Force on Force
Force on Force
Löytyiskö joku opastamaan Force on Forcessa nyyppää, parempi jos olisi Tomorrow's War? Ostin sääntökirjan, mutta nähtävästi ei löydy aikaa sen ajatuksella tavaamiseen oikein millään. Auttaisi kummasti jos ymmärtäisi miten hommat toimivat noin niin kuin pääsääntöisesti ja voisi sitten helpommin lukea ne säännöt kun ymmärtää suoraan lukuvaiheessa mitä mikäkin asia tarkoittaa käytännössä.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Re: Force on Force
Tuo tomorrow's warin sääntökirja on kyllä sellaista puuroa, että tosiaan itseopiskelussa on aika kivinen tie. Itse olen sen tien kulkenut ja muutaman matsin joskus pelanut 40k nappuloilla ja kaapissa olisi kaksi 15mm armeijaa. Jostain pitäisi vaan joskus kaivaa aikaa saada ne valmiiksi. Opettajaksi ei minusta kuitenkaan ehkä ole, mutta kieltämättä tämä peli on se, mitä oikeasti haluaisin pelata enemmänkin. Joten jos täällä pk-seudulla saadaan jonkunlaista peliporukkaa kasaan, niin 15mm ja 28mm (sedition warsia, at-43, yms. Tauhkaa löytyy) joukot saisin kyllä kasaan. Pienempiä olisi jopa kahteenkin porukkaan.
-
Zelekendel
Re: Force on Force
Tokihan aina FoF- ja Tomorrow's War-skenuja pelailen mielelläni.
Ennen kuin itse järjestelen niitä, minun pitää ratkaista pelin "skaalautuvuus" ryhmätasolla itselleni sopivaksi (ikuisuusprojekti), mutta toki pelailen ihan perussäännöilläkin.
Viestiä vaan.
Ennen kuin itse järjestelen niitä, minun pitää ratkaista pelin "skaalautuvuus" ryhmätasolla itselleni sopivaksi (ikuisuusprojekti), mutta toki pelailen ihan perussäännöilläkin.
Viestiä vaan.