Minun on käytännössä mahdoton nauttia pelistä ja pelata armeijalla jolla en halua pelata, mikä siis vähän niin kuin lukitsee minut niihin kirjoihin joita nyt pelaan. On täysin sattumaa, että tehovertailussa kyseiset codexit ovat melkein ne jumbot tämän hetken metassa. Se, että joku uusi kirja julkaistaan valmiiksi sellaiseksi, että se "facerollaa" läpi käyttämieni kirjojen juustoyhdistelmistäkin huononakin päivänä on minun näkökulmastani huono juttu vaikka se voi olla samalla sinun näkökulmastasi huono juttu jos itse pelaat kyseisellä kirjalla ja omassa peliympäristössäsi sen tehot laskevat radikaalisti. Homma voi siis kusta molemmille samaan aikaan ja täysin eri tavoin.
Itse toivoin balanssia eikä sitä tullut. Sääli, koska GW oli kovaa vauhtia vetämässä päätään hanuristaan, mutta päätyi sitten suorittamaan jonkin sortin edestakaista liikettä sen sijasta. Mielikuvan irvokkuus kaikessa huvittavuudessaan kuvaa aika hyvin tätä 7. edikan touhua heidän osaltaan.
Minun mielestäni liike oli sivuttaista ja castaus helpottui, joten tilanne parani eldareille. Ei tarvitse olla samaa mieltä. En ole koskaan pelannut summon eldareita vastaan ja buffipsyykkerit paranivat, joten minun näkökulmastani se ylämäki mtä jouduin aiemmin kiipeämään muuttui jyrkemmäksi.lasketaan vaan. jos ei parasta taikaa saa, minkä sai ennenkin todella helposti läpi, on kyseessä huononnus.
saksi on huono kiveä vastaan. onko kivi liian hyvä? ja katsotaan nyt vaan sitä turnausympäristöä. ollaan julkisella foorumilla ja en voi tietää miten jokaisen käyttäjän keittiönpöytämeta toimii. ainoa yhteinen taistelukenttä on turnauskenttä.
Juu, koska on suunnitteluvirhe ylipäätään tehdä niin kovia balanssieroja pelityylien välille, että voidaan puhua KPS-tilanteesta. Ainoa yhteinen taistelukenttä taitaa olla se minkä GW on määritellyt, ei niinkään se turnauspöytä. Voidaan kuitenkin pysyä sujuvasti sen codexin puitteissa.
Kyllä, käsittääkseni, kyllä, sikäli kun ymmärsin niin joo, kaikki guardianit ovat parempia sikäli kun niille saa kenttätykin, niin olen antanut itselleni kertoa, eos, eos, kyllä koska D, en tiedä. Keskiarvo nousi enemmän kuin laski. Katsot nyt äärimmäisiä tehoja enemmän kuin sitä miten se keskiviiva liikkui skaalalla.avatar? autarch? Jain Zar? rangerit? defenderit? stormit? vyperit? shining spearit? war walkerit? wraithlordi? night spinner?
Koska pelaamieni kirjojen tekijät ovat saaneet aikaan kaksi ampuvaa yksikköä kaikkiin kolmeen codexiin yhteensä eikä kumpikaan ns. kutittele itseäni. Nämä kaksi ovat oblit ja flyrantti. Taas, eri maailma, ei ehkä ymmärretä toisiamme. Minun nidilistani ei ole maksimiflyrantit + minimi troopit + pisteiden sallima kerroin.mikset ampuisi näitä? tottakai noi pärjää hyvin jos yrität väkisin vain ja ainoastaan chargeta noita. ironista kyllä mainostamasi necronit saattaa olla yksiä huonoimpia armeijoita noita vastaan kun eivät tahdo ampua oikein ollenkaan.
No, jos sulla nyt on vaikka 12 sellaista ryhmää jotka jallittavat koko sitä loppu armeijaa miten nyt sattuu huvittamaan, niin ei se yksi flyrantti siinä juur mitään eroa tee vaikka ampuisikin ne pas2.miksi nämä pitäisi pakottaa jinkkiin? eikö flyrantti vaan ammu ne pas2. ne kestää yhtä hyvin kuin mariini.
Niin, siis yksi scatteri ja jos ei tule hittiä niin se poistuu pöydältä seuraavassa ampumavuorossa viimeistään toisen pilipaliyksikön ottaessa sen kohteeksi. Tosi hyvä. Vähän niin kuin orbital bombardment, mutta mukaan ei saa lähitaistelevaa sankaria.mawlockilla pitää osua niin kuin kaikilla muillakin aseilla, niin kuin warhammer116 avuliaasti kertoi.
Mikä siis niiden koon huomioon ottaen tarkoittaa maksimissaan yhden ryhmän poistumista pöydältä per drake per peli. Pitää muistaa, että raakki nerffattiin käyttökelvottomaksi ja että se rajoitus josta se nyt kärsii moninkertaistuu mopijen nopeuden takia.biket varmaan on pöydällä ennen kuin drake tulee? silloin saat hakea losin ja ampua ne pois. jos eivät niin lennät ongoingiin ja toistat.