[Pori] X-Wing
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] X-Wing
Parit battlereportit kuvailtu taas. Editointi ja uploadus alkakoon! Tällä nettiyhteydellä menee hetki.
10Gb tiedoston lataaminen 0,15Mb/s on muuten aika hanurista. Huomenna päivällä on varmaan tuo vseuraava battlereportti up. Jos jollain on parempi upload nopeus kuin meikäläisellä täällä niin voisin vaikka olla kiinnostunut upload järjestelyistä.
10Gb? Mitä sä siellä oikeen uppaa? Elämänkertaasi .RAW muodossa?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Battlereport up!
Linkki TÄSSÄ
No olisinhan mä voinut sen laittaa myös parin megan kokoisena 2x2 resoluutiolla ja heiluvalla perunalla kuvattuna. ;)
Linkki TÄSSÄ
No olisinhan mä voinut sen laittaa myös parin megan kokoisena 2x2 resoluutiolla ja heiluvalla perunalla kuvattuna. ;)
Aloittelin blogiin X-Wingin osto-oppaan aloittelijoille. Klikitiklik. Parannusehdotuksia otetaan mieluusti vastaan.
Epic oli eeppistä.
Uuu, koska seuraavaksi?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
-
rauhanmies-
Dodiin jatketaan liigaa taas :D
Mä olen oikeasti todella pahoillani, että tämänkin jatkuminen on kestänyt näinkin kauan ja x-wing tuotteiden saatavuus on ollut tosi vaikeata. Mutta onneks päästään jatkamaan ja alla oikean hieno lässytys mitä kirjotin faceen :
Avaruudessakin joulut on pidetty ja tykeistä pölyt pyyhitty! X-Wing liiga herää talvitauoltaan ja on aika jatkaa Pelikaupan liigaa. Liiga jatkuu 19.01 pudotuspelien merkeissä.
Alta löytyy pudotuspelikaavio! Alukset lähtövalmiiksi ja taistelut jatkukoon!
http://challonge.com/xwlpp
Ja sitten olisi tuo Store Championship 2015 juttu. Oon ajatellut, että tämä olisi ennen luminyrkkiä. (28.02?) Heittäkääpä ajatuksia / toiveitanne.
Mä olen oikeasti todella pahoillani, että tämänkin jatkuminen on kestänyt näinkin kauan ja x-wing tuotteiden saatavuus on ollut tosi vaikeata. Mutta onneks päästään jatkamaan ja alla oikean hieno lässytys mitä kirjotin faceen :
Avaruudessakin joulut on pidetty ja tykeistä pölyt pyyhitty! X-Wing liiga herää talvitauoltaan ja on aika jatkaa Pelikaupan liigaa. Liiga jatkuu 19.01 pudotuspelien merkeissä.
Alta löytyy pudotuspelikaavio! Alukset lähtövalmiiksi ja taistelut jatkukoon!
http://challonge.com/xwlpp
Ja sitten olisi tuo Store Championship 2015 juttu. Oon ajatellut, että tämä olisi ennen luminyrkkiä. (28.02?) Heittäkääpä ajatuksia / toiveitanne.
Siellä oli muuten kaupan hyllyssä vielä yksi core set ja kaksi yt-2400(outrider) boxia odottamassa jotakuta onnellista. Hakekaa vielä, kun niitä saa, koska ennen pitkää taas kaikki liikkeet myy ei-oo:ta, kuten jokaisen aluksen kohdalla.
Uu pitää hioa lista!!! Hienoa että homma jatkuu :) Ookami! Mulla on edelleen yksi sun bomberi!!! Koska vaihdetaan? :)
Se ei näy tuolla challongessa vielä, mutta kuulin huhuja, että sunkin vastus olis Riku jo selvillä eli Mika voitti tuon ekan pelin, jossen nyt ihan höpöjä muistas. Tämä viikko oli ihan liian kiireinen mutta eiköhän nyt seuraavalla saa hoidettua tuon oman pelin alta pois.
- Ookami_Tez
Täytyy kattoa jos saisi tässä joku kerta nähtyä liigan merkeissä tai muuten.Krank kirjoitti:Uu pitää hioa lista!!! Hienoa että homma jatkuu :) Ookami! Mulla on edelleen yksi sun bomberi!!! Koska vaihdetaan? :)
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Riku ja Mika ottavat yhteen keskiviikkona klo 17.00. Yksi bomber haluaisi päästä taas Ookamin hoiviin ;)
- Ookami_Tez
Ette varmaan oo aikeissa pelata Pelikaupalla tohon aikaan?Krank kirjoitti:Riku ja Mika ottavat yhteen keskiviikkona klo 17.00. Yksi bomber haluaisi päästä taas Ookamin hoiviin ;)
Great Teacher Ookami_Tez
Tarkoitus kyllä oli. Onko jotain mitä en tiedä?
- Ookami_Tez
Ai niin se on nykysin auki 8 asti, mietein että kuudelta menee kiinni. Tota voin tulla vaikka sinne käymään siihen aikoihin niin saadaan nuo bomberit vaihdettua takasin oikein perin.
Great Teacher Ookami_Tez
No niin nytten näyttäisi fabossa olevan Porin Pelikaupan Store Championshipistä infoa. Yli kuukausi aikaa eli ehtii ihan rauhassa valmistautua.
Linkki fabo-tapahtumaan
Ja jos joku ei tiedä miksi Store Champat ihmisiä kiinnostaa, niin tuosta voi lukea.
Mutta se oleellisin on kai tämä karkki mitä on palkinnoissa jaossa:
Linkki fabo-tapahtumaan
Ja jos joku ei tiedä miksi Store Champat ihmisiä kiinnostaa, niin tuosta voi lukea.
Mutta se oleellisin on kai tämä karkki mitä on palkinnoissa jaossa:
Yrittää siis sanoa, että tyhjin käsin ei kenenkään ainakaan tarvitse sieltä kotiin lähteä.Champion: The winner receives a Store Championship plaque and a card granting one first-round bye at a Regional Championship of the player’s choice.
Top Four: The top four players each receive one set of acrylic tokens.
Top Eight: The top eight players each receive one dice bag.
Top Thirty-Two: The top thirty-two players each receive one alternate art card.
-
rauhanmies-
Saatiin pelikaupalle uutta x-wing tavaraa. Most Wantedit pitäis tulla viimeistään ensviikol.
Pulutkin kävi ja sano, että lähiaikoina pitäisi muutenkin eksyä kivasti x-wing tavaraa hyllyihin.

Pulutkin kävi ja sano, että lähiaikoina pitäisi muutenkin eksyä kivasti x-wing tavaraa hyllyihin.