Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Tulevanan keskiviikkona peliä 27. päivä . Alkaen klo 15-18. Kuka pääsee?
Nyt pitää suunnitella vähän matseja, koska osalla enää yksi jäljellä
Seuraavat matsit pitäisi saada sopimaan. Osalla siis yksi peli käytännössä jäljellä. Tuossa pieni listaus. Eli ei kannata järjestää peliä, jos ei saada pareja aikaiseksi. Nyt ei ole väliä kuka pelaa missä järjestyksessä kunhan saadan pelit pystyyn. Helpoin järkätä tietysti Ookamin, syrjan ja harkkarin kanssa, koska heiltä puuttuu vielä kaksi matsia. Päivään olisi hyvä saada vähintään tuo kaksi tai ellei jopa kolme tai neljä peliä.
-Ookami_Tez vs. Sergeant / Syrja
-Syrja vs. viuhkamiina / Ookami_Tez
-Harkkari vs jeijo / Barricade
-Barricade vs. Harkkari
-Jeijo vs Harkkari
-Sergeant vs. Ookami_Tez
-Viuhkamiina vs. syrja
Nyt pitää suunnitella vähän matseja, koska osalla enää yksi jäljellä
Seuraavat matsit pitäisi saada sopimaan. Osalla siis yksi peli käytännössä jäljellä. Tuossa pieni listaus. Eli ei kannata järjestää peliä, jos ei saada pareja aikaiseksi. Nyt ei ole väliä kuka pelaa missä järjestyksessä kunhan saadan pelit pystyyn. Helpoin järkätä tietysti Ookamin, syrjan ja harkkarin kanssa, koska heiltä puuttuu vielä kaksi matsia. Päivään olisi hyvä saada vähintään tuo kaksi tai ellei jopa kolme tai neljä peliä.
-Ookami_Tez vs. Sergeant / Syrja
-Syrja vs. viuhkamiina / Ookami_Tez
-Harkkari vs jeijo / Barricade
-Barricade vs. Harkkari
-Jeijo vs Harkkari
-Sergeant vs. Ookami_Tez
-Viuhkamiina vs. syrja
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Mä en pääse 27pv. Meil on siinä elukkatohtorointia aamupäivästä alkaen ja meen sit yöks töihin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Can do. Mun pedot on valmiita 17.10 alkaenSergeant kirjoitti:Tulevanan keskiviikkona peliä 27. päivä . Alkaen klo 15-18.
Make love, not peace.
- Ookami_Tez
Mulle toimii kans. Se olis sit minä ja Sergeant peli, kun Syrjalle ei onnistu.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Keskiviikko Peruttu. Tuli yllättävä meno illalle. Päivällä klo 12 voin pelata sen yhden pelin.
Mutta maanantaina 1.6 klo 13-18 alkaen. Seuraava yritys!
Mutta maanantaina 1.6 klo 13-18 alkaen. Seuraava yritys!
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Maanatai ei käy. Mulla on vapaata ens viikolla ke ja to (3-4.6) ja myös la 6.6 onnistuu. sunnuntai mahdollisesti kans mut hallitus on kehitelly siihen vissiin jotain, mut klo aika viel??
3.6 eli keskiviikkona voidaan pelailla myös. Yritän saada ensiviikolla paljon pelejä aikaiseksi.
Aloitus voi olla jopa klo 12 aikaan päivällä. Kesä vaan pukkaa päälle ja yritetään saada nämä muutamat pelit alta pois.
Ilmoitelkaa kuka pääsee milloinkin.
Eli 1 ja 3 päivä olisi sitten pelejä
Aloitus voi olla jopa klo 12 aikaan päivällä. Kesä vaan pukkaa päälle ja yritetään saada nämä muutamat pelit alta pois.
Ilmoitelkaa kuka pääsee milloinkin.
Eli 1 ja 3 päivä olisi sitten pelejä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Tällä hetkellä näyttäisi sopivan 1 ja 3 molemmat
Kalat meni kotio...
Itseasiassa 2. Päivä on myös mahdollinen pelipäivä.
Ilmoitan tarkemmin nuo ensiviikon pelit. Ilmoitelkaa miten pääsette 1-3 päivä pelailemaan, niin yritetään saada mahdollisesti loput pelit pelattua.
Ilmoitan tarkemmin nuo ensiviikon pelit. Ilmoitelkaa miten pääsette 1-3 päivä pelailemaan, niin yritetään saada mahdollisesti loput pelit pelattua.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Joo eli 3.6 onnistuu
Oikein hyvä, ettei vielä keskiviikko natsannut, että ehkä saan maaliin noi mun täydennykset. Hurja lopputahti tässä päällä näemmä.
Kalat meni kotio...
No hyvä vaan et etenee. Ja lyhyt tän oli tarkotus ollakin. Täällä tuppaa kuitenkin noi systeemit venähtää :D. Enkä nyt tiiä vauhdista. Jos aattelee aikaa ja pelien määrää. Viikko kaks/peli tahti, vai koskas tää alkokaan? Mut joo. Hauska ollu ja alkanu harmittaa, kun tajus et täähän on kohta ohi.
Tuli tänään käytettyy hyvin työaika hyödyks...päivittelin tarinat. Voi olla et muokkaan viel porukkaa ennen seuraavaa peliä. Rahaa on melkosesti kassassa. Riippuu ihan maalausmotivaatiosta. Nyt päivitykset meni ihan valmiiden ukkojen mukaan. Tarvis miettii noita arvostelupisteitä. Jotenkin vaikeeta laittaa porukoita järjestykseen. Nopallakaan ei viitteis heittää. Tietty jos aloittas pohjalta ja juustoharrista :D no ei vaan. Sääli et pelis oli niin raaka alku. Ois voinu kehkeytyy tiukka vääntö. Mut jos sattuu niin et viel kohdattas. Niin mun ainoo tavoite on tappaa ne jouskari ukot. Muulla ei oo väliä :D
Tuli tänään käytettyy hyvin työaika hyödyks...päivittelin tarinat. Voi olla et muokkaan viel porukkaa ennen seuraavaa peliä. Rahaa on melkosesti kassassa. Riippuu ihan maalausmotivaatiosta. Nyt päivitykset meni ihan valmiiden ukkojen mukaan. Tarvis miettii noita arvostelupisteitä. Jotenkin vaikeeta laittaa porukoita järjestykseen. Nopallakaan ei viitteis heittää. Tietty jos aloittas pohjalta ja juustoharrista :D no ei vaan. Sääli et pelis oli niin raaka alku. Ois voinu kehkeytyy tiukka vääntö. Mut jos sattuu niin et viel kohdattas. Niin mun ainoo tavoite on tappaa ne jouskari ukot. Muulla ei oo väliä :D
Mikään ei eistä tämän jälkeen vapaata pelailua. Kesä on hankala aika itselle. Tulee kesäkirma ja muita menoja.
Tosiaan olen tämän viikon pahasti kiinni. Mutta ensiviikolla tosiaan voisi yrittää pelata loput pelit.
1.6 Maanantai klo 13->
2.6 Tiistai klo 12->
3.6 keskiviikko klo 12-> (itsellä voi olla jotiain illalla)
4.6 torstai klo 12 ->
Kaikkina päivinä ei siis ole peliä, mutta yritän järkätä mahdollisimman järkevästi pelut noille päiville.
Laittakaa vielä kaikki mille noista päivistä sopisi pelit ja mihin kellon aikaan alkaen. Joten järkkäilen sitä mukaa pelit. Pahoittelen tätä viestisäätöä, kun on niin paljon muuttujia.
Nyt tulevana keskiviikkona ei ole mitään pelejä.
Tosiaan olen tämän viikon pahasti kiinni. Mutta ensiviikolla tosiaan voisi yrittää pelata loput pelit.
1.6 Maanantai klo 13->
2.6 Tiistai klo 12->
3.6 keskiviikko klo 12-> (itsellä voi olla jotiain illalla)
4.6 torstai klo 12 ->
Kaikkina päivinä ei siis ole peliä, mutta yritän järkätä mahdollisimman järkevästi pelut noille päiville.
Laittakaa vielä kaikki mille noista päivistä sopisi pelit ja mihin kellon aikaan alkaen. Joten järkkäilen sitä mukaa pelit. Pahoittelen tätä viestisäätöä, kun on niin paljon muuttujia.
Nyt tulevana keskiviikkona ei ole mitään pelejä.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
No juu. Noita muuttujia aina ilmaantuu. Nyt näyttäs et toi torstai ois mulle sopivin päivä ja ajalla ei oo väliä. Keskiviikko mahdollisesti kans. Mut aika on siinä viel ???
-
Viuhkamiina
Mulle käy mikä tahansa arkipäivä melkein joka viikko 16:00 ja siitä eteenpäin. Ainoo pelini taitaakin olla Syrjan kanssa joten siitä lähdetään rakentamaan.
Jos saa valikoida, niin pelaisin ensin mielummin Sakkee vastaan, kun Tuota kansalaistottelemuuteen kiihottavaa barrikaadijarkkoa. Ihan sillä, että olisi molemmat vähän tasaisemmat matsit jos menisi tossa järjestyksessä todennäköisesti. Mutta mää oon tosiaan ton ensi viikon lomalla, että luultavasti ehdin ottaan matsin minä päivänä vaan. Ehkä. Ohjelmaa saattaa tosin tulla ja voi olla, että otan velipoikani mukaan katseleenkin jos se tulee just Tampereelta kylään sopivasti.
Kalat meni kotio...
- Ookami_Tez
Itselle kans onnistuu kaikki päivät noista kellonajoista eteenpäin.
Great Teacher Ookami_Tez
Mulle ei käy 1.6. maanantaina
Ei käy 8.-10.6. ma-ke
2.6. Tiistaina vasta klo19 pintaan
11.6. Torstaina vasta klo19 pintaan
Kummanki viikon perjantait ja viikonloput on vapaita eli kaikki käy.
17.6. Keskiviikkona onnistuu jo klo16
Siinä meikäläisen aikataulut kerralla
Ja ehdottomasti olen valmis pelailemaan kampanjaan liittymättömiä yksittäisiä pelejä :)
Ei käy 8.-10.6. ma-ke
2.6. Tiistaina vasta klo19 pintaan
11.6. Torstaina vasta klo19 pintaan
Kummanki viikon perjantait ja viikonloput on vapaita eli kaikki käy.
17.6. Keskiviikkona onnistuu jo klo16
Siinä meikäläisen aikataulut kerralla
Ja ehdottomasti olen valmis pelailemaan kampanjaan liittymättömiä yksittäisiä pelejä :)
Make love, not peace.
Torstai ei enää natsaa mulle tällä tähtäimellä.
Kalat meni kotio...
Joo mulle sopii varmaankin sitten kun Harrille. 6.6-7.6 on menoa.
Soi viulu