 19)
VOLUNTEER Light Shotgun, Light Grenade Launcher / Pistol, Knife. (0.5 | 11)
VOLUNTEER Paramedic (Medikit) Rifle / Pistol, Knife. (13)
PARA-COMMANDO HMG / Pistol, Knife. (1 | 32)
WULVER T2 Rifle, Grenades / Pistol, AP CCW. (37)
WULVER Mk12, Grenades / Pistol, AP CCW. (38)
SCOT (1st Battalion) AP Marksman Rifle / Pistol, Knife. (24)
SCOT (1st Battalion) 2 Submachine guns, D.E.P. / Pistol, Knife. (18)
GROUP 2 (Regular: 2/Irregular: 0):
SCOT (2nd Battalion) CH: Camouflage Molotok / Pistol, Knife. (1.5 | 27)
SCOT (2nd Battalion) CH: Camouflage Missile Launcher / Assault Pistol, Knife. (1.5 | 42)
6.5 SWC | 317 Points
ARMY CODE: eNo1yrERwCAMQ9FppDJ3kgEzWaoMHwxHo1foh4BQYjwdHhT1edKHKNj25tq+D81L1REXH5IuVoS3/c30FNU=
On tullut "vähän" tilailtua näitä Infinity figuja (WM/H lisäksi), kaikki tilattu tunteella/ulkonäön perusteella :)
Mitä sanoo viisaammat, saako näistä mitään aikaiseksi jolla vois edes saada ruotsalaisen sivarin hengiltä ?
Saa samalla laittaa mitä nämä osaa tehdä...ei vielä yhtään peliä takana.
ARIADNA
GROUP 1 (Regular: 10/Irregular: 0):
WALLACE Fusil Combi + Lanzallamas Lig., Granadas de Humo / Pistola, Arma CC Explosiva. (38)
TRAKTOR MUL Katyusha MRL / Pulso Eléctrico. (1 | 18)
TRAKTOR MUL Uragan MRL / Pulso Eléctrico. (1 | 19)
VOLUNTEER Light Shotgun, Light Grenade Launcher / Pistol, Knife. (0.5 | 11)
PARA-COMMANDO HMG / Pistol, Knife. (1 | 32)
SCOT (1st Battalion) AP Marksman Rifle / Pistol, Knife. (24)
SCOT (1st Battalion) 2 Submachine guns, D.E.P. / Pistol, Knife. (18)
GROUP 2 (Regular: 2/Irregular: 0):
SCOT (2nd Battalion) CH: Camouflage Missile Launcher / Assault Pistol, Knife. (1.5 | 42)
6.5 SWC | 317 Points
ARMY CODE: eNo1yrERwCAMQ9FppDJ3kgEzWaoMHwxHo1foh4BQYjwdHhT1edKHKNj25tq+D81L1REXH5IuVoS3/c30FNU=
Re: Ariadna 150 - 300p
Semmoinen ainakin pistää silmään, että traktor mulit tarvitsee listaan teaktor mul control devicellä varustetun dozer ininöörin. Muutoin näyttää mukavan erilaiselta listalta. Its tyylisiä skenaarioita noilla ei oikein voi pelata, koska spesialisteja ei juurikaan ole.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Joudut varmasti proxyttämään jonkin verran, jotta saat tasan sen 300 pistettä tai edes 150 ja 200 pistettä.
YAMSilla kannattaa varmaan aloittaa, miettii myöhemmin sitten niitä spesialisteja.
Traktor Mulien ampumiseen tarvitset myös jonkun Forward Observerin. Kattelinki noita ukkoja mitä otit, niin siitähän saa kohtuu helpolla vain pienellä proxytyksellä itseasiassa Caledian sectorial armeijan.
Jotakuinki näin:
CALEDONIAN HIGHLANDER ARMY
──────────────────────────────────────────────────
GROUP 1

10
0
0
WALLACE Lieutenant Combi Rifle + Light Flamethrower, Smoke Grenades / Pistol, EXP CCW. (38)
VOLUNTEER Chain Rifle, Light Shotgun / Pistol, Knife. (6)
S.A.S. (Forward Observer) Rifle / Pistol, AP CCW. (28)
SCOT (2nd Battalion) CH: Camouflage 2 Submachine guns, D.E.P. / Pistol, Knife. (23)
GROUP 2

3
0
0
DOZER (Disp. Control Traktor Mul) Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (18)
TRAKTOR MUL Uragan MRL / Electric Pulse. (1 | 19)
TRAKTOR MUL (Minesweeper) Electric Pulse. (5)
4 SWC | 300 Points
Open with Army 4
Tarvitset siis jostain yhden volunteerin lisää, yhden SASin ja Dozerin. Paracommando ja yksi Scots Guard jää pois, joten siitä voit ottaa SASin ja Dozerin.
Volunteerit voit pistää linkkiin Wallacen kanssa ja reaktiiviselle vuorolle yrität jättää chain rifle volunteerit suojaaviin asemiin, jossa niiden sixth sense lvl2 B2 chain riflet hillitsee camo äijien vastahyökkäystä.
SAS merkitsee maalit Uraganille ja sen combat groupissa onkin just sopivasti se max. 3 orderi mitä sen ampumiseen voi käyttää. Wulverit ja SCOT guardit tappaa talossa ja puutarhassa.
Tolla vois melkien lähteä jotain ITS skenujaki kokeilemaan, ainoastaan Data Scan classified on ainoa mitä ei pysty suorittamaan. :)
YAMSilla kannattaa varmaan aloittaa, miettii myöhemmin sitten niitä spesialisteja.
Traktor Mulien ampumiseen tarvitset myös jonkun Forward Observerin. Kattelinki noita ukkoja mitä otit, niin siitähän saa kohtuu helpolla vain pienellä proxytyksellä itseasiassa Caledian sectorial armeijan.
Jotakuinki näin:
CALEDONIAN HIGHLANDER ARMY──────────────────────────────────────────────────
GROUP 1

10
0
0
WALLACE Lieutenant Combi Rifle + Light Flamethrower, Smoke Grenades / Pistol, EXP CCW. (38)
S.A.S. (Forward Observer) Rifle / Pistol, AP CCW. (28)
SCOT (2nd Battalion) CH: Camouflage 2 Submachine guns, D.E.P. / Pistol, Knife. (23)
WULVER Mk12, Grenades / Pistol, AP CCW. (38)GROUP 2

3
0
0
DOZER (Disp. Control Traktor Mul) Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (18)
TRAKTOR MUL Uragan MRL / Electric Pulse. (1 | 19)
TRAKTOR MUL (Minesweeper) Electric Pulse. (5)4 SWC | 300 Points
Open with Army 4
Tarvitset siis jostain yhden volunteerin lisää, yhden SASin ja Dozerin. Paracommando ja yksi Scots Guard jää pois, joten siitä voit ottaa SASin ja Dozerin.
Volunteerit voit pistää linkkiin Wallacen kanssa ja reaktiiviselle vuorolle yrität jättää chain rifle volunteerit suojaaviin asemiin, jossa niiden sixth sense lvl2 B2 chain riflet hillitsee camo äijien vastahyökkäystä.
SAS merkitsee maalit Uraganille ja sen combat groupissa onkin just sopivasti se max. 3 orderi mitä sen ampumiseen voi käyttää. Wulverit ja SCOT guardit tappaa talossa ja puutarhassa.
Tolla vois melkien lähteä jotain ITS skenujaki kokeilemaan, ainoastaan Data Scan classified on ainoa mitä ei pysty suorittamaan. :)
Juu, tuota paracommandoa lukuunottamatta kaikki ovat Caledonialaisia, joten sektoriaalissa on järkeä. Itse lähtisin ennemmin ehkä rakentamaan 1. Pataljoonan kaartista tekemään linkkiä, mutta makuasia.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Muiden tekemissä listoissa tulee esille aina niiden muiden pelimieltymykset :)
Itse olen ISS:n myötä oppinut tykkäämään linkkitiimeistä joissa on yksi tehokas kallis äijä ja ne loput ukot on antamassa vain linkkibonusta.
Itse olen ISS:n myötä oppinut tykkäämään linkkitiimeistä joissa on yksi tehokas kallis äijä ja ne loput ukot on antamassa vain linkkibonusta.
Sä ootkin likainen min-maxaaja. Uniikki lumihiutaletiimi FTW!
Tähän asti vastanneille kiitokset !
Lainasin kerholta sääntiksen kotiin niin pian olen pikkasen viisaampi.
Kun nyt näistä "Itse olen ISS:n myötä oppinut tykkäämään linkkitiimeistä joissa on yksi tehokas kallis äijä ja ne loput ukot on antamassa vain linkkibonusta" ei ymmärrä mitään :)
Mutta tuo Zetoreiden ohjaaja, Forward Observer pitää laittaa ainakin tilaukseen.
Proxyttaminen ei ole onneksi robleema meidän kerholla :)
Lainasin kerholta sääntiksen kotiin niin pian olen pikkasen viisaampi.
Kun nyt näistä "Itse olen ISS:n myötä oppinut tykkäämään linkkitiimeistä joissa on yksi tehokas kallis äijä ja ne loput ukot on antamassa vain linkkibonusta" ei ymmärrä mitään :)
Mutta tuo Zetoreiden ohjaaja, Forward Observer pitää laittaa ainakin tilaukseen.
Proxyttaminen ei ole onneksi robleema meidän kerholla :)
- NorjanPaavi
Tuossa ISS viitattiin Yu Jing sectorial listaan, jossa on mahdollista tehdä linkki tiimi Celestial guardeista ja laittaa näiden Light infantryn mukaan yksi imperial agent Heavy infantry osastolta. Linkki tiimi kun antaa 3, 4 tai 5 hengen vahvuisena kumoloituvat boonukset. Näin saadaan tästä jo kestävästä ja kohtuu kovasta kaverista vielä kovempi. Kanattaa myös muuten tutustua infinity wikiin. Itse olen opetellut säännöt sieltä. (toki se kyllä näkyy pelatessa :P)