Figuleirit
Figuleirit
järjestetäänkö tuollaisia Hesassa. Mun mielestä ois ***** hyvä idea!
Ei kai tuollaisessa olisi muuta ongelmaa kuin tilat. Itse ainakin voisin tulla vapaaehtoiseksi vetäjäksi tuollaiseen, olen ollut nuorisopuolen hommissa ja varmaan hammeristien kanssa tulee paremmin toimeen kuin ongelmanuorten
.
Mutta kukapa esimerkiksi tuollaisen 3-4 päivän ajaksi rahoittaisi sopivat tilat? Ja olisiko asialla kysyntää tarpeeksi? Jos uskotaan, että on, niin eikun järjestämään, uskoisin että kokeneempia pelaajia olisi valmiina vetämään tuollaisen leirin läpi muitakin kuin allekirjoittanut.
Mutta kukapa esimerkiksi tuollaisen 3-4 päivän ajaksi rahoittaisi sopivat tilat? Ja olisiko asialla kysyntää tarpeeksi? Jos uskotaan, että on, niin eikun järjestämään, uskoisin että kokeneempia pelaajia olisi valmiina vetämään tuollaisen leirin läpi muitakin kuin allekirjoittanut.
-
laamaelain
- Viesti:
Köh, allekirjoittaneella on isosen, jatkoisosen sekä kerhonohjaajan koulutus, ainoa ongelma on että lähden tästä jenkkilään vaihtariksi että kunnes tulen takaisin niin Tapiolan SRK:ssa ei ole figukerhoa (köh, ks. seurakunnassa olevia figupelaajia siis toivoisin, [köh, Akua ainakin] että tekisitten jotain asialle kun tilatkin saataisiin kirkolta)
I am, I am
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
et satu ketku muistamaan että se maksaa euron per kerta eli ne ketkä käy siellä maksaa senKetku kirjoitti:Hämeenlinnassahan toimii tuollainen figukerho. Rahat tulevat (kai) suurimmilta osin Nuorisotoimelta. Elikkä varmaan kannattaisi esim. Helsingin nuorisotoimeen ottaa yhteyttä asian järjestämisessä.
1+1=10
Joo siis kyllä mä tiiän, että se maksaa, mutta kirjoitukseni ideana oli antaa esimerkki, että nuorisotoimelta saattanee rahaa tippua.killu vasarahemmo kirjoitti:et satu ketku muistamaan että se maksaa euron per kerta eli ne ketkä käy siellä maksaa senKetku kirjoitti:Hämeenlinnassahan toimii tuollainen figukerho. Rahat tulevat (kai) suurimmilta osin Nuorisotoimelta. Elikkä varmaan kannattaisi esim. Helsingin nuorisotoimeen ottaa yhteyttä asian järjestämisessä.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti: