Astra militarum jatkokeskustelu

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Meganiikko

Re: Astra militarum jatkokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Halonen kirjoitti: Papit heittää laulut aina omalla LD:llä.
War Hymns: A Ministorum Priest can take a Leadership test at the beginning of each Fight sub-phase in which he is locked in combat. If the test is successful, choose one of the following war hymns to immediately take effect.
Kuva
Mietinpähän vaan, että tuo tuntuisi siltä että tuo priest vetää LD't 10'llä?
Nickor

Viesti Kirjoittaja Nickor »

Molemmat ootte oikeassa :D

Eli joo pappi käyttää aina omaa leadershippiä, mutta jotkin säännöt kuten toi voi nostaa sitä. Samoin Warlord trait command tablesta 1 toimii jne.
Halonen

Viesti Kirjoittaja Halonen »

warhamer116 kirjoitti:Mietinpähän vaan, että tuo tuntuisi siltä että tuo priest vetää LD't 10'llä?
No kappas, siinähän on eri wordaus (kauheeta finglishiä) ku vastaavissa säännöissä.
Seison korjattuna.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Turha koettaa minulle kikkailla jotain "laitanpa mukahuonoa syötiksi" kun enhän minä ole muiden kirjoja edes lukenut. En edes selaillut. Vastustajan armeijan arvioin ulkonäön perusteella. Isot haarniskajäbät on varmaan kovempia. Kun muodollisesti näytetään listaa vastapelaajalle, niin olen vain lukevinaan sitä, mutta heilutan oikeasti omien silmien edessä näyttävästi että joo "luen" :)
Luumumehu on soturien juomaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”