Hämeenlinnan peliporukka

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hello

Hämeenlinnan peliporukka

Viesti Kirjoittaja Hello »

Voisiko Hämeenlinnalle pistää oman osansa peliporukat osioon? Olisi helpompaa löytää pelikavereita? Yritin kysyä ylläpidolta, mutta sähköposti ei toiminut.
Silveri

Re: Hämeenlinnan peliporukka

Viesti Kirjoittaja Silveri »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=180

https://www.facebook.com/groups/3888503 ... 9/?fref=ts

*huokaus*... eivätkö nykynuoret osaa enää käyttää hakutoimintoa?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Silveri kirjoitti:*huokaus*... eivätkö nykynuoret osaa enää käyttää hakutoimintoa?
Onko joku joskus osannut?
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Huoh. Eikö vanhukset enää osaa lukea. ;) Tuossahan ei kysytty löytyykö jostain keskustelua hämeenlinnan kerhosta vaan voisiko sotavasaraan saada lisättyä "peliporukat" -osioon oman kohdan Hämeenlinnalle.

@Rune Priest
Niemelän "allekirjoituksesta" löysin tämmöisen pätkän:
"YV-boksini on kuin musta aukko. Ole hyvä ja käytä siis s-postia toimitus ät sotavasara piste net. Muista lisätä viestiin käyttäjätunnuksesi."
Saattaa selittää, miksei ole reagoinut.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Hello

Kokeilin kyllä s-postia, mutta se ei toimin. Kuren ensimmäisessä viestissä sanoin: mutta sähköposti ei toiminut
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kyselijä etsi pelikavereita. Niiden etsimiseksi on parempi ratkaisu hyödyntää jo olemassa olevia verkostoja eikä lähteä perustamaan sotuun uutta peliporukkaa YKSITTÄISEN kyselijän pyynnön perusteella. Tämä johtaa käytännössä siihen, että syntyy alue, jossa on 1-3 ketjua, joita ei päivitetä koskaan. Täällä on muutenkin liikaa alueita, kuten esim. Rackham-alueen voisi siirtää kokonaisuudessaan Muut miniatyyripelit -alafoorumiksi, kuten oikeastaan Hell Doradonkin - ja nämäkin ehdotukset hammasta purren, mutta totuutta silmiin katsoen.

Yhtä lailla minäkin voisin ehdottaa Porvooseen omaa peliporukka-aluetta, mutta kun paikallisten kommunikaatio pelien sopimiseksi ei tapahdu sotun kautta, niin tälle ei ole tarvetta.''

Ja jos nyt vastataan sitten kysymykseen, jos siitä nillitetään: Kuolleena syntynyt ajatus. Foorumin rakenteellisia muutoksia on ehdotettu jo pitkään useamman veteraaninkin/moden toimesta, mutta mitään ei ole tapahtunut.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

No jaa, Hämeenlinnaa pienemmilläkin paikkakunnilla on omia alueita, joten en minä tätä ajatusta niin suoralta kädeltä tyrmäisi. Jos sekä alue että keskustelu puuttuvat, kumpi on syy ja kumpi seuraus?

Pari lisäilmoittautumista (tuoreempia kuin vuodelta 2013) voisi tietysti auttaa asiaa ainakin yhdestä suunnasta. Varsinaisesta toteutuksesta taas en voi luvata yhtikäs mitään.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Omituinen

Viesti Kirjoittaja Omituinen »

Kyllä meitä hämeenlinnasta löytyy ja semi-aktiivisesti järkätään pelejä, lähinnä GW:n noppajuttuja.

Halusin itsekin (kun olin toisella nickillä, menin unohtamaan salsan) tänne HML osion, mutta sekin taidettiin torpata, koska "lähiseuduille on jo alueet ja ei sinne kukaan postaa". Kun sitten yksittäisen langan tekee niin se vain hukkuu turnausilmojen alle ja unohtuu sinne.

MUTTA
https://www.facebook.com/groups/388850301223929/

Peliyhdistys Lipevä järkkää joka keskiviikko ja jokatoinen perjantai pelisessioita lähiökeskuksella Jukolassa Sammontiellä. Warhammer pelaajia löytyy n~6 kpl, useimmiten 40k mutta Fabaakin tuetaan ja ennenkaikkea Mordheimia. Allekirjoittaneen luona vedettiin jokinaika sitten 3pv kestänyt Mordheim turnauskin ja oli oikein huisia : 3 Nyt olisi itseasiassa alkamassakin narratiivinen kampanja 40k:ssa jota vetää figujaoksen tämänhetkinen päällysmies, tule paikalle ja ilmoittaudu mukaan !

Ja meillä ojoisilla voipi myös pelata, 2 pöytää löytyy ja maastojakin on riittämiin.
Hello

Sepä vaan mietityttää että löytyykö sieltä nuorempia pelaajia(hämeenlinnasta)? Olen itse 14 ja pelailen 40k:ta.
Hienoa jos morheimiä pelataan, olen miettinyt sen aloittamista(säännöt lukemisen alla) joten olisi kiva saada demotusta joltakulta.

Lisäksi, mihin aikaan pelit yleensa alkaa?
Ja saako sinne tulla pelaamaan 500 pisteen wolffi armeijalla?
Onko siellä maastot valmiina(varmaankin on?)?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Rune Priest kirjoitti:Sepä vaan mietityttää että löytyykö sieltä nuorempia pelaajia(hämeenlinnasta)? Olen itse 14 ja pelailen 40k:ta.
Ei kannata liikaa ujostella noita aikuisempiakaan pelaajia. Figuharrastus on siitä kiva, että iällä ei ole juurikaan väliä, vaan kouluikäiset ja keski-ikäiset voivat ihan hyvin pelata keskenäänkin. Harva niistä "aikuisista" kovin aikuismaisesti käyttäytyy kumminkaan, jos sitä pelkäät, että ne ovat jotenkin vakavia tai tylsiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hello

Enpä kyllä sitä, olen itsekkin aika tylsä :)
Omituinen

Lipevässä nuorin figupelaaja taitaa olla 11-12v kaveri, vanhin sitten 32 vuotias papparainen. Hyvin on tultu toimeen.
>Lisäksi, mihin aikaan pelit yleensa alkaa?
Keskiviikkoisin alkaa 17:00. Perjantaisin 15:00 (huom, vain jokatoinen perjantai on meillä toimintaa).
>Ja saako sinne tulla pelaamaan 500 pisteen wolffi armeijalla?
Totta kai
Onko siellä maastot valmiina(varmaankin on?)
Maastoa on 2 boksillista, pelipöytiäkin on 2.
Hienoa jos morheimiä pelataan, olen miettinyt sen aloittamista(säännöt lukemisen alla) joten olisi kiva saada demotusta joltakulta.
Se onnistuu, teimmekin juuri yhdistyksellemme 2 demotusarmeijaa ja uusimmat säännötkin löytyy kivasti printattuna kansiossa.
Hello

Säännöthän varmaan samat kuin netistä löytyvät??

Onko tmän viikon perjantaina? Voisi tulla mordheim demotukseen. Saattaisin tulla myös kskiviikkona, jos demottajia löytyy.

Boxillista? Eli Gw:n pokseja?
Eduboy

Viesti Kirjoittaja Eduboy »

Rune Priest kirjoitti: Boxillista? Eli Gw:n pokseja?
Villi veikkaus on että Boksi=Pahvilaatikko
Hello

Totta niinhän se taitaapi olla
Omituinen

Tämän viikon perjantaina ei ole pelikertaa ja seuraavan viikon perjantaina on Ropecon niminen tapahtuma Espoossa, jossa on paljon figuaiheista säätöä, roolipelejä yms settiä. Sinne on menossa suurin osa Lipevän väestä, joten silloin tuskin on ketään paikalla täällä Hämeenlinnassa.
http://2015.ropecon.fi/

Keskiviikkoina on ihan normaalisti.
Hello

Sataan tulla keskiviikkona hakemaan demotusta, riippuen meneekö suunnistus päälle. Tiedän kyllä Ropeconista, olen itseasiassa menossa sinne
Hello

Hei, voiko tänään saada demotusta mordheimiin? Eikös se kerho tänään ollut? Ja paikka sijaitsee siis tuossa kwskussairaalan lähellä?!
Hello

Eli saako tänään mordheim demoa?
Omituinen

Kylläpä saa ja tarkka osoite on Sammontie 4
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”