FB: HE-armeija
FB: HE-armeija
http://www.pbase.com/rampale/warhammer
Silverhelmit olenkin jo esitellyt, mutta olen heittänyt tuonne pari uutta kuvaa uusista figuista. Päivitän sivua sitä mukaa kun jaksan kuvata figuja.
Omasta mielestäni tuon kärryn hevoset onnistuivat ihan hyvin. En jaksanu maalata niitä ollenkaan, vaan tuo valkoinen on spraysta lähtöisin. Silmät ja kasvot onnistuivat hyvin, vaikka hevoset näyttävätkin hieman kaheleilta.
Valaistus kuvissa ei edelleenkään ole hyvä. Noissa kolmessa kuvassa chariotista on kaikissa hieman erilainen valaistus, sillä editoin kahta kuvaa tietokoneella. Mikä on teidän mielestänne paras?
Silverhelmit olenkin jo esitellyt, mutta olen heittänyt tuonne pari uutta kuvaa uusista figuista. Päivitän sivua sitä mukaa kun jaksan kuvata figuja.
Omasta mielestäni tuon kärryn hevoset onnistuivat ihan hyvin. En jaksanu maalata niitä ollenkaan, vaan tuo valkoinen on spraysta lähtöisin. Silmät ja kasvot onnistuivat hyvin, vaikka hevoset näyttävätkin hieman kaheleilta.
Valaistus kuvissa ei edelleenkään ole hyvä. Noissa kolmessa kuvassa chariotista on kaikissa hieman erilainen valaistus, sillä editoin kahta kuvaa tietokoneella. Mikä on teidän mielestänne paras?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
baretul
Mistä yksiköstä puhut, vai puhutko kaikista?baretul kirjoitti:Joo tuota varjostuksia ja korostuksia kannatais tehä. Kokeile vaikka inkkiä ja sit osta drybrush pensseli ja harlaile sillä.
Nyt on kyllä drybrush-pensseli ja yksityiskohtien tekoon tarkoitettu pensseli. Seuraavista yksiköistä, jotka maalaan, pyrin tekemään vähän hienompia.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
The Unforgiven
http://www.pbase.com/image/17751835
Ensimmäisen kerran kokeilin tehdä silmiä, ja se kyllä näkyy
Toinen sälli sai siinä jupakassa nuolesta silmään, eikä sitä voinut enää pelastaa.
Ensimmäisen kerran kokeilin tehdä silmiä, ja se kyllä näkyy
Toinen sälli sai siinä jupakassa nuolesta silmään, eikä sitä voinut enää pelastaa.
-
baretul
Mjooh noh ekaks varmaa kannatais opetella sellanen tietty tarkkuus ku katteli noita rivimiehiä niin niissä oli jokasta väriä vähä joka puolella, ja sittes rupee blendaamaan jne. Ostaa vaikkapa ison kasan jotain halpoja warhammereita tai sotaukkoja ja treenailee niillä. Yks asia o noi maalit, vaikka monet sanoo että 10 maalilla selviää niin kuiteski niitä kannatais olla jonku verra (esim. perus inkit + perus värit ja sitte niihi 1 tummempi väri ja 1 vaaleampi highlightejä ja shadeja varten).
Nuo sällit eivät olleet vielä valmiita. Eivät ne tosin valmiinakaan kovin hienoilta näytä, mutta ainakin värit ovat suunnilleen siellä missä pitääkin.baretul kirjoitti:Mjooh noh ekaks varmaa kannatais opetella sellanen tietty tarkkuus ku katteli noita rivimiehiä niin niissä oli jokasta väriä vähä joka puolella, ja sittes rupee blendaamaan jne. Ostaa vaikkapa ison kasan jotain halpoja warhammereita tai sotaukkoja ja treenailee niillä. Yks asia o noi maalit, vaikka monet sanoo että 10 maalilla selviää niin kuiteski niitä kannatais olla jonku verra (esim. perus inkit + perus värit ja sitte niihi 1 tummempi väri ja 1 vaaleampi highlightejä ja shadeja varten).
Mitäköhän värejä kannattaisi sitten ostaa lisää. Nyt löytyy ne yhdeksän perusväriä + Snakebite leather, Shining gold ja Black ink.
Itse olen kuitenkin loppujenlopuksi melko tyytyväinen tuohon jälkeeni. Jotkut eivät osaa maalata, ja sille ei mitään voi. Enkä tiedä kuinka paljon aikaa jaksan laittaa yhden perussällin maalaukseen.
-
maddog
Kannattanee ostaa jokunen tummampi sävy varjostusta varten valitsemistasi väireistä ja valkoinen johon voi ainakin aluksi highlightit sekoittaa suurimmasta osasta värejä. Inkkeihin sekoittelu käy myös varjostuksesta.
Mutta tämä on kaikken tärkeintä kumminkin:
Right. Kuka tahansa oppii jos jaksaa yrittää.rampale kirjoitti:Jotkut eivät osaa maalata, ja sille ei mitään voi.
Tämä juu on se yleisempi syy siihen että joku ei maalaa GD voittaja tasoisia figuja.rampale kirjoitti:Enkä tiedä kuinka paljon aikaa jaksan laittaa yhden perussällin maalaukseen.
Mutta tämä on kaikken tärkeintä kumminkin:
:-)rampale kirjoitti:Itse olen kuitenkin loppujenlopuksi melko tyytyväinen tuohon jälkeeni.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
Tiettyyn pisteeseen asti, kunnianhimo auttaa toki, mutta eiköhän se lahjakkuus iske vastaan kummiskin jossain vaiheessa.Ninnu kirjoitti:Right. Kuka tahansa oppii jos jaksaa yrittää.rampale kirjoitti:Jotkut eivät osaa maalata, ja sille ei mitään voi.
Tyytyväisyys lamauttaa kehityksen, miksi maalata 10h nappia kun on jo tyytyväinen tunnin tulokseen? Tuossa taas syy sille, miksei välttämättä jaksa tuhrata sitä 20h+/figu, josta johtuen ei yllä GD tasoon.Ninnu kirjoitti:Tämä juu on se yleisempi syy siihen että joku ei maalaa GD voittaja tasoisia figuja.rampale kirjoitti:Enkä tiedä kuinka paljon aikaa jaksan laittaa yhden perussällin maalaukseen.
Mutta tämä on kaikken tärkeintä kumminkin::-)rampale kirjoitti:Itse olen kuitenkin loppujenlopuksi melko tyytyväinen tuohon jälkeeni.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
*nauraa partaansa.* Mihin ton spearmanin toinen silmä oikeen räjähti *nauraa vielä makeammin partaansa.*
Sen vasemman spearmannen jäljellé jäänyt silmä on hieno
. Silmät kannattaa maalata ekana mustalla ja sitte valkosella nii että silmä jää valkoseks ja reunat mustiks.
Sitten teet joko pienen mustan, ruskean tai sinisen värisen vaakatasossa olevan viivan tai pisteen sihen silmän keskelle, ehkä hiemen lähemmäksi nenää. ÄLÄ tee ihan keskelle sellasta pysty suoraa viivaa sillä se näyttää sen jälkeen ihan kissalta.
Sitten teet joko pienen mustan, ruskean tai sinisen värisen vaakatasossa olevan viivan tai pisteen sihen silmän keskelle, ehkä hiemen lähemmäksi nenää. ÄLÄ tee ihan keskelle sellasta pysty suoraa viivaa sillä se näyttää sen jälkeen ihan kissalta.
Kiitoksia rohkaisevasta palautteesta 
Ongelma on vain siinä, ettei minulla ole oikein silmää varjostuksille ja highlighteille.LAndE kirjoitti:Laittaisin highlightejä, varjostuksia ja silmät noille ukoille niin sitten alkas olee asiat jo aika mallikkaasti.