Pahoittelut päivityksestä johtuneesta palvelukatkoksesta!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Pahoittelut päivityksestä johtuneesta palvelukatkoksesta!

Viesti Kirjoittaja Silveri »

El Capitan kirjoitti:Missä teillä tuo Fantsun logo on? Mie en näe sitä omalla läppärilläni missään.
Adblock?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Yögobbo

Viesti Kirjoittaja Yögobbo »

Olisiko mahdollista saada kirjautumisvaihtoehto etusivulle, kuten vanhassa oli?
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Yögobbo kirjoitti:Olisiko mahdollista saada kirjautumisvaihtoehto etusivulle, kuten vanhassa oli?
Itseasiassa se on etusivulla, mutta tuolla sivun alalaidassa. Katsotaan jos jaksaisi siirtää sen ylös.

Itse tykkään tosi paljon noista Ilmoituksista. Ennen ne tuli vaan sähköpostilla, nyt sähköpostin voi ruksia pois päältä omissa asetuksissa.
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Fantsun ylikasvanut banneri mobiilinäkymässä on kieltämättä tarpeettoman ärsyttävä. Androir Nexus 5 ja Nexus 7, selaimet Chrome ja Opera, sama tulos kuin aiemmin Samsungin selaimesta postattuna. Onko banneria mahdollista säätää jotenkin?

Itse henkilökohtaisesti kokeilin Tapatalkkia sinnikkäästi ja huomasin, että joillakin foorumeilla siitä on hyötyä (kuten esim CB:n Infinity-foorumi), mutta monilla jo hyvin mobiilikäyttöliittymille optimoiduilla foorumeilla (kuten tämä Sotun uusi versio Fantsun banneria lukuunottamatta) hyötyä ei oikeastaan ole. Tapatalk tosiaan lähettelee myös ärsyttäviä muistutuksia ja jopa sähköpostia. Kai ne jostain saa pois päältä, kun jaksaisi selvittää.

Hienoa, jos Matti palaa figujengiin taas. Vaatii todellista omistautumista pyörittää alan foorumia jos ei itse edes pelaa! Mahtava tyyppi. :)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Halkomahooli

Viesti Kirjoittaja Halkomahooli »

Chade kirjoitti:Fantsun ylikasvanut banneri mobiilinäkymässä on kieltämättä tarpeettoman ärsyttävä. Androir Nexus 5 ja Nexus 7, selaimet Chrome ja Opera, sama tulos kuin aiemmin Samsungin selaimesta postattuna. Onko banneria mahdollista säätää jotenkin?
Skaalautuvuutta pitäis css filusta/asetuksista aina pystyä säätämään, tällä sais bannerin säätymään aina näytön koon mukaan. Tarkemmin en phpBB:stä osaa sanoa, kun en ole koskaan joutunut sen kanssa kikkailemaan.
Viimeksi muokannut Halkomahooli, Ke 15.04.2015 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
An Eternity Of War And Carnage
Matti N
Ylläpitäjä

Sain jo kollegalta neuvot korjata tuo banneri toimimaan kapeella ruudulla kivemmin.

Korjaantuu toiv. tänä iltana.

Tähän foorumin max leveyteen josta joku mainitsi, en aijo puuttua. Ihme jäbiä sellaset jotka pitää selainta koko ruudun kokoisena :D
Halkomahooli

Viesti Kirjoittaja Halkomahooli »

Matti Niemelä kirjoitti:Sain jo kollegalta neuvot korjata tuo banneri toimimaan kapeella ruudulla kivemmin.

Korjaantuu toiv. tänä iltana.

Tähän foorumin max leveyteen josta joku mainitsi, en aijo puuttua. Ihme jäbiä sellaset jotka pitää selainta koko ruudun kokoisena :D
+1
An Eternity Of War And Carnage
Yögobbo

Viesti Kirjoittaja Yögobbo »

Matti Niemelä kirjoitti:
Yögobbo kirjoitti:Olisiko mahdollista saada kirjautumisvaihtoehto etusivulle, kuten vanhassa oli?
Itseasiassa se on etusivulla, mutta tuolla sivun alalaidassa. Katsotaan jos jaksaisi siirtää sen ylös.
No niinpä näköjään onkin. Tottunut vain siihen vanhaan paikkaan yläreunassa, ja siinä se kyllä olisi parempi.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Silveri kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Missä teillä tuo Fantsun logo on? Mie en näe sitä omalla läppärilläni missään.
Adblock?
Ei jää adblockkiin. Noscript tjms. Lähinnä jos siihen laittaa alle jonkun kiinteän kuvan niin sitten näkyisi kohtuu varmasti aina.
Ronick

Viesti Kirjoittaja Ronick »

Tää uus versio syrjii sikamaisesti punavihervärisokeita, koska tota uutta, uusista viesteistä ilmoittavaa oranssin sävyy ei enää erota.

Vaadin oikeutta värinäkövammaisille!
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Ronick kirjoitti:Tää uus versio syrjii sikamaisesti punavihervärisokeita, koska tota uutta, uusista viesteistä ilmoittavaa oranssin sävyy ei enää erota.

Se on punanen ja siitä on jo mainittu pariin kertaan. Tällä kertaa ei edes syrjitty värisokeita, se on vaikea nähdä muidenkin :)
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Tykkään muuten aika paljon tuosta "Ilmoituksia" popparista yläkulmassa. Auttaa myös siinä kun referroi/adressoi toisten tekstejä niin asia ei mene huomaamatta muitten uusien viestien alle.

Edit: hurdur, kuinka kirjoittaa suomi? typot poistettu.
Viimeksi muokannut Meganiikko, Pe 17.04.2015 16:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Matti N
Ylläpitäjä

warhamer116 kirjoitti:Tykkään muuten aika paljon tuosta "Ilmoituksia" popparista yläkulmassa. Auttaa mylös siinä kun referroi/adressoi toisten tekstejä niin asia ei mene huomaamatta muitten uusien viestien alle.
Tykkään itse kans. Siihen liittyen pari huomiota:

- Omalta hallintasivulta saa sähköposti-ilmoitukset pois päältä, kun seuraat ketjua ja joku kirjoittaa sinne (näkyy sit tuolla ilmoituksissa)
- Omalta hallintasivulta saa tällaset harvakseltaan kirjottavat päälle sen että seuraa kaikkia ketjuja mihin kirjotat -> ei blingaa sposti kokoajan, mutta näkee tuolta ilmolistalta
Thrower
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thrower »

Dr. Icchan kirjoitti:
Ronick kirjoitti:Tää uus versio syrjii sikamaisesti punavihervärisokeita, koska tota uutta, uusista viesteistä ilmoittavaa oranssin sävyy ei enää erota.

Se on punanen ja siitä on jo mainittu pariin kertaan. Tällä kertaa ei edes syrjitty värisokeita, se on vaikea nähdä muidenkin :)
Mun silmään se on todella tumman punainen sellanen viininpunainen. Puhelimella kun selaa jos on vähääkään heijastuksia en kyllä erota sitä ja tietääkseni minulla ei edes ole värisokeutta. :)
WHFB: Orcs & Goblins | WH40K: Orks | Blood Bowl: Undead
http://throwersfield.blogspot.fi
Dr. Icchan
Viesti:

Thrower kirjoitti:
Dr. Icchan kirjoitti:

Mun silmään se on todella tumman punainen sellanen viininpunainen. Puhelimella kun selaa jos on vähääkään heijastuksia en kyllä erota sitä ja tietääkseni minulla ei edes ole värisokeutta. :)
Piti ihan tarkistaa se väri kun rupes häiritsemään. Näkyvin väri siinä ikonissa on RGB arvoltaan R 189, G 60 ja B 91. Eli tuplasti enemmän punaista kuin siinä on sinistä, mutta on siinä pieni viininpunaisen vivahde. Hue on 345, Täysin punainen olisi 360. Sinisen hue on 240.
Matti N
Ylläpitäjä

Jäi näköjään töissä kirjottamatta posti siitä että tuli vaihdettua noi viesti-ikonit niihin vanhoihin.

Joutuu käyttään force reloadia selaimessa et ne latautuu, ctrl-shift- tai cmd-shift + R tai F5. Tai tyhjentää selaimen välimuistista sivudatan.
Dr. Icchan
Viesti:

Matti Niemelä kirjoitti:Jäi näköjään töissä kirjottamatta posti siitä että tuli vaihdettua noi viesti-ikonit niihin vanhoihin.

Joutuu käyttään force reloadia selaimessa et ne latautuu, ctrl-shift- tai cmd-shift + R tai F5. Tai tyhjentää selaimen välimuistista sivudatan.
Huomasinkin jo ne, mutta en ehtinyt käydä kiittämässä :)
Aivan loistavat uudet ikonit, ei tule enää epäselvyyttä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”