Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Mua ei kannata arpoo. Oon töissä torstain. Mulla kans tää viikko töitä/ropeconii. Ens viikon alkumenee koulutukses kuopion suunnal
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
Viuhkamiina
Mulle käy keskiviikko tai torstai. Perjantai ei sovi. Torstai on arkipyhä, niin mulle sopii sillon vaikka aikasempaakin.
Tässä:

O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
-
Viuhkamiina
Loistavaa! :DD
- Kardinaali
- Viesti:
Kaikki tekstit eivät ole selvinneet nettiin asti lukukelpoisina. Hankalaa luettavaa, varsinkin osa noista punaisista. :(
Muuten kyllä komiaa settiä. :D
Tuo internet vääntelee kuvakoot aina pieleen. Edelleen puolet ottamista kuvistani oli surkeita. Kamerani on todella surkea. Se miettii 10 sekuntia kuvien oton jälkeen ja puolet ovat tärähtäneitä. Tai sitten se johtuu minusta. Mutta niin kauan tulee huonoja kuvia kun minä kuvailen.Kardinaali kirjoitti:Kaikki tekstit eivät ole selvinneet nettiin asti lukukelpoisina. Hankalaa luettavaa, varsinkin osa noista punaisista. :(
Haloo! Torstai päivä niin voimme aloittaa myös aikaisemmin 13-15 väliltä, kunhan kaikille sopii. Laittakaahan ehdotuksia ajoista.
klo 13-14
tai
klo 15 jälkeen
tai ihan sama
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Kuvien laatuahan Kardinaali ei siis moittinut, vaan kuvatekstejä. Kuvat ovat mielestäni oikein onnistuneita isommistakin kokonaisuuksista. Mutta kuvatekstejä ei oikein pysty värien ja koon vuoksi lukemaan. Suosittelen vaihtamaan.
- Ookami_Tez
Mulle käy torstain alotus kummin vaan.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Mä tuun torstaina ensimmäisten pelien jälkeen paikalle. Työaika loppuu 16 ja työmatka on 73km eli oln pelipaikalla noin 16.30... ;)
Make love, not peace.
Klo 15 alkaa pelit huomenna torstaina!
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Nostelkaas sit kunnolla jengien ratingit...Jos vaikka saisin sit ite jotain boonuksia, kun joskus pelaamaan pääsen :D
No olikos tänään kovia taistoja?

Pari peliä päästiin eteenpäin. Kääpiöt hakkas päitään yhteen ja petomiehet nahisteti reiklanderien kanssa. Surua ja kuolemaa jälleen toisille. Toisille voittoja ja kultaa! Riivattu velhokin nähtiin Mordheimissa!
Nyt oli toinen päivä, kun tuli viime hetken peruutuksia. Ilmeisesti on kyytiongelmia, näin ymmärsin. Jos ensikerralla porukka vaikka kyseli täällä kyytejä, kun osa kuitenkin tulee keskustan suunnilta. Ainakin Viuhkamiina lupasi tarjota kyytejä keskustan suunnasta tuleville.
Jos porukkaa ei tule sovittuna niin ei välttämättä pystytä pelamaan, koska osa on jo pelannut toisiaan vastaan. Ennemmin katsotaan sitten toinen päivä. Ei viitsisi hukata näitä päiviä, jos ei saada pelejä aikaiseksi. Lauantaina saimme yhden pelin ja tänään kaksi. Suunnittelin molemmille päiville kolme peliä. Tänään ei pelejä pystynyt pelaaman kuin tuo kaksi, koska muut olivat jo pelanneet toisiaan vastaan!
Annoin kaikille numeroni mielestäni YV:llä, joten ottakaaa mielummin sillä yhteyttä, kun pelipäivänä ei välttämättä tule tuota foorumia seurattua niin tiiviisti.
Mutta olemme kuitenkin saanett joka päivälle pelin ja olemme jo käytännössä puolivälissä! Joten jatkakaamme seikkailuja jälleen Mordheimissa. Muutama kuva vielä tänään tämän päivän seikkailuista!
Viikonloppu menee ohi ja seuraavalle viikolle katsotaan peliä. Päivä vielä auki... Alkuviikko Maantai tai tiistai, tai sitten viikonloppu.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Petomiehet marssivat:

Reiklanderin miehet talossa piilossa:

Petomiehet kohtaavat riivatun velhon:

Petomiehet syöksyvät ihmisten kimppuun:

Petomiehiä kuhisee ihmisten ympärille ja heidän johtajansa päättää säästää vähät joukkonsa ja vetäytyä:

Reiklanderin miehet talossa piilossa:

Petomiehet kohtaavat riivatun velhon:

Petomiehet syöksyvät ihmisten kimppuun:

Petomiehiä kuhisee ihmisten ympärille ja heidän johtajansa päättää säästää vähät joukkonsa ja vetäytyä:

Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Heh, olis muuten ottanu Dwarf noble osumaa, unohtui strena 5 vaikutus lisätä siihen -2 siitä musketista ;) (heitit 4)
Soi viulu
Sehän otti osuman! Panssari ja kilpi pelasti. ;) Tuli se 6+ rol Armour savestaJeijo kirjoitti:Heh, olis muuten ottanu Dwarf noble osumaa, unohtui strena 5 vaikutus lisätä siihen -2 siitä musketista ;) (heitit 4)
Viimeksi muokannut Sergeant, Pe 15.05.2015 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Sergeant paljasti mun taktiikat nyt kaikille.. Syöksy kimppuun & kuhise ympärillä! Kuvaa hyvin tuota peliä
Pöytä oli kyllä hullun hieno, häiritsi välillä pelaamista ku piti pysähtyä ihastelemaan. Jos muuten on pelaamaan pääsy joskus kyydityksestä kiinni niin pistäkää YV, mä kuljen ite keskustasta
Pöytä oli kyllä hullun hieno, häiritsi välillä pelaamista ku piti pysähtyä ihastelemaan. Jos muuten on pelaamaan pääsy joskus kyydityksestä kiinni niin pistäkää YV, mä kuljen ite keskustasta
Make love, not peace.
Äänestäkää ennen kuudetta peliänne!
Olen tehnyt warband äänestyksen, joten en voi siis itse vaikuttaa tuloksiin. Äänestys siis YV:llä mulle. Laittakaa warbandit toisten nimimerkeillä järjestykseen. Jättäkää oma warband pois listalta. Eli mikä warband on omasta mielestä "paras" mielenkiintoisin ym. Esim. Pelkkä maalaus tai ulkonäkö ei saa olla äänestyksen perusta. Ei tarvitse perustella mitenkään äänestys asiaa ja kun se tulee YV:llä niin ne eivät näy muille. Tuloksen paljastan sitten ennen finaalia. Jos ei äänestä ei myöskään voi saada kampanjapisteitä äänestyksestä.
Tässä äänestyspohja! 1. sijalle sitten omasta mielestä Mordheimein warband ja 6. se juustoisin tai jokin muu. Muut sitten pitää sijoitella tuohon välille. Ei ollut kyllä helppo tehtävä ja jouduin itse vähän arpomaankin.
Warband äänestys
Äänestäjä: oma nimimerkki
1.
2.
3.
4.
5.
6.
PS: Olen jo melkein tehnyt pokaalin ja suunnittelen minne matku... siis mitä ostan palkinnoksi kampanjan osallistumismaksulla.
Olen tehnyt warband äänestyksen, joten en voi siis itse vaikuttaa tuloksiin. Äänestys siis YV:llä mulle. Laittakaa warbandit toisten nimimerkeillä järjestykseen. Jättäkää oma warband pois listalta. Eli mikä warband on omasta mielestä "paras" mielenkiintoisin ym. Esim. Pelkkä maalaus tai ulkonäkö ei saa olla äänestyksen perusta. Ei tarvitse perustella mitenkään äänestys asiaa ja kun se tulee YV:llä niin ne eivät näy muille. Tuloksen paljastan sitten ennen finaalia. Jos ei äänestä ei myöskään voi saada kampanjapisteitä äänestyksestä.
Tässä äänestyspohja! 1. sijalle sitten omasta mielestä Mordheimein warband ja 6. se juustoisin tai jokin muu. Muut sitten pitää sijoitella tuohon välille. Ei ollut kyllä helppo tehtävä ja jouduin itse vähän arpomaankin.
Warband äänestys
Äänestäjä: oma nimimerkki
1.
2.
3.
4.
5.
6.
PS: Olen jo melkein tehnyt pokaalin ja suunnittelen minne matku... siis mitä ostan palkinnoksi kampanjan osallistumismaksulla.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto