WTC-treenit (29.-30.8. Turuus)

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
shoddie

Re: WTC-treenipäivät ja -kotitehtävät

Viesti Kirjoittaja shoddie »

En yhtään tajunnu et toi on vappuviikonloppu. En kyl pääse millään koko viikonlopuks pelailemaan. Jos pelit on Turussa ni yhen päivän pelailut ois varma ehkä.

Edit: Jos HP ja Pauli pelaa possut vs possut sillee et pääsen kattomaan matsin ni lupaan neuvotella asiasta uudelleen. Ehkei sitä hyödyllisintä WTC:n kannalta, mut olisha se sikasiistii (tajusikste?)
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Oon kans Walpurina töissä, joten turkuun lähtö ei ole mahdollista, mutta Tsadin päässä vois käydä pelaileens kyl, vissiin jopa molempina päivinä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

shoddie kirjoitti: Edit: Jos HP ja Pauli pelaa possut vs possut sillee et pääsen kattomaan matsin ni lupaan neuvotella asiasta uudelleen. Ehkei sitä hyödyllisintä WTC:n kannalta, mut olisha se sikasiistii (tajusikste?)
Mulla tulee vissii vähä kiire kun mun pitäs pelaa possuil Teroo , HP:n possui, HP:n runesii vastaa ja sit viel treenaa jotain niitä mun omii matsei. Mut ei sillee, kiva saada treenii Arkadiuksel, onhan se kuitenkin about paras cästeri mitä pelis on ja varma nakki WTC-tiimiin ;)
Pora on miehen sielu.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Cor Leonis kirjoitti:
shoddie kirjoitti: Edit: Jos HP ja Pauli pelaa possut vs possut sillee et pääsen kattomaan matsin ni lupaan neuvotella asiasta uudelleen. Ehkei sitä hyödyllisintä WTC:n kannalta, mut olisha se sikasiistii (tajusikste?)
Mulla tulee vissii vähä kiire kun mun pitäs pelaa possuil Teroo , HP:n possui, HP:n runesii vastaa ja sit viel treenaa jotain niitä mun omii matsei. Mut ei sillee, kiva saada treenii Arkadiuksel, onhan se kuitenkin about paras cästeri mitä pelis on ja varma nakki WTC-tiimiin ;)
Joudutaan säästää meiän possumatsii kyl myöhemmäksi et saadaan minimis 8 road hogii kentälle.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Edelleen kaivataan mielipiteitä treeniviikonlopusta 2.-3. toukokuuta. Helsingissä vai Turussa? Kuka olisi tulossa ja missä haluaisit tämän järkättävän?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Arctico

Viesti Kirjoittaja Arctico »

Mä kans, Turus tottakai.
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Turku
Der Dexter

2.-3.5 voin tulla pelailemaan helsinkiinn, mutta turkuun ei pääse, kiitos töiden.
shoddie

Turku
Cor Leonis

Helsinki, Turkuun tuleminen on niin pirun työlästä hommaa.
Pora on miehen sielu.
Celebdae

Ootteko Turun äänestäjät tulossa kans pelaamaan viikonlopuksi?

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Hese
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Joo.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
shoddie

Ainaki toiseks päiväks pääsen ite. Ehkä molemmiks.
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Ootteko Hesan äänestäjät tulossa kans pelaamaan viikonlopuksi?
Celebdae

-Emppu- kirjoitti:Ootteko Hesan äänestäjät tulossa kans pelaamaan viikonlopuksi?
Oleellinen kysymys.

Mut tosiaan mulla ei oo mitään ongelmaa tulla Turkuun (ainakaan jonkun kyydissä =) mut siinä ei oo hirveesti järkeä jos homma on kuten viime vuonna Turussa ja paikalla pelkkä Teemu. Tai tais siellä joku käydä yhen pelin pelaamassa. Ja ymmärrän kyl et etenkin Paulille Turkuun pääseminen on jo vaikeempaa.

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Tehäänk täs nyt taas vähän kärpäsestä härkästä. Totta kai on inhottava lähtee toiseen kaupunkiin pelaamaan samoi naamoi vastaan mut ei noi hesankaan treeniviikonloput joka kerta ihan hirveen isoa pelaajajengiä tainnut kerätä.

Ei mullekaan iha loputtomasti välii (paitsi ettei kyl ehkä pyge ravaa hesas parin viikon välein), mut ei vaan taas jaksais #sotudraamaa
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Cor Leonis

Joudun sunnuntaina olee töissä viideltä niin sen kannalta toimis hese mulle paremmin, mut ei sillä nyt niin välii oo. Jos Turkuun päädytte niin yritän vääntää jotenkin itteni paikalle, en kyllä yksin jaksa täält autolla tulemaan, mut ehkä jos jollain muulla keinolla pääsen. Ei kyl silleen et mun possumetailut mitään hirveen relevanttei WTC kannalt oo, tykkään vaan pelailla :D
Pora on miehen sielu.
Celebdae

Cor Leonis kirjoitti:Joudun sunnuntaina olee töissä viideltä niin sen kannalta toimis hese mulle paremmin, mut ei sillä nyt niin välii oo. Jos Turkuun päädytte niin yritän vääntää jotenkin itteni paikalle, en kyllä yksin jaksa täält autolla tulemaan, mut ehkä jos jollain muulla keinolla pääsen. Ei kyl silleen et mun possumetailut mitään hirveen relevanttei WTC kannalt oo, tykkään vaan pelailla :D
Jos jaksat tulla autolla Helsinkiin asti, niin saat kyytiseuraa (ja varmaan joku voi loppumatkan ajaakin tarvittaessa). Toki toi paluumatka on sit vähän haastavampi, mut itekin haluun olla viideltä jo Helsingissä, joten kaipa sitä vois lähteä jo ajoissa.

Turkuun jo perjantaina, jos joku ajokunnossa? =)

Der Dexter

On pe-la välisen yön töissä, joten voin pelailla paikallisesti, mutta matkustus ei natsaa, kiitos univelan.

Mut tuskninpa tää on musta kiinni, pelaan mielelläni kyl vaikka ei virallinen oliskaan, on sen verran hyvin ollut alkuvuoden pelipäivät kiinni...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”