Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutori
ok!
Kaipaako kukaan Krootteja? Mulla olis 16+metallinen Kroot Shaper niitä "johtamaan". Krootit maalattu semmoseen "ok" pelipöytätasoon, mutta ei vielä basetettu. Kroot Shaper kasaamaton.
Laitetaan viellä kertaalleen tällekkin puolelle kun tuli ruksattua tota hintaa taas alaspäin. Nyt siis liskoja lähtis halvalla uuteen kotiin eikä tuo postittaminen oikein nappais.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 9#p1300619
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 9#p1300619
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Kardinaali
- Viesti:
Laitoin tommost myynti-ilmoitukseeni, kun en itse niillä mitään tee.Kardinaali kirjoitti: 5 kpl Forgewordlin "Tappara"-olkasuojuksia (Imperial Fist Phalanx Warder) - 10,00 EUR sis. postituskulut kaupan päälle
![]()
Kiinnostaaks vaiks Harria? :D
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jos joku tahtoo itselleen vanhan Rhinon, niin voin myydä sen kympillä uuteen kotiin.
Mie itse puolestani tahtoisin seuraavaa SM-kamaa.
5 Scouttia
- Lähitaisteluasein tai haulikoin.
Command Squad
Razorback
Tactical Sergeant
- Power Sword & Bolt pistol
SM kapteeneja
- Hyppyreppu + power sword
- Terminator Armour, Thunder Hammer & Strom Shield
Kessun ja Kapteenin voin ottaa bitsiboksista koottuinakin, mutta jotain blingiä haluaisin sekaan. Miehen egoa pitää puollustaa.
Mie itse puolestani tahtoisin seuraavaa SM-kamaa.
5 Scouttia
- Lähitaisteluasein tai haulikoin.
Command Squad
Razorback
Tactical Sergeant
- Power Sword & Bolt pistol
SM kapteeneja
- Hyppyreppu + power sword
- Terminator Armour, Thunder Hammer & Strom Shield
Kessun ja Kapteenin voin ottaa bitsiboksista koottuinakin, mutta jotain blingiä haluaisin sekaan. Miehen egoa pitää puollustaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Pistäs yv/txt:llä kuva tosta rhinosta tulemaan. Vaihdossa ei taida kokonaisia modeleita olla antaa, mutta jotain bizzejä vois löytyä kuten tunder harmmer, storm shield yms... Hieman pitää tosin katsoa että mitä noista vanguardeista jää käteen kun saa itse ensiksi ne koottua loppuun asti (kestää hetken kun tuli hankittua ns extra modeleita).
Kysytään nyt samalla löytyykö keneltäkään ylimääräisenä centurioneja (6.kpl)? Tuollaset olisi itsellä seuraavaksi hankintalistalla.
Kysytään nyt samalla löytyykö keneltäkään ylimääräisenä centurioneja (6.kpl)? Tuollaset olisi itsellä seuraavaksi hankintalistalla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Nakataas nää taas näkösälle kun edelleen pyörii nurkissa seuraavanlaisia figuja:
40k
Hormagaunt brood boxi (avaamaton)
Necron immortals/ Deathmarks boxi (avattu, kasaamaton)
Ork lootas & burnas boxi (aloitettu kasaamaan)
Ork boyz boxi (nob osittain kasattu)
Faba
Knights of bretonnia regiment boxi (1kasattu)
Skeleton warriors regiment boxi (vanha "kermamuovi" versio. sis. standard bearer & musikantin metalliosat. 1osittain kasattu)
Vampire count's black coach (vanha metallimalli, kasaamaton)
High Elves Silver Helms 6x ratsastajia kehnossa kunnossa, (maalijäämiä, liimattu miten sattuu)
40k
Hormagaunt brood boxi (avaamaton)
Necron immortals/ Deathmarks boxi (avattu, kasaamaton)
Ork lootas & burnas boxi (aloitettu kasaamaan)
Ork boyz boxi (nob osittain kasattu)
Faba
Knights of bretonnia regiment boxi (1kasattu)
Skeleton warriors regiment boxi (vanha "kermamuovi" versio. sis. standard bearer & musikantin metalliosat. 1osittain kasattu)
Vampire count's black coach (vanha metallimalli, kasaamaton)
High Elves Silver Helms 6x ratsastajia kehnossa kunnossa, (maalijäämiä, liimattu miten sattuu)
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Moj moj
Tartteeko joku taistelusiskoja? Mulla olis kolme heavy boltereilla, 1 storm bolterilla ja 1 bolterilla. Repentioita (eli niitä bikinipsykoja) on 3. Psykot on maalaamatta, muut bleached bone alusmaaleissa.
Sitte löytyy skaven sankarit jostain aloitusboksista ja nippu pahiksia Lord of the Ringsistä. Päätynyt mulle jonkun vaihdon yhteydessä kun kuvittelin että niistä sais mordheim bändin (sain paremman empire militia boksista) eli ei noista paljoa kehtaa pyytää. Jos jollekin kelpaa niin hieno juttu :p
Tartteeko joku taistelusiskoja? Mulla olis kolme heavy boltereilla, 1 storm bolterilla ja 1 bolterilla. Repentioita (eli niitä bikinipsykoja) on 3. Psykot on maalaamatta, muut bleached bone alusmaaleissa.
Sitte löytyy skaven sankarit jostain aloitusboksista ja nippu pahiksia Lord of the Ringsistä. Päätynyt mulle jonkun vaihdon yhteydessä kun kuvittelin että niistä sais mordheim bändin (sain paremman empire militia boksista) eli ei noista paljoa kehtaa pyytää. Jos jollekin kelpaa niin hieno juttu :p
Make love, not peace.
- ArkkiError
Minua voisi nuo sister repentiat kiinnostaa. :D kerta olia siskoja rakentelen ja pidän noista repentia modeleista paljon. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Myydään seuraavat Space Marine -boxit:
Drop Pod tuo keinoista ihanin meltan toimittamiseen vastustajan takamukseen.
Devastator Squad - Raskaita aseita kaikille! Lisää vain vesi. As in pari mariiniruumista lisää, niin boxista irtoaa kaikkiaan kahdeksan heavy weapon äijää.
Yhteensä 50 euroa.
Koskemattomia, peräti avaamattomia eli edelleen muoveissa, joten saat nuuhkia aitoa Nottinghamilaista ilmaa avatessasi ne itse.
Drop Pod tuo keinoista ihanin meltan toimittamiseen vastustajan takamukseen.
Devastator Squad - Raskaita aseita kaikille! Lisää vain vesi. As in pari mariiniruumista lisää, niin boxista irtoaa kaikkiaan kahdeksan heavy weapon äijää.
Yhteensä 50 euroa.
Koskemattomia, peräti avaamattomia eli edelleen muoveissa, joten saat nuuhkia aitoa Nottinghamilaista ilmaa avatessasi ne itse.
Viimeksi muokannut Furinji, Su 05.04.2015 19:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Myynnissä tai vaihdetaan Mordheim Sister of sigmareita tai Mordheim hound.
Vaihdetaan sekaisiin tai erikoisiin GW:n kääpiöihin / örkkeihin tai muihin Mordheim figuureihin.
Vaihdetaan sekaisiin tai erikoisiin GW:n kääpiöihin / örkkeihin tai muihin Mordheim figuureihin.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
- Kardinaali
- Viesti:
Puuttuuko joltakin vielä seiskalaitoksen 40k-sääntis? http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 2&t=110956
Onko kellään ylimääräistä ogrea mun mordheim tiimiin? Varsinkin se ankkuri ogre kiinnostais.http://www.librarium-online.com/showcas ... 150314.jpg
Tai
http://i299.photobucket.com/albums/mm29 ... G_2509.jpg
Tai semmone jolla tykki
Tai
http://i299.photobucket.com/albums/mm29 ... G_2509.jpg
Tai semmone jolla tykki
Soi viulu
FB:n empire ja brettonnian muovikehikot, joissa on ukkoja kokoamattomia.
Erikoiset örkit, goblinit ja cave squigit kiinnostais.
Myös vanhempi metallinen blood Letter kiinnostaa.
Vaihdetaan vaikka rahaan.
Erikoiset örkit, goblinit ja cave squigit kiinnostais.
Myös vanhempi metallinen blood Letter kiinnostaa.
Vaihdetaan vaikka rahaan.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Voin napata jotain squiggi ja gobbo juttuja mukaan, kun kamppis alkaa. Katotaan jos niissä on jotain kiinnostavia.
Edit. eipä niissä varmaan kovin erikoisia ole, mut näkee sitten
Edit. eipä niissä varmaan kovin erikoisia ole, mut näkee sitten
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hei Hoi kaikki TAU pelaajat! lojuuko nurkissa battlesuittien ylijäämä osia?
ensisijaisesti haen antenneja ym. antureita. Kaikki mahdolliset osat silti kelpaa
ensisijaisesti haen antenneja ym. antureita. Kaikki mahdolliset osat silti kelpaa
Olisi myynnissä muovi sprue kääpiöitä. Warrior ja miners. Muutama osa puuttuu. Hihkukaa jos tarvetta.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
adepta sororitas kaipailee joukkoihinsa täydennyksiä, kaikkia mahdollisia yksiköitä kelpuutetaan