Kabal of Despair. Tämä on nimi, joka tunnetaan hyvin Astra Militariumin huhuissa ja kuten Imperiumissa jo tiedetäänkin, huhut ovat myös välillä totta, sillä mitä tästä xenoilmiöstä kerrotaan ei ole kaunista kuunneltavaa. Tämä on tarina xenoista, jotka tunnetaan raakalaisina ja villeinä petoina humanoideina, nimeltään Dark Eldar. Tämä on tarina Kabal of Despairin ja sen johtajan, Archon Khao y'ai Grylinin ja hänen sotajoukkojensa voitoista ja myös välillä vastaantulevista tappioista.
--- Joten tällasta tsydeemiä pitäs lähtee siis kehittelee. Tässä oli vaan lyhyt intro, sillä alotin tekemään tätä hetken mielijohteesta kolmelta aamulla... että niin. Sellasta. Toivottavasti edes Archonin nimi kuulostaa jotenkin hyvälle ;) ---
--- vihdoinkin jatkoa pitkän tauon jälkeen ---
Luku I: Röyväykset
”Warp-myrsky. Tätä parempaa tilaisuutta ei tule” neuvoo haemonculus Srik Archon Grylinille.
”Hyökätkäämme välittömästi”, Grylin vastaa. ”Tarvitsen kahden valmiusjoukon kokoisen ryöväysarmeijan. Tarvitsen myös sinun ja apulaistesi luomuksia” sanoi Grylin sadistinen virne kasvoillaan.
”Saat mitä vain, kunhan hinnasta sovitaan”, sanoo Srik kumartaen.
Archon Grylinin noustua valtaistuimeltaan hän antaa Srikille käden heilautuksen ja kivun mestari lipuu tiehensä ovesta ulos, jonka takana hänen wrackinsa häntä jo odottivatkin.
”Tulkaa oppilaani” Srik sanoo wrackeille, ”haetaan hiukan vankeja ja keksitään heistä jotain hienoa.” Wrackit sulkevat oven heidän perässään.
Alle puolessa tunnissa tieto uudesta ryöstöretkestä on levinnyt joukoille ja ne ovat jo siirtymässä Webway-portaalin lähettyville, valmiina täydelliseen planeetan puhdistukseen. Sotajoukot mylvivät sotahuutojaan Archon Khao y'ai Grylinin astuessa komentopaikalleen viiden incubus-henkivartijansa kanssa. Icubus-sotilaat eivät ole halpoja ja Grylin tietää se oikein hyvin itsekkin.
”Tänään on se päivä, jolloin osa teistä osoittaa oman arvonsa minun valtani alla!”, huutaa Archon Grylin sotajoukoilleen. ”Tänään on päivä, jolloin te joko palaatte voitoikkaina, tai ette palaa ollenkaan!” Sotajoukot hiljentyvät täysin tutun kohdan tullessa, kunnes heidän vuoronsa tulee.
”Keitä me olemme!?”, karjuu Grylin joukoilleen.
”Me olemme galaksin mestarit!”, mylvii sotajoukko takaisin. ”Me jätämme vain tuhoa ja epätoivoa niille, jotka meitä vastustavat!”
”Eteenpäin ja voittoja kohti!”, mylvii Archon Grylin joukoilleen, jotka lähtevät heti täyttä vauhtia portaalista läpi.
Ryöstöretki on alkanut.
Oman Deldar forcen pörröä - Kabal of Despair
Re: Oman Deldar forcen pörröä - Kabal of Despair
-- JATKUU!! Ja hei, saa laittaa kommenttia ---
Grylin astui Torture-tason ryöväysalukseen incubus-sotilaidensa kanssa, kun hänen holokommunikaattoriinsa tuli viesti. Se oli Vectin sanansaattaja, joka oli koittanut saada Gryliniä käsiinsä, muttei onnistunut siinä.
”Commoraghin ylipäällikö Vect haluaa lähettää oman tarkkailijansa seuramaan ryöstöretkeänne ja taistelemaan rinnallanne”, sanoo sanansaattaja viestissään. ”Jos ette seuraa Vectin, Commoraghin ylimmän hallitsijan käskyä, seurauksena tulee kuolema.”
Grylin oli tästä raivoissaan ja melkein tappoi yhden oman incubus-sotilaansa, kunnes huomasi neljän muun incubuksen miekat valmiina iskemään pienimmän väärän liikkeen jälkeen. Grylin oli nähnyt, kuinka yksi incubus tappoi vaistomaisesti yhden sitä vahingossa tönäisseen vangin. Vanki oli keskivartalosta viistomaisesti halki, kun incubus tajusi mitä oli tehnyt.
Grylin päästi hitaasti incubuksen irti otteestaan ja koitti rauhoittua.
”Jääkää tähän.”, Grylin sanoi raivoissaan. ”Minä menen tervehtimään tarkkailijaamme.”
Torniinsa päästyään Grylin sai oudon vastaanoton. Hekatrix-taistelijoita oli yli tusina odottamassa häntä oven takana, joka johti hänen valtaistuimelleen. Heidän kulttikomentaja, Succubus Amca Thylos seisoi heidän edessään ottamassa Gryliniä vastaan. Väreistä kumminkin huomasi heti, etteivät he olleet ainakaan Vectin suosiman Lelith Hesperaxen lähettämiä Hekatrixeja. Ne olivat Grylinin omia.
”Kuka julkeaa ottaa minun huippukoulutettuja taistelijoitani!”, huusi Grylin ravoissaan.
Yhtäkkiä taistelijat ja Succubus tekivät kunniakujan Grylinille, jonka toisella puolella oli odottomaton näky. Itse Lelith Hesperax.
”Minä julkean.”, sanoi Lelith hymähtäen.
Grylin kumartaa silkasta häpeästä ja kunniasta samaan, kun koittaa pyydellä anteeksi, mutta ääni lähdestä suusta.
”Vect halusi minut katsomaan miten johdat joukkojasi ryöstöretkilläsi.”, sanoo Lelith vaivautuneen kuuloisena. ”Itse sanoisin, ettet ole edes seurani arvoinen. Mutta, koska ylin johtaja sitä vaatii, sen myös toteutan.”
Grylin nousee kiusaantuneena koittaa saada sanotuksi jotain, kun Lelith keskyttää hänet.
”Minulla on vain muutama sääntö”, sanoo Lelith hyvin vaivaantuneen vihaisena. ”Ensinnäkin pysy poissa tieltäni. Toisekseen minä olen vain sivultaseuraaja, ellei tilanne toisin vaadi. Ja viimesenä: en siedä tottelemattomuutta.”
Grylin saa vihdoinkin puheenvuoronsa:
”Tarvitsetko lisää taistelijoita?”, hän kysyy kunnioittavasti, mutta ärsyyntyneenä.
”En.”, Lelith sanoo loukkaantuneena. ”Nyt mennään.”
Palattuaan takaisin alukselleen alukselleen, Grylin oli jo laittanut maskimaisen kypäränsä, jottei tämän tunteet näkyisi hänen kasvoiltaan. Hän heilautti kättään ja incubukset astuivat sisään ja alus lähti portaalista sisään. Portaalin toisella puolella näkyi hirveä määrä Eldarien makuun primitiivisä aluksia, mutta yli puolet niistä ovat jo tulessa. Komentoalus on helppo huomata, sillä se on isoin kaikista laivoista ja sitä pommitetaan eniten.
”Käydään tervehtimässä monkeigheita, kun he luulevat olevansa turvassa.” Grylin sanoo komentaen aluksen pilotti. Grylin katsoo aluksen tykkimiehistöä.
”Menemme siitä sisään.”
Grylin astui Torture-tason ryöväysalukseen incubus-sotilaidensa kanssa, kun hänen holokommunikaattoriinsa tuli viesti. Se oli Vectin sanansaattaja, joka oli koittanut saada Gryliniä käsiinsä, muttei onnistunut siinä.
”Commoraghin ylipäällikö Vect haluaa lähettää oman tarkkailijansa seuramaan ryöstöretkeänne ja taistelemaan rinnallanne”, sanoo sanansaattaja viestissään. ”Jos ette seuraa Vectin, Commoraghin ylimmän hallitsijan käskyä, seurauksena tulee kuolema.”
Grylin oli tästä raivoissaan ja melkein tappoi yhden oman incubus-sotilaansa, kunnes huomasi neljän muun incubuksen miekat valmiina iskemään pienimmän väärän liikkeen jälkeen. Grylin oli nähnyt, kuinka yksi incubus tappoi vaistomaisesti yhden sitä vahingossa tönäisseen vangin. Vanki oli keskivartalosta viistomaisesti halki, kun incubus tajusi mitä oli tehnyt.
Grylin päästi hitaasti incubuksen irti otteestaan ja koitti rauhoittua.
”Jääkää tähän.”, Grylin sanoi raivoissaan. ”Minä menen tervehtimään tarkkailijaamme.”
Torniinsa päästyään Grylin sai oudon vastaanoton. Hekatrix-taistelijoita oli yli tusina odottamassa häntä oven takana, joka johti hänen valtaistuimelleen. Heidän kulttikomentaja, Succubus Amca Thylos seisoi heidän edessään ottamassa Gryliniä vastaan. Väreistä kumminkin huomasi heti, etteivät he olleet ainakaan Vectin suosiman Lelith Hesperaxen lähettämiä Hekatrixeja. Ne olivat Grylinin omia.
”Kuka julkeaa ottaa minun huippukoulutettuja taistelijoitani!”, huusi Grylin ravoissaan.
Yhtäkkiä taistelijat ja Succubus tekivät kunniakujan Grylinille, jonka toisella puolella oli odottomaton näky. Itse Lelith Hesperax.
”Minä julkean.”, sanoi Lelith hymähtäen.
Grylin kumartaa silkasta häpeästä ja kunniasta samaan, kun koittaa pyydellä anteeksi, mutta ääni lähdestä suusta.
”Vect halusi minut katsomaan miten johdat joukkojasi ryöstöretkilläsi.”, sanoo Lelith vaivautuneen kuuloisena. ”Itse sanoisin, ettet ole edes seurani arvoinen. Mutta, koska ylin johtaja sitä vaatii, sen myös toteutan.”
Grylin nousee kiusaantuneena koittaa saada sanotuksi jotain, kun Lelith keskyttää hänet.
”Minulla on vain muutama sääntö”, sanoo Lelith hyvin vaivaantuneen vihaisena. ”Ensinnäkin pysy poissa tieltäni. Toisekseen minä olen vain sivultaseuraaja, ellei tilanne toisin vaadi. Ja viimesenä: en siedä tottelemattomuutta.”
Grylin saa vihdoinkin puheenvuoronsa:
”Tarvitsetko lisää taistelijoita?”, hän kysyy kunnioittavasti, mutta ärsyyntyneenä.
”En.”, Lelith sanoo loukkaantuneena. ”Nyt mennään.”
Palattuaan takaisin alukselleen alukselleen, Grylin oli jo laittanut maskimaisen kypäränsä, jottei tämän tunteet näkyisi hänen kasvoiltaan. Hän heilautti kättään ja incubukset astuivat sisään ja alus lähti portaalista sisään. Portaalin toisella puolella näkyi hirveä määrä Eldarien makuun primitiivisä aluksia, mutta yli puolet niistä ovat jo tulessa. Komentoalus on helppo huomata, sillä se on isoin kaikista laivoista ja sitä pommitetaan eniten.
”Käydään tervehtimässä monkeigheita, kun he luulevat olevansa turvassa.” Grylin sanoo komentaen aluksen pilotti. Grylin katsoo aluksen tykkimiehistöä.
”Menemme siitä sisään.”